Rutger
Founding Father
|
Er wordt hard aan gewerkt en alle moghelijkheden worden bekeken. We komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Wel goed te lezen dat er zoveel mensen zin in hebben. We willen iets gaan doen ter opening van het kiteseizoen om vast wat te zeggen over de termijn.
Groeten Rutger
|
|
|
Maurice_lannee
|
iedereen een KITEHIGH.NL lycra op de dag ;D hahahaha lol Over de tijden trouwens gesproken te hebben. Als het goed is heeft iedereen een beetje zo rond eind april vakantie, de mei vakantie. Misschien een idee rond die periode een dag te prikken? ???
|
|
|
jude
Gast
|
heeej ik heb een beter plan ik ko ook en jullie leren het mij maar meteen!!! hehe... Arjan dat moet jou toch lukken met je lesgeef-ervaring!!.... ooow en die kitebabezz laat die maar zitten...niet geineresseerd.... lekkere mannekes mag wel...ooow als ik kom ben ik misschien wel de enige meid?? gezellig!! Aangezien ik nog geen kitespullen heb en jullie wel...en jullie dus ook dan lekker gaan kiten...houd ik me wel bezig met de bbq.... oke??
|
|
|
Alex
|
Lijkt me wel lachen om wat gezichten achter al die namen te zien, dus kom ik ook wel. Als het maar niet in zeeland is, kom zelf uit het puntje van Noord Holland, ergens in het midden des lands, strand horst bijv. Kan je ook vet bbq en, zelfs overdekt als het weer ons weer eens in de steek laat.....
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
We zijn er druk mee bezig. Dus nog even geduld mensen.
Groeten Rutger
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Wanneer ongeveer willen jullie die meeting houden? (welke maand)
Andy
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Waarschijnlijk april maar we weten het nog niet precies. We willen er namelijk wel wat moois van maken en zijn daardoor afhankelijk van een aantal factoren.
|
|
|
|
andy
Moderator
|
In de lente is gelukkig de wind meestal wel ok, gaat denk ik wel goedkomen.
Maar hebben jullie al een idee waar de meeting gehouden gaat worden?
Andy
|
|
|
|
Jasper
|
autoplaya is te bereiken met openbaar vervoer?
|
|
|
Kitegirl
Gast
|
: : : Mag je ook komen als je nog nooit op een plank hebt gestaan, maar het wel wil gaan leren? Want dan ben ik ook zeker van de partij!! Groetjes kitegirl uit Ouddorp Ps hou het maar bij het strand in Ouddorp, das een perfecte locatie!!
|
|
|
brutus
|
Is er al een locatie en datum bekend? What about ijselmeer? Workum of zo, lekker centraal Camping aan het strand, mooie ruimte voor BBQen
|
|
|
max
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb ook wel zin om naar die meeting te komen. zou wel leuk zijn als de temperatuur wat aangenaam is.
|
|
|
lars
|
Jasper, dat weet ik niet zeker. Maar anders zijn er vast wel mogelijkheden om je op te pikken als er iemand in de buurt woont of ergens bij een ns-station. Dus daar valt denk ik wel iets voor te regelen!!
|
|
|
jude
Gast
|
heeeej kitegirl...kom ook gezellig.... ik heb ook nog neit op de plank gestaan....en ga het ook zeker een keer leren...zullen wij voor die gasten dan lekker de vleesjes op de bbq leggen??? Misschien krijgen we wel les van ze
|
|
|
Jeroen
|
Ha, ha nu wordt het goed!! De vrouwen gaan koken voor ons en we hebben niet eens moeten vragen.
|
|
|
Maurice_lannee
|
hahaha SUPER ;D dan vind ik wel dat de dames les mogen krijgen 8) IK STA AL TE POPELLEN TOT HET ZO VER IS!!!!!! ;D ;D 8)
|
|
|
Jasper
|
barbeque en bierbeque right? ;D
|
|
|
jude
Gast
|
zolang ik les van jullie krijg vind ik het best om vleesjes op de bbq te gooien .... !! ziet er volgens mij wel oke uit: 2 leerlingen, en zeker een stuk of 7 of 8 leraren!! ;D
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Vraag is of je van die 7 of 8 leraren iets kan leren wat kiten betreft. We weten natuurlijk ook niet of jullie een worstje op de BBQ kunnen gooien. ;D ;D
|
|
|
andy
Moderator
|
Ik hoop dat ik ook kan komen, maar heb zelf ook vaak problemen met vervoer enzo.
Andy
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Andy we willen wel dat je komt naar de meeting natuurlijk. Dus als het niet anders is komen we je halen. Goed?
|
|
|
andy
Moderator
|
Ok . Ben blij om dat te horen, wil het niet missen eigenlijk. Andy
|
|
|