Nedcar, staken is onzin

Wimt

April 25, 2006, 18:05:27
edit2Rapporteer  
Ik woon in Limburg, dus dit is vloeken tegen de duivel, but that`s my first name.

Ja, alle grenzen openstellen om gerenzeloos te kunnen consumeren, dat willen we wel. Maar grenzen openstellen betekend ook grenzenloos produceren, ook waar het het goedkoopst kan.

En dus verdwijnt het stakingsrecht, tenzij we selfsupporting worden en alle grenzen weer sluiten, en we dus geen speelbal meer zijn van de mulinationals en de heren directeuren.

Ik ben voorstander van het laatste, is ook veel beter voor milieu, en is sociaal ook veel beter.

Wist u trouwens dat uit recent officieel erkend onderzoek is gebleken dat Nederland al jaren in recessie zit wegens de vele fusies. Na Amerika zijn wij daar de laatste 10 jaar daarmee het actiefst geweest.

80 % van alle fusies hebben geen kruisbestuiving of winst opgeleverd. Wel is het inkomen van de fusiemaker, de directeur verveelvoudigd. Dus directueren doen het niet goed, met hun ` marktconforme ` inkomens, en mogen wat mij betreft, incl. bestuursleden, de grens over en uit.

Ongegeneerde zelfverrijking is in een wereld van gebrek, waarin wij helaas leven, niets anders dan moord, want 2 miljard mensen hebben nauwelijks genoeg te eten. Dat is mijn extremisme

Mee eens? Joepie
KiteKoe®t

Antwoord #1 April 25, 2006, 21:14:34
edit2Rapporteer  
Wim? Jij kite toch op Vrouwenpolder? Volgens mij stond er in je vorige topic dat je met de fiets naar het strand ging? Hoe lang is dat rijden vanaf Limbabwe ?

Ik ben VOOR het sluiten van de grenzen overigens!
Frits

Antwoord #2 April 25, 2006, 21:18:11
edit2Rapporteer  
grenzen met limboland sluiten?
dennniiisssss
Gast
Antwoord #3 April 25, 2006, 22:58:05
edit2Rapporteer  
Theorie slaat echt nergens op, geen samenhang tussen (misschien feiten). Typisch geval van slapgelul
Moza

Antwoord #4 April 26, 2006, 00:07:02
edit2Rapporteer  
Je argumenteert als een komkommer! Je gebruikt een mix van talen. Je gebruikt woorden als "recent officieel erkend" om een nietzeggend onbekend onderzoek belangrijker te laten zijn.

Je gebruikt 'marktconform' waar je het hebt over bijzonder hoge inkomens.

Het meest kromme van je hele verhaal vind ik dat je schrijft de grenzen dicht wilt gooien om 'self supporting' te zijn. Waar gaan we van leven in dit landje Wim, hoezo 'selfsupporting'. Wil je 100 jaar terug in de tijd?

Ik kan geen enkele logica in je relaas ontdekken, trouwens in geen enkel stuk wat je hebt geschreven hier.

Ten overvloede: ik ben het NIET met je eens, met Koert wel! DICHT DIE GRENZEN  (grinnik_kitesmiley)
Wimt

Antwoord #5 April 26, 2006, 00:58:45
edit2Rapporteer  
Wim? Jij kite toch op Vrouwenpolder? Volgens mij stond er in je vorige topic dat je met de fiets naar het strand ging? Hoe lang is dat rijden vanaf Limbabwe ?

Ik ben VOOR het sluiten van de grenzen overigens!

Ja, daar heb je me, ben ik niet extreem genoeg voor, rij wel op gas, en heb meerijders (10 euro retour). Waarom ben je voor trouwens?
Wimt

Antwoord #6 April 26, 2006, 01:02:49
edit2Rapporteer  
Je argumenteert als een komkommer! Je gebruikt een mix van talen. Je gebruikt woorden als "recent officieel erkend" om een nietzeggend onbekend onderzoek belangrijker te laten zijn.

Het meest kromme van je hele verhaal vind ik dat je schrijft de grenzen dicht wilt gooien om 'self supporting' te zijn. Waar gaan we van leven in dit landje Wim, hoezo 'selfsupporting'. Wil je 100 jaar terug in de tijd?

Ik kan geen enkele logica in je relaas ontdekken, trouwens in geen enkel stuk wat je hebt geschreven hier.

