|
La Flauwurhman
|
Vet man!! Kan niet anders zeggen! (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
rene!
|
Zier er idd wel vet uit:)
|
|
|
Moza
|
Hee Fabian, cool filmpje! Vraagje: hoe nam de wind eromheen toe? Bleef die constant of nam die op jouw camerapositie ook erg toe?
|
|
|
FaBian
Gast
|
Hmm....redelijk constant eigenlijk, dit was rond 10.30 geloof ik en om 11.15 stonden we op het water. Toen was de wind een beetje vlagerig..zoals altijd eigenlijk.
|
|
|
Ricardo
|
Best vet, ik zou echt in mn broek schijten als zo een ding ineens 2 meter naast me zou ontstaan wanneer ik op het water sta
|
|
|
flyingkite
|
Mooi filmpje man toch nog mooier als je hem ziet bewegen!
|
|
|
Bodhi
|
Cool filmpje! Zijn die waterhozen een beetje krachtig? Het ziet er nl. niet zo heel heftig uit. Ik kan me wel voorstellen dat zulke hozen je lift kunnen geven maar dat is bij mij meer dan welkom, spring ik ook eens een keertje hoog... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kootsie
|
2 jaar geleden zagen we deze in Workum! Ik blij dat ik niet op het water stond.
|
|
|
jeroen90
Gast
|
vet filmpje man
|
|
|
TtHoM@s
|
zeker vet filmpje je zou er maar naast varen je schrikt je tepletter denk ik
|
|
|
reinout
|
scary hoor!!!!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Die op Workum ziet er wel gevaarlijk uit!
|
|
|
Brenkie
|
Idd vet, ik heb ze wel vaker op het land gezien, op mijn werk. Ik zit in de wegenbouw, en 's zomers zie je wel eens mini-twisters op de zandbanen. (voor wegen ed.)
|
|
|
|
Brenkie
|
Da's idd pas serious hangtime. Ik ben benieuwd of zo'n waterhoos idd wel genoeg power heeft om schade aan te richten. Al wil ik het niet uitproberen...
|
|
|
D1is
|
eg angstwekkend, wat gebeurt er eigenlijk als je met je kite in zo'n ding terecht komt?
|
|
|
moderator-6
Global Moderator
Geen avatar
|
Samengevoegd (foto en film over zelfde onderwerp en verplaatst naar locaties, mod-6
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Vage shit, maar wel grappig (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
Echt heel cool om te zien, hopelijk nooit van heel dichtbij!
|
|
|