pomp voor 5 euro, waar nu?

vinnie

November 03, 2005, 17:42:21
edit2Rapporteer  
Waar kun je op het moment een double action pomp voor 5 euro kopen, ik heb er al twee gesloopt dus ik wil er echt niet meer aan uitgeven. Een winkel in de buurt s.v.p. (vestigingen door heel NL). In het voorjaar heeft zelfs kruidvat ze... maar nu??? weet iemand het toevallig?

btw: ik heb overigens nu wel geleerd hoe je 'veilig' kunt pompen Wink met een touwtje eraan dus.

Kan je zo'n gebroken pomp overigens ook repareren? Ik had ooit ergens een tutorial gezien, maar ik weet niet meer waar... misschien wel in een kitemagazine.
Rutger II

Antwoord #1 November 03, 2005, 17:59:11
edit2Rapporteer  
In de shops heb je kitepompen met een ijzeren behuizing, die zal niet zo snel breken als die pomp van 5 euro.

goedkoop is duurkoop ????
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 November 03, 2005, 18:00:26
edit2Rapporteer  
Je kan een goedkope pomp kopen bij de 'action'. Maar ik weet niet waar jij woont, dus ook niet of er een in de buurt zit.
Brenkie

Antwoord #3 November 03, 2005, 18:07:48
edit2Rapporteer  
Peter Lyn hoef je niet op te pompen...
Maar als je er dan toch weer een moet kopen, dan adviseer ik net als chille bananas om een duurdere met metalen stang en handvat te kopen!
Joost

Antwoord #4 November 03, 2005, 18:57:06
edit2Rapporteer  
Vooral ook dat het handvat ook van staal is, aangezien  je stang van staal hebt en het handvat niet dat ie dan als nog wat sneller breekt.  Weet overigens niet eens op die bestaan, pompen met stalen stagn EN handvat.
skyrider
Gast
Antwoord #5 November 03, 2005, 19:10:48
edit2Rapporteer  
chris slager automaterealen heeft nu een pomp voor 5 euro!!!
tom_beul
Gast
Antwoord #6 November 03, 2005, 19:28:03
edit2Rapporteer  
Koop gewoon zoon naish big pomp of slingshot pomp! IJzer geval enzo!
Bazaki_Thijs

Antwoord #7 November 03, 2005, 19:56:43
edit2Rapporteer  
ff bij de blokker kijken, ik doe er al anderhalfjaar mee. En ook altijd met 2 handen pompen Wink
vinnie

Antwoord #8 November 03, 2005, 23:24:15
edit2Rapporteer  
.. En ook altijd met 2 handen pompen Wink

Ja daarom zijn die andere dus kapot gegaan he... met één hand pompen en de andere om de kite vast te houden, gaat direct kapot, nu dus maar een lijntje gebruikt om de kite op z'n plek te houden of achter de kite het laatste beetje pompen.

Ik zal wel 'ns kijken voor zo'n metalen geval bij de surfshops, maar een ding van 5 euro is ook prima mits goed gebruikt Smiley ..de Action had van die kleine voor 5 euro idd.. maar die zijn al een tijdje uitverkocht helaas, en de blokker had ze ook niet meer. chris slager automaterealen zegt me niets... hebben we niet in de buurt denk ik.

peter lynn zegt me ook niets... Wink nee hoor, hehe geintje, maar voorlopig blijf ik nog even bij m'n tubes.
Vietcong windhoos

Antwoord #9 November 03, 2005, 23:54:32
edit2Rapporteer  
Bij de Hema hebben ze de pompen voor 5 sleurootjes ... en in tegestelling tot de Blokker jaarrond. Als je met minder haast het water opgaat hou je die cheap ones ook heel. Ik heb ervan geleerd ... ga nu gewoon nog eerder m'n bed uit, dan kan ik minder gehaast pompen, dan blijft ie wel heel!!
vinnie

Antwoord #10 November 04, 2005, 00:01:05
edit2Rapporteer  
op naar de hema morgen.
Bodhi

Antwoord #11 November 04, 2005, 10:40:51
edit2Rapporteer  
Bart Smit, Intertoys, Xenos... Daar hebben ze ook double action pompjes. Ook voor iets tussen de € 5,00 -  € 7,00.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 November 04, 2005, 11:13:10
edit2Rapporteer  
Idd. Ik had de mijne ook al gesloopt, althans dat dacht ik. Als je als een bezetene gaat pompen wordt de dop waar de stang doorheen gaat zo heet dat het deksel uit gaat zetten, dan past hij niet goed meer, en kan er zelfs vanaf schieten.

Rustig pompen en om de zoveel tijd pomp openmaken en zand eruit halen rond rubber helpt ook de levensduur te verlengen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.