Alferink
|
Zo'n warme lucht blaas ding om je haar te drogen, ken ff niet op de naam komen (sealedlips_kitesmiley) + wasbenzine wil ook wel werken.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hey Marc
Ik ben Controleur van beroep en heb hier in het laboratorium op mijn werk nog wat moois staan.
Als je zondag naar de Slufter komt kan ik het er van af halen met Tolueen Zorg er wel ff voor dat je de sticker met een stanley mesje hebt verwijdert (gewoon het mesje zonder houder onder je sticker door snijden) Als de sticker is verwijdert zal de plakerige ondergrond denk ik nog wel blijven zitten, en die haal ik zonder moeite weg met die troep die ik net opnoemde
Gr Dimitri
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Bij mij is het goedkoper
|
|
|
Marc de Munnik
|
Zondag zit ik lekker op m`n homespot. Maar met een stanly mesje op de autoruit krassen?
|
|
|
Pieter!
|
Wat ook altijd werkt om de lijmresten te verwijderen is lampolie... (of gewoon wasbenzine)
En als de sticker er zelf nog af moet, dan ge bruik je gewoon de 'warme lucht blaas ding'..
Ook wel verfstripper genoemd!
|
|
|
Alferink
|
Heb je een keramische kookplaat? of mss iemand die je kent, zo ja, dan heeftie wss ook zo'n glaskrabbertje, dat kan je ook gebruiken. Of zoals Maiuwwwww al zei, stanleymesje (los, op z'n kant) dus plat ;-) en dan een beetje bikken. of natuurlijk gewoon met zo'n warme-lucht-blaas-ding
|
|
|
VincentC
|
Heb je een keramische kookplaat? of mss iemand die je kent, zo ja, dan heeftie wss ook zo'n glaskrabbertje, dat kan je ook gebruiken. Of zoals Maiuwwwww al zei, stanleymesje (los, op z'n kant) dus plat ;-) en dan een beetje bikken. of natuurlijk gewoon met zo'n warme-lucht-blaas-ding Een Föhn
|
|
|
dimitri
Gast
|
In nagelak remover zit aceton als ik het goed heb, werkt ook
|
|
|
Idefixe
Gast
|
leg een nep-videocamera op je hoedenplank en parkeer een nachtje in de Bijlmer. Wedden dat je van die sticker af bent.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Met een föhn erop en eventuele lijmresten met aceton of thinner verwijderen.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Of gewoon die sticker laten zitten, hoef je ook geen moeite te doen
|
|
|
Rutger II
|
Gewoon met een Fohn, doen ze in de garage ook, resten idd met thinner of terpetine eraf halen, werkt het best !
|
|
|
-M@rc-
Logs: 0 | 17 uur
|
De nieuwe sticker over de oude heen plakken... klaar! Fohn en wasbenzine. Verfstripper wordt te warm.
|
|
|
~Dirk~
|
pindakaas op smeren en ff laten zitten. (klinkt raar maar werkt wel)
|
|
|
gijsv2
|
z'n verfkrabbertje van 1,50 bij de bouwmarkt, wrkt super en krast je ruit niet
|
|
|
Alferink
|
Een Föhn JA !! Die zocht ik (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Hmmm... insmeren met duo punotti, van die gekleurde vruchtenhagel eroverheen, dan languit erop gaan liggen terwijl je niks anders aanheb dan een smokingstring en dan foto laten maken door je schoonmoeder... Als het niet werkt heb je in ieder geval een leuke avatar erbij
|
|
|
~Dirk~
|
Hmmm... insmeren met duo punotti, van die gekleurde vruchtenhagel eroverheen, dan languit erop gaan liggen terwijl je niks anders aanheb dan een smokingstring en dan foto laten maken door je schoonmoeder... Als het niet werkt heb je in ieder geval een leuke avatar erbij Doe ik eens serieus komt er weer een Vincent z'n wilde fantasieen spuien. Er zijn praatgroepen voor hoor en anders kan je altijd nog naar Jambers Kinky (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
eeeeuuuuhhhh wat dacht je van stickerverwijderaar. Kost weinig en werkt super.
Uit ervaring kan ik zeggen top spul. ((Zonder schade achterlatend op mijn snowboard!)) Kost je maar 2.95 eurie en je kan je leven lang stickers verwijderen je hebt niet veel nodig. Je koopt het bij een drogist!
|
|
|
Eurosoft
Gast
|
Ik kom wel ff helpen..... Werkt het snelst hoor......
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
waarom vraag je niet aan autobedrijf? die weten vast wel
|
|
|
Emiel
|
moet je aardbijen fijnstampen en dan koken(belangrijk dat je wel de blaadjes eraan laat zitten, die geven het schurende effect straks). 12,42 min laten koken. dan snel in een zeef doen, zodat je alleen drap overhoudt. dit doe je in een bakje. dit laat je afkoelen en een dag of 2 staan. dan heb je een soort spons. hiermee krijg je het er prima vanaf!
(wimt genoeg??)
|
|
|
Eurosoft
Gast
|
Leuk leuk z`n sticker op de achteruit. Maar nu moetie er nog af. Iemand tips? Wordt niet goed van dat eewige gepullik en aangezien hier af en toe nog wel eens slimme reacties naar boven komen.
Help de windwing sticker van de auto af! (grinnik_kitesmiley)
Hij moet namelijk vervangen worden, door marcdemunnik.com. Aangezien ik niet meer voor windwing vaar en overgestapt ben naar RRD.
Ik zou hem hier brengen -->> Klik hier!
|
|
|