Geronimo79
|
maf.. gisteren toch echt noordwest... nouja.. wind lijkt behoorlijk ingekakt.... dus of zuidlaardermeer..of toch worky?????
|
|
|
ES
Geen avatar
|
De wind zou ook inkakken, maar daarna zou ie weer toenemen ofzo. Het is supervlagerig volgens mij, maarja wel lekker ZuidWest! hehe
|
|
|
|
zjunnusun
|
Ey Krizze + clown (skyhigh as a ) Heb nog steeds paar foto's van harlingen voor jullie, kwaliteit laat te wensen over maar toch! grtz
|
|
|
|
skyhigh as a
|
lachuh man!! harlingen was ook wel toppie die dag morgen Workie!!!!! poeier!!!!! es effe kijke hoe hoog de nemi 8 gaat
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Hoe was de waterdiepte Krizze? Nog steeds enkeldiep?
|
|
|
Krizze
|
Ja, das eg nie best daaro Nog steeds enkeldiep ja!! Heb nu ook gewoon overal vet last van door al die dreunen die je maakt daar op de bodem Maar, wat ken 't aal schelen, 't was weer een topdag!! Maar n halve meter water erbij zou eg nie verkeerd zijn
|
|
|
KappuhH
|
Das minder. Gelukkig heb ik inmiddels geen last meer van mn verdraaide knie en enkel
|
|
|
skyhigh as a
|
watn dag idd!! dikke loops en mega big airs zaten zelfs een paar 20m plussers bij!! echt nie normaal hoe vandaag de nemi 10 rockte morgen weer alst poeiert!!!
|
|
|
piede
|
Moest nait zoveul smook'n jong...
|
|
|
|
skyhigh as a
|
iemand nog flyboarden vandaag?? wind is te min om te kiten 0630280568
|
|
|
piede
|
Wat'n weertje.... Word me veel te warm hier, morgen maar es richting Oostenrijk...
|
|
|
Geronimo79
|
hahah ik ook... lekker de sneeuw in!
|
|
|
patricks
|
morgen nog mensen kiten?
|
|
|
Krizze
|
Waar dan?? is ja nergens goeie wind
|
|
|
skyhigh as a
|
moet je eeum met die dikke dopoogn beter kijken morgen lekker windje op workum en ik ben om 12u vrij, dus knal als een dolle dwaas die kant op en ga een toffe dag tegemoet en jij..................... (niet) zit op een kinbderfeessie gheheheh
|
|
|
keessie
|
Morgen misschien kiten.. Als de wind niet inkakt. Patrick Heb je vervoer nodig?
|
|
|
|
Benjooh
|
Morgen ws kiten! Eindelijk weer es!
|
|
|
-MAARTEN-
|
Moi!
Heb onlangs met Walt0r gekited en leren kiten...eerste metertjes gemaakt enzo! NICE! Maar nu wil ik eigenlijk een beetje gaan oefenen...zag dat er morgen wel een leuk windje staat...zijn er toevallig morgen mensen die naar Workum gaan?
|
|
|