Aangereden wat nu?!

mijngatindelucht

Februari 17, 2006, 01:01:07
edit2Rapporteer  

Rijd ik vandaag lekker op de snelweg komt een malloot van achter binnengereden!! Gelukkig bleven we op de weg. Maar die gast reed gewoon door....ik er dus achteraan en ernaast... maar nogsteeds niet stoppen! Hem maar laten gaan...wel natuurlijk zijn kenteken genoteerd.

Later aangifte op het  bureau... "nee meneer u krijgt niet te horen wie het was". Gaat dat meisje weg en laat gewoon een printje liggen met zijn naam, adres en alle andere gegevens!!!  (geschokt_kitesmiley) Das dan privacy!

Niet dat ik er wat mee ga doen, maar wat zou nou gerechtigheid zijn?!?! Hoor graag orgionele ideeen om er iig nog om te kunnen lachen!

Moza

Antwoord #1 Februari 17, 2006, 01:08:58
edit2Rapporteer  
Volgens mij moet jij gewoon je verzekering bellen en het kenteken doorgeven en dan gaan zij het verhalen op de verzekering van de houder. Effe checken zou ik zeggen.

Ik hou trouwens mn hart al vast voor het moment dat ik door een oostblokker van de weg wordt gereden hier in NL. Je ziet steeds meer auto's uit litouwen en Polen op de weg de laatste tijd. Ik heb zo'n gevoel dat het met de verzekering van deze nieuwe arbeiders niet altijd helemaal snor is. Ik laat ze contant betalen als er wat gebeurd zoiezo politie erbij.
Tom

Antwoord #2 Februari 17, 2006, 01:12:42
edit2Rapporteer  
Die gast zo hard mogelijk proberen te naaien natuurlijk! Ongelukje kan gebeuren maar zulke onbeschofte lui kan ik echt niet hebben!
slingshot {Thomas}

Antwoord #3 Februari 17, 2006, 01:29:49
edit2Rapporteer  
als je echt door gaat zeuren.. kan je zelfs om geld vragen.. omdat die gast is door gereden.. dan krijg je geld voor maken van je auto.. en extra bonus.. waar je een leuke kitespullen voor kan kopen ThumpsUp

{die extra bonus is dus.. omdat hij door is gereden.. en jij alles moest regellen enz.}
Yannick

Antwoord #4 Februari 17, 2006, 01:32:10
edit2Rapporteer  
als je echt door gaat zeuren.. kan je zelfs om geld vragen.. omdat die gast is door gereden.. dan krijg je geld voor maken van je auto.. en extra bonus.. waar je een leuke kitespullen voor kan kopen ThumpsUp

{die extra bonus is dus.. omdat hij door is gereden.. en jij alles moest regellen enz.}

WOw, das pas gunstig!! maar, doorrijden naar een aanrijding is toch ook een strafbaar iets?
mijngatindelucht

Antwoord #5 Februari 17, 2006, 01:41:42
edit2Rapporteer  

Nah das weer onze sociale maatschappij...als hij zich binnen 24 uur laat zijn op het bureau krijgt ie niet eens een boete! Anders wordt de boete vastgesteld door de officier. Maar ik heb er niks aan....dus veel geregel, dikke schade en ik hoop dat alles wordt vergoed!

slingshot {Thomas}

Antwoord #6 Februari 17, 2006, 01:59:09
edit2Rapporteer  
als je maar bewijs hebt.. en beste is als je nog meer getuigen hebt
BestKite
Gast
Antwoord #7 Februari 17, 2006, 02:32:37
edit2Rapporteer  
als je maar bewijs hebt.. en beste is als je nog meer getuigen hebt

Het is niet een of andere moordzaak  schater, en als je de schade van je auto laat zien zullen ze cker stukjes van die vent's zijn auto vinden.
Remco_1

Antwoord #8 Februari 17, 2006, 02:44:18
edit2Rapporteer  
het zijn gewoon een stelletje HUFTERS maar die gozer heeft zich dus wel binnen 24 uur gemeld op het bureau?
Psychotic

Antwoord #9 Februari 17, 2006, 03:50:52
edit2Rapporteer  
Hmm, daar zou ik de verzekering even over tippen, en anders via je rechtsbijstandsverzekering kijken wat je kan doen. Beste bewijs is je auto, zitten zijn laksporen dus ook op. Zou daar dus even niet aan gaan schrobben......
naish23

Geen avatar

Antwoord #10 Februari 17, 2006, 04:18:53
edit2Rapporteer  

Nah das weer onze sociale maatschappij...als hij zich binnen 24 uur laat zijn op het bureau krijgt ie niet eens een boete! Anders wordt de boete vastgesteld door de officier. Maar ik heb er niks aan....dus veel geregel, dikke schade en ik hoop dat alles wordt vergoed!

Je had inderdaad 24 uur moeten wachten.... Dan is het een misdrijf en is de straf voor hem veel zwaarder. Gewoon alles eruit halen wat erin zit: Elke kras claimen, waardevermindering door schade, te laat op je werk, whiplash, noem maar op.

Laat je vriendin even naar z'n huis bellen om aan z'n vrouw te melden dat ze zwanger van 'm is...En ze is pas 15, de viespeuk!
mijngatindelucht

Antwoord #11 Februari 17, 2006, 04:34:20
edit2Rapporteer  

Hahhaha ja das een mooie! Of dat er iemand tegen zijn vrouw is aangereden (kiss_kitesmiley) en schade heeft achtergelaten...

Maar het is net gebeurd dus die knakker heeft tot morgen middag. Maar het zal zeker wel door de verzekering worden geregeld. Maar het is zo maf dat zelfs de politie toegeeft dat het niet ech uitmaakt of je doorrijdt! Als je het maar ff binnen 24 uur zegt! Gaat toch nergens over! ...scheelt je een hoop ellende in de regen langs de weg...en je weet zeker dat de gedupeerde 1,5 uur bij de politie aangifte zit te doen!

Jappy

Antwoord #12 Februari 17, 2006, 16:42:26
edit2Rapporteer  
K*t man...
Gewoon het kentekennummer doorgeven aan de verzekering.
De verzekeringsmaatschappijen kunnen alle nummerplaten achterhalen, dus dat komt wel goed.

Wel zonde van die super mooie bolide van je loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.