Ten overvloede: ik ben het NIET met je eens, met Koert wel! DICHT DIE GRENZEN  (grinnik_kitesmiley)

Ik wil wel 100 jaar terug in de tijd. Waarom wil je wel de grenzen dicht?
Wimt

Antwoord #7 April 26, 2006, 01:04:33
edit2Rapporteer  
Theorie slaat echt nergens op, geen samenhang tussen (misschien feiten). Typisch geval van slapgelul

Of is dat van jou opportunistisch geouwehoer?
Moza

Antwoord #8 April 26, 2006, 01:54:29
edit2Rapporteer  

Ten overvloede: ik ben het NIET met je eens, met Koert wel! DICHT DIE GRENZEN (grinnik_kitesmiley)

Met limburg ;-)
Wimt

Antwoord #9 April 26, 2006, 02:26:19
edit2Rapporteer  

Ten overvloede: ik ben het NIET met je eens, met Koert wel! DICHT DIE GRENZEN (grinnik_kitesmiley)

Met limburg ;-)

Ohhhhhhh zo jahhh, ik moest eeeven nadenken, maar ik denk het nu wel te berijpen hoe jij dat bedoelt.

Daar had ik nog niet zo over nagedacht, je moet er maar opkomen. Er wordt vaak veel onzin geschreven, maar daar hoort dit niet bij. Wat ben jij slim zeg, had jij vroeger goede cijfers op school?

Dus als ik het goed begrijp wil jij Limburg van de rest van Nederland afsluiten, om zoo ook van mij af te zijn, da`s 2 vliegen in 1 klap, erg efficient ook zo.
Wat had je voor economie? Ik niet zo hoog, want dit had ik ook al niet kunnen bedenken, wat onverwacht zeg, en dat vanuit zo een iemand, val ik bij in het niet.

Neen, je hebt gelijk, ik zou zelfs niet in jouw schaduw mogen staan, dus ik kan maar beter promoten dat inderdaad Limburg vab de rest van Nederland word afgesloten, zeker voor onzeker.
Mis je natuurlijk wel meteen de mooie Limburgse meisjes, maar daar zit jij niet mee he homo.
THEGREEN

Antwoord #10 April 26, 2006, 03:05:05
edit2Rapporteer  
Wimt ik vind het niet van een hoog IQ getuigen als je iemand voor homo uitscheldt.
Passie

Antwoord #11 April 26, 2006, 03:23:47
edit2Rapporteer  

dit slaat gewoon nergens meer op..
verwijder 'm van dit forum ofzo?
Met limburg ;-)

Ohhhhhhh zo jahhh, ik moest eeeven nadenken, maar ik denk het nu wel te berijpen hoe jij dat bedoelt.

Daar had ik nog niet zo over nagedacht, je moet er maar opkomen. Er wordt vaak veel onzin geschreven, maar daar hoort dit niet bij. Wat ben jij slim zeg, had jij vroeger goede cijfers op school?

Dus als ik het goed begrijp wil jij Limburg van de rest van Nederland afsluiten, om zoo ook van mij af te zijn, da`s 2 vliegen in 1 klap, erg efficient ook zo.
Wat had je voor economie? Ik niet zo hoog, want dit had ik ook al niet kunnen bedenken, wat onverwacht zeg, en dat vanuit zo een iemand, val ik bij in het niet.

Neen, je hebt gelijk, ik zou zelfs niet in jouw schaduw mogen staan, dus ik kan maar beter promoten dat inderdaad Limburg vab de rest van Nederland word afgesloten, zeker voor onzeker.
Mis je natuurlijk wel meteen de mooie Limburgse meisjes, maar daar zit jij niet mee he homo.
dit slaat gewoon nergens meer op..
verwijder 'm van dit forum ofzo?
Frits

Antwoord #12 April 26, 2006, 05:52:54
edit2Rapporteer  
Vermoeiend hoor.. die quasi intellectuele discussies.. ga kiten ofzo. :Smiley
pollepel

Antwoord #13 April 26, 2006, 05:57:39
edit2Rapporteer  
Ja Ban die vent. Hij irriteerd de meeste mensen alleen maar met zn geblaat en nou begint ie
ook nog een de mod uit te schelden....
KiteKoe®t

Antwoord #14 April 26, 2006, 07:31:27
edit2Rapporteer  
Ja, daar heb je me, ben ik niet extreem genoeg voor, rij wel op gas, en heb meerijders (10 euro retour). Waarom ben je voor trouwens?

