peter
Gast
|
ja leuk! ;D ;D
|
|
|
Jasper
|
Klinkt ok! ik ben er zeker bij...
|
|
|
Maurice_lannee
|
Wie nog meer ??? we zijn al met zun 3 ;D ;D ;D
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Haha,
Tof gasten, moeten we zeker doen. Lijkt mij erg gaan in april ofzo.
We kunnen vragen aan Andy of hij wilt filmen die dag.
Wij zijn er zeker voor in en ideeën zijn welkom.
Hoi, Arjan
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Tsss, jullie lekker kiten en moet ik zeker filmen. Als we de taken nou eens omdraaien, lijkt me veel beter 8).
Andy
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Ok Andy, Je hebt gelijk. Ik offer mijzelf op om de hele dag te filmen ok. Alleen monteren moet jij dan doen want dat is nu eenmaal jouw expertise. Dan gaan we jou is in het zonnetje zetten. Hoi, Arjan [verwijderd door de admin]
|
|
|
|
Maurice_lannee
|
yeah word nog gezellig ;D April lijkt me puik plan dan begint me 5 maanden durende zomer vakantie ;D Kep er al zin in!!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Zeker een goed idee. Ben wel eens benieuwd wie er achter de namen zitten hier op het forum. ;D ;D
|
|
|
|
|
Maurice_lannee
|
Yeah peoples, April is een mooie tijd van het jaar!! Hopelijk veel wind ;D Begin april gaan we maar us wat echt regelen. Trouwens Arjan ken je niet dan met een soort van reclame vlag van Kitehigh.nl aan komen??? 8)
|
|
|
slufterhufters.com
|
op het autoplaya, kunnen we afsluiten met een bbq, gezwellig!!
|
|
|
Maurice_lannee
|
Hey Arno, Voor mij maakt het niet zo heel er veel uit eigelijk. ALs het maar een super dag word!! en een BBQ dat is altijd gezellig ;D dat is helemaal een top plan. Trouwens iemand uit Amsterdam of omgeving waar mee ik mee ken rijen dan :
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Haha, leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn. Die dag gaat er zeker komen. Wellicht kunnen we aan de 'KiteHigh.nl start season meeting' iets leuks en speciaals koppelen.
Meer informatie volgt.
Hoi, Arjan
|
|
|
Maurice_lannee
|
Arjan,
Iets leuks en speciaals??? Een paar topless kitebabez?? ;Dhaha Dat idee van Arno, een BBQ na afloop met een goeie borrel er bij ;D ;D ;D Ik wacht met smart op het volg informatie. Alleen even hopen dat het weer eens omgaat slaan tot mooi weer :'( word hier alleen maar somber van :'( :'( :'(
|
|
|
slufterhufters.com
|
nou nou maurice, als het maar waait......... lekker belangrijk de temperatuur, gewoon harder raggen krijg je het vanzelf warmer.
misschien ook een optie om het tegelijk met SWELL FUNSPORT demodag samen te doen. is dan toch altijd al lekker druk dus...
|
|
|
Jeroen
|
Laat maar komen dat feestje, dat kiten, die BBQ Maar niet tussen 3 en 15 april, dan geniet ik nog even van de laatste sneeuw in de Alpen. En laat me daar nu niet triestig over worden Ik doe zeker mee, als het niet in die periode valt ;D
|
|
|
brutus
|
dat lijkt me wel een goed plan. Moet wel van ver komen, dus graag tijdje van te voren plannen. 8)
|
|
|
Maurice_lannee
|
hehe het word volgens mij best gezellig. Enne brutus tuurlijk staat het ruim van te voren hier op de site! Athans neem ik aan :
|
|
|
lars
|
Dat is inderdaad een heel gaaf idee! Laat maar weten hoe, wat en waar. Ben zeker van de partij ;D
|
|
|
slufterhufters.com
|
ja en het is zover de datum is bekent van de meeting van kiters!!!
1 april, kralingse bos, laat je kite maar thuis.......
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
nou evan jij zal goed in de smaakvallen bij de boys............ ;D
|
|
|