Heb er een paar weken geleden een complete Cabrinha bar met Recon 2 gekocht. Super geregeld, bar binnen drie dagen in huis, nette factuur erbij, goed ingepakt.
Werd direct bestempeld als vaste klant waardoor ik ongevraagd ook nog eens extra korting ontving!!!
Tja, het gratis kopje koffie heb ik thuis maar gezet. In Nederland had ik voor deze prijs alleen de lijnen.....
Succes
« Laatste verandering: Februari 24, 2006, 05:03:34 door harryCab »
afgelopen weekend een CO2 16m gekocht daar... werd maandag verstuurd en zal nu wel aangeboden zijn terwijl er niemand thuis was Verzendkosten zijn schappelijk en ze verzenden via GLS.
Je krijgt je spullen vaak snel en goed. Maar met garantiegevallen kuin je erg veel last krijgen! ...je gaat er niet zomaar ff langs. Maak voor jezelf de keuze of het opweegt...tis een gokje.
Ja kan gewoon online via ABN, je hebt een swift en ibancode nodig van Lonasport (deze staan in de bestelbevestiging).
-WJ-: Bedoel je dat je tube tussen je onewayvalve en het schroefdraad in je LE komt? Even goed uitkijken dus, wanneer je 'm ook maar een keer opgepompt hebt zal het niet meer voorkomen...