Zondag oosten wind

TijN

Oktober 13, 2005, 15:59:03
edit2Rapporteer  
Lijkt me duidelijk voor zondag strakke oosten wind zoals het er nu uitziet. zat me af te vragen waar ik zou gaan kiten, ik weet wel je kunt hier kijken voor de ideale spot bij de verschillende windrichtingen maar ik wil graag toch even van jullie weten waar ik nou moet gaan kiten met OOSTEN wind zondag.

gr. tijn
Dikkiedik

Antwoord #1 Oktober 13, 2005, 16:03:37
edit2Rapporteer  
Zoals het er nu uit ziet... ik wacht het nog ff af. Maar als het zo is dan kan je naar Enkhuizen of Medemblik. Enkhuizen is wel heel mooi met Oost.
Joris

Antwoord #2 Oktober 13, 2005, 16:07:47
edit2Rapporteer  
edam, 10 min fietsen Grin
Passie

Antwoord #3 Oktober 13, 2005, 16:28:20
edit2Rapporteer  
grevelingendam ?? herkingen:).. top spots in zeeland met west en oost.. herkingen is goed van west.. zuid en oost ,, en grevelingen tegenovergesteld
drei
Gast
Antwoord #4 Oktober 13, 2005, 16:31:58
edit2Rapporteer  
www.kite-kicker.nl/kingkaloot

rocks this weekend
slufterhufters.com

Antwoord #5 Oktober 13, 2005, 16:38:30
edit2Rapporteer  
Allemaal naar Zeeland Drei pesten ghehehehe
TtHoM@s

Antwoord #6 Oktober 13, 2005, 16:52:21
edit2Rapporteer  
grevelingendam ?? herkingen:).. top spots in zeeland met west en oost.. herkingen is goed van west.. zuid en oost ,, en grevelingen tegenovergesteld

grevelingen is dat aan de andere kant van de brouwers dam dus met oost recht aanlandig

ik vind het nog een beetje lastig met oost in zeeland
ik was bij vrouwen polder maar dat is van de zijkand ik heb het lieft echt recht aanlandig
DREI
Gast
Antwoord #7 Oktober 13, 2005, 17:35:29
edit2Rapporteer  
Allemaal naar Zeeland Drei pesten ghehehehe

hahahahhahahaha, gratis bier als je me pest
Vietcong windhoos

Antwoord #8 Oktober 13, 2005, 17:42:53
edit2Rapporteer  
Is die spot bij Edam wat, of is het daar druk. Wil in eerste instantie naar Enkhuizen, maar heb het idee dat het retedruk wordt. Ik kom van Zuid-Holland dus hoe eerder boven Amsterdam hoe beter. Zeeland woeit dit week-end volgens mij minder hard, dus wil wel ff stuiteren op die baggerplas. ListenToMe
Claudia

Antwoord #9 Oktober 14, 2005, 12:06:58
edit2Rapporteer  
Na ja, Edam is al druk als je met z'n 5en bent, helemaal met straks oost, dan moet je maar een beetje met z'n alleen aan de kant varen. Misschien dat Enkhuizen dan toch beter is, qua uitvaren, of misschien zelfs wel Schellinkhout. Kan je tenminste weg. De plek om je kite op te laten in edam is ook wel zeer beperkt.
kiteboy
Gast
Antwoord #10 Oktober 14, 2005, 12:18:57
edit2Rapporteer  
Ik ga enkhuizen. Hopen dat daar nu wel waait ben er 2 keer geweest 2 keer geen wind
Karel Kite
Gast
Antwoord #11 Oktober 14, 2005, 12:54:31
edit2Rapporteer  
Ga allemaal maar naar Enkhuizen!!! Ga ik wel naar Medemblik! Het pas vrijdag, dus de kans is groot dat er zondag, net als de rest van deze week geen zuchtje wind staat. Fucking nazomer...geef mij maar bewolkt weer, graad of 12 en een strake windkracht 5 uit het Noorden...
Dikkiedik

Antwoord #12 Oktober 14, 2005, 13:17:01
edit2Rapporteer  
Ga allemaal maar naar Enkhuizen!!! Ga ik wel naar Medemblik! Het pas vrijdag, dus de kans is groot dat er zondag, net als de rest van deze week geen zuchtje wind staat. Fucking nazomer...geef mij maar bewolkt weer, graad of 12 en een strake windkracht 5 uit het Noorden...

idd dikke kans dat dr geen wind is zondag, maar het wordt de hele week Oost 4 volgens teletekst duss.. wie weet. Medemblik is een mooie spot maar met Oost pal aanlandig en je moet schoentjes aan vanwege al die k*t schelpjes, had ik vorige keer goed mn poten aan open gehaald.
Passie

Antwoord #13 Oktober 14, 2005, 14:34:55
edit2Rapporteer  
dan niet he,, hou ik de spot voor me eigen:)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.