Waarom ik voor het sluiten van de grenzen ben? Omdat Nederland in 2005 op een 6.5% werkeloosheid zaten..... Dat kost de hardwerkende belastingbetaler bakken met geld...

Trouwens wim, je kan in 1 bericht ook meerdere mensen tegelijk quoten... je hoeft niet voor iedereen die wat tegen je zegt een nieuw bericht te starten.. Bezuiniging begint bij jezelf...

Limburg mag best bij nederland blijven.. Al versta ik over het algemeen weinig van dat taaltje.. Alleen de plek waar jij woont zou moeten worden afgesloten van nederland...

Wim kan kennelijk niet echt tegen kritiek.. Zodra mensen hem net iets te slimme antwoorden geven met een net iets te grote knip-oog, wordt ie agressief door te dreigen met z'n vechtsport en door mensen uit te schelden... En dat voor een "echte man" van boven de 40...

Wim, ik geef jou een 8+ voor je hoge cocksucker gehalte... Knaldrol! Ga snot eten man!

Ongegeneerde zelfverrijking is in een wereld van gebrek, waarin wij helaas leven, niets anders dan moord, want 2 miljard mensen hebben nauwelijks genoeg te eten. Dat is mijn extremisme

Verkoop je kites, koop een grote barbeque en ga eten voor ze maken dan!! Moraalridder!
Trouwens, zat er in die wazige pinda-boards van je geen hout verwerkt? Waar komt dat vandaan? Van bomen? Waar komen die bomen vandaan? Wordt daarvoor geen bos gekapt? Helaas pindakaas Willie Wortel!

Vermoeiend hoor.. die quasi intellectuele discussies.. ga kiten ofzo. :Smiley

Juist Frits! Ik heb vandaag heeeeeeerlijk gevaren met de 16 op de slufter!!! Wat een bizarre shit was het weer!
~Dirk~

Antwoord #15 April 26, 2006, 14:37:09
edit2Rapporteer  
Wimt is dus een Fries die in Limburg woont ?????????????

Een ergere combinatie bestaat volgens mij niet
Moza

Antwoord #16 April 26, 2006, 15:59:59
edit2Rapporteer  
 (grinnik_kitesmiley)
Wimt

Antwoord #17 April 26, 2006, 23:49:13
edit2Rapporteer  

Het enige wat ik van jouw citaat snap, is dat ik jou niet snap, begrijp je?
Kijk, en als je voortaan commentaar geeeft, waarbij jij van tevoeren al kan inschatten dat het boven je pet gaat, geef dan als reminder aan ons inteligenteren een voetnoot dat je hersenpan eeen beetje leeg is, en dat jij daar niks aan kan doen.
En dat je soms toch impulsief reageert, maar dat wij ons daar dan toch niks vanaan moeten trekken.

Ja, soms moet je je leven aanpssen als je eenmaal een handicap hebt.
Maar nu weet je dus dat je een handicap hebt, en kun je je leven daarop aanpassen.
Er zijn ook van die speciale 45 km automobielen voor debielen zoals jij, want lichamelijk zal het ook allemaal wel niet kloppen, gaat vaak samen. 
Wimt

Antwoord #18 April 26, 2006, 23:53:15
edit2Rapporteer  
Ik moet voortaan maar overal smileys neerzetten, want anders gaat men nog denken dat ik boos ben, dus bij deze loser Joepie schater

Beter zo?
KiteKoe®t

Antwoord #19 April 27, 2006, 00:51:36
edit2Rapporteer  
Wim, ik weet niet of je Moza weleens hebt zien kiten? Beoordeel daarna maar of er lichamelijk iets mis is met hem.. Reservebelg!
Passie

Antwoord #20 April 27, 2006, 00:57:06
edit2Rapporteer  
dat wordt echt nog 'n keer knokken op brouwersdam ofzo hoor:P
KiteKoe®t

Antwoord #21 April 27, 2006, 01:07:18
edit2Rapporteer  

Ik hoop het! lekker rustig op het water dan!!
Knokken doen we niet aan...
Wimt

Antwoord #22 April 27, 2006, 01:29:37
edit2Rapporteer  

Ik hoop het! lekker rustig op het water dan!!
Knokken doen we niet aan...

Zijn we het toch nog een keer eens met mekaar, Koert. Laat de rest maar knokken op strand, gaan wij lekker kiten. Of wilde men met mij knokken? Ik snap het niet meer. schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.