piede
|
haha, heeft ze eindelijk beslag op je kunnen leggen? Hehe, je klinkt trouwens erg enthousiast!
|
|
|
Airlust
|
Dat ben ik ook... ja!
|
|
|
piede
|
haha, vanwaar deze reactie, heb je vriendin kitehigh ontdekt?? Het waaide wel hard vandaag man... Alleen beetje jammer van de temperatuur....
|
|
|
|
Airlust
|
Hahaha ben jij dat stiekem (tong_kitesmiley)
|
|
|
Steven @ skool
Gast
|
hahaha.. is dit echt? Ik zie jouw (PH) er wel voor aan om je zelf zo te promoten Schoolse vandaag!
|
|
|
piede
|
je weet toch dat ik dat niet nodig heb! ik heb jullie! Nu nog warmere dagen en wind....
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Waarneer stopt die topic nou eens?
|
|
|
Steven
|
nou.. als de wind op is, het water verdampt en de mensheid is uitgestorven... zolang kiteboarden blijft bestaan natuurlijk!
Wij maken niet voor elke sessie een nieuw topic aan.. dat heet recyclen!
|
|
|
Jurrien
|
zit er een maximum limiet op aantal pagina's??
|
|
|
piede
|
Wij maken niet voor elke sessie een nieuw topic aan.. dat heet recyclen!
Zie: Jack Johnson - the 3 R's
|
|
|
Airlust
|
Ik heb helemaal geen zin om een nieuwe topiq aan te maken. Maar Piedo hoe kom je nou aan die gekke dingen? Oja Zaterdag kan ik ook niet kiten en ik hoor net dat het nog erg lang kan duren met de kou (cry_kitesmiley) Groet
|
|
|
piede
|
welke gekke dingen
|
|
|
|
Airlust
|
Ik heb een nieuwe baan!!!! en op vrijdag ben ik vrij dus dan kan ik lekker veel kiten
|
|
|
steven @ stage
Gast
|
Ah! mooi voor je Bruin! en weet je wat ook mooi is?! ik ben op vrijdag ook vaak vrij.. of ik heb dan niet zulke interesante lessen dus dan wilik wel met je mee hoor Bruin.. ben jenietzo alleen. daaaaag!
|
|
|
piede
|
Haha, wat een luxe bruin! En de zaterdag ook vrij? Gewoon 3 dagen in de week vrij?? Wat een leven heb jij zeg... Had ik maar zon leven... Nee, hier moet gewoon 5 dagen in de week naar school gegaan worden... Nou maar hopen dat je hethier wat langer volhoudt Gr, Piede
|
|
|
Jurrien
|
maandag en woensdag ben ik vrij van school.....
|
|
|
piede
|
leuk!
|
|
|
Airlust
|
ja leuk! Maar uh... nu moeten jullie wel meester airlust zeggen he!
|
|
|
piede
|
Waaaaaat!!!!! haah je bent leraar geworden? Op wat voor school en wat voor vak(ken)?? Hahaha, tof man, nou heb je vette vakanties! tegelijk met ons
|
|
|
Airlust
|
Ja ik geef nu les in techniek PSO en Economie op een vmbo school en ik ben mentor.
|
|
|
Jurrien
|
hahahaah vet cool (grinnik_kitesmiley)
op welke school dan en waar?
|
|
|
Rutger II
|
misschien kunnen jullie lekker gaan mailen of bellen met elkaar?
ag trouwens het maakt eigenlijk ook geen reet uit..
|
|
|