Prolimit waist harnas 2006

lennart

September 26, 2005, 22:12:25
edit2Rapporteer  
ik ben van plan op een nieuw harnas te kopen maar nu vraag ik mij nu af of het Prolimit waist harnas 06 model al te  koop is en of hij goed is of kan ik dadn beter een ander harnas kopen en als  iemand een online site weet in nederland waar ik dat harnas kan kopen geef ff een link als het kan een welke harnassen zijn aanraders

groeten lennart
D1is

Antwoord #1 September 26, 2005, 22:41:28
edit2Rapporteer  
ja goeie vraag ik ben ook benieuwd
bignelis

Antwoord #2 September 27, 2005, 15:37:27
edit2Rapporteer  
Ik weet zo de prijs van die trapese niet, maar heb een prolimittrapese van enkele jaren terug. Die was toen erg goedkoop.....maar zoals je wel vaker merkt.....goedkoop kan duurkoop zijn. Ik heb het er leuk meer geleerd maar wil als ik weer wat geld heb toch een betere halen, van mystic ofzo. Natuurlijk zal de trapese wel verbeterd zijn, maar als er weinig verschil in de prijs is....dan zou ik een andere overwegen als ik eerlijk ben.
Rutger II

Antwoord #3 September 27, 2005, 15:39:15
edit2Rapporteer  
Lennart, koop je trapeze gewoon in een winkel, daar kun je even passen en er hangt meestal wel een trapezekoort waarin je ff kan inhaken, dan kun je zeggen of ie goed zit enzo.

succes
Globe andere PC
Gast
Antwoord #4 September 27, 2005, 16:27:52
edit2Rapporteer  
Ik vaar met en Felix Signature harness van Pro Limit.
Echt een topding. Integrated barpad (zodat je haak niet tussen je ribben raakt bij een klappertje) dus niet zo'n lompe EVA pad aan je haak, HP leash attachment points. handige quick releasehaak. Erg veel steun in je rug en ziet er nog eens goed uit ook! Ook een plus punt is dat de trapeze lekker soepel in je rug is door één of ander flex systeempje en lekker om je lichaam draait als je bv switch vaart. Was wel prijzig maar de centen dubbel en dwars waard.

2006 model gaat niet erg veel veranderen. Komt ook een Aaron Hadlow model uit volgend jaar. ben ik erg benieuwd naar!

b.v.o

Antwoord #5 September 27, 2005, 18:38:08
edit2Rapporteer  
Ik heb de 04 maar zit af en toe wel tussen me ribben dus ben wel benieuwd.
lennart

Antwoord #6 September 27, 2005, 20:11:45
edit2Rapporteer  

2006 model gaat niet erg veel veranderen. Komt ook een Aaron Hadlow model uit volgend jaar. ben ik erg benieuwd naar!

naar die was ik dus ook opzoek maar als hij pas volgend jaar komt dan koop ik maar een 2005 model
Silversurfer1

Antwoord #7 September 28, 2005, 08:23:20
edit2Rapporteer  
nou bignelis, wat jij had met prolimit had ik met mystic. mijn mystic ging kapot na 5 x varen. kep nu bijna al een jaar een pivic van prolimit en bevalt prima.
duik

Antwoord #8 September 28, 2005, 10:01:09
edit2Rapporteer  
hoi,

het is misschien ietsjes duurder maar de north airstyler is ook echt super! heb hem sinds de zomer en bevalt me super goed. Zit comfortabel en is heel goed afgewerkt. wel vrij duur advies prijs is volgens mij 150E.

groeten martijn
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.