KappuhH
|
Ben gister in Delfzijl geweest, dat is qua water ongeveer hetzelfde als Termunten volgens mij. Het water is daar inderdaad extreem modderig. Met eb moet je eerst een stuk door de modder ploegen om bij het water te komen. Je zakt zo 25cm weg. Het water dicht bij de kant is dan ook helemaal bruin en je kunt er een enorme modderspray maken
|
|
|
Gertjan
|
GJ... ik heb de foto's kunnen downloaden. Jullie hadden in iedergeval geen gebrek aan wind Oke ik weet dat wij in Nederland geen blauw water hebben maar dit is overdreven...lijkt wel modder Kun je iets meer vertellen over die spot want de spot is bij mij kompleet onbekend.. Thx Termunten licht onder Delfzijl, leuk altenatief wanneer lauwersoog nog niet mag en er een dikke oosterwind is. Probleem is dat het er bijna nooit waait, wanneer er op lauwersoog windkracht 5-6 staat is het daar kracht 4. Inderdaad een dikke modder/slik bende maar zolang er water staat is dat geen probleem. Ze hebber er ook een douche.
|
|
|
|
Gj
|
hier is geen sneeuw iig. Ja het is er eigenlijk een dikke bende bij Termunterzijl.. blijf maar lekker weg
|
|
|
Krizze
|
Ben t volledig met Gj eens, termunten is echt nie te doen! Baggerspot met joekels van keien en een kl*testeile dijk en in de zomer wemelt het er van de schapen, inclusief stront tussen je tenen
|
|
|
skyhigh as a
|
klopt krizze en gj ent water stinkt zoalst eruit zietm spot is idd echt niet te doen
|
|
|
Gertjan
|
Nee, we promoten Termunten niet, stel je voor dat het er druk wordt.
|
|
|
Gj
|
njaa, het is echt een super gevaarlijke spot, dat wanneer je niet uitkijkt je of je mee wordt genomen door de stroming of je kite kielhaalt op de dijk!
|
|
|
piede
|
of je kite kielhaalt op de dijk!
Hehe, dacht dat dat een andere spot was...
|
|
|
|
CeesV
|
Kiter's uit groningen en omstreken als jullie willen kiten moeten jullie naar lauwersoog 9m/s NU beetje jammer dat je daar nu niet mag kiten.....
|
|
|
Jelke
|
Ben v'midag naar lauwersoog geweest, waaide wel leuk heb even wat buggyvliegers getest. Maar voor kitesurfen was het toch lastig geweest het was laag water
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die woensdag naar Workum gaan? Wordt een leuk dagje zo te zien...
|
|
|
Gj
|
morgen nog mensen?
|
|
|
Krizze
|
Morgen Delfzijl denk ik 12 uur hoog
|
|
|
skyhigh as a
|
Morgen LOS!!!!!!!!!! YIHAAAAA!!!!!!!!!!!! hoopm op 30+ knoopm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <doe maar direct een constante 40 knoopm> LOOPUHHHHHHH KNALLUHHHHHHH BEUKUHHHHHHHHH delfzijl here we come
|
|
|
AirtimeEddy
|
delfie is top here we come en is er misschien iemand zo gek dat i ons ff kan filmen?
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog mensen naar Workum? Word aan begin van de dag nog heerlijk!
|
|
|
|
AirtimeEddy
|
was zeker toppy helemaal niet koud!!!! vet publiek en dikke wind een voor in de boeken
|
|
|
KappuhH
|
Morgen naar Workum, wie gaat er ook?
|
|
|
zjunnusun
|
ik, lekker de hele dag