Emiel
|
gaaf man! hier helemaal geen onweer, alleen wat regen.
|
|
|
FLOF
|
Cool! Ik dacht precies hetzelfde vannacht maar was te moe om bed uit te komen. Speciale camera gebruikt of gewoon iets digitaals. Moet je nog op sluitertijd letten?
|
|
|
Maurits
|
Damn het is er bij jullie toch best wel hard aan toe gegaan. Wij hebben gewoon niks geen regen/onweer gehad. Mooie foto's btw.
|
|
|
La Flauwurhman
|
Nee hoor geen speciale camera. Ik heb een canon A95. Sluitertijd op 1"6 en continu schieten... Er zaten een paar flinke klappers tussen, m'n balkonhekje trilde ervan!
|
|
|
Rutger II
|
Ik slaap s'nachts meestal.
Maar wel vette pics !!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
nice, niets gemerkt van onweer of regen eigenlijk!
|
|
|
La Flauwurhman
|
Nog eentje op het net gevonden. Deze had absoluut een beter uitzicht!!
|
|
|
Passie
|
die laatste is echt mooi, is die van jou?? ja toch, maar zeker. vanacht bij ons in zeeland ook veel onweer..
|
|
|
¦Tim¦
|
wow die laatste is echt mega vet
|
|
|
ErikB
|
Ja hier op zuid was het ook prachtig om al dat onweer te zien; Moet wel zeggen dat ik toch een kleine poepert had hier buiten op balkon. (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
La Flauwurhman
|
Hahahaha Erikkie, wat heb jij toch met je poepert (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Susan
|
wausie!!! mooie fotos hoor!! ik was ook wakker geworden maar te lui om eruit te gaan (tong_kitesmiley), me moeder kwam me raam dicht doen, ja jongens, daar heb ik mensen voor (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
la flauwurhman.. heb je die laatste ook op groter formaat?
|
|
|
Ruben..
|
mooie foto's hoor
|
|
|
Tom
|
ik heb me ook heerlijk vermaakt gister nacht ! damn wat een spectakel was dat !§!! lang geleden , mooie pics!
|
|
|
pauluzz
|
Hele sicke sh*t dude!!!
Heb ik ook mee gemaakt @ Schier, 2 jaar geleden. Maar dat was niet leuk meer wat ging dat hard (geschokt_kitesmiley) Wel mooi om te zien.
Groet
Paul
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
wausie!!! mooie fotos hoor!! ik was ook wakker geworden maar te lui om eruit te gaan (tong_kitesmiley), me moeder kwam me raam dicht doen, ja jongens, daar heb ik mensen voor (hangloose_kitesmiley) hehe, bij mij hetzelfde. Ben gewoon terug als een blok in slaap gevallen. Idd wel vet die bliksems, laatst nog een filmpje ervan gemaakt, ook wel leuk om te zien! ciao
|
|
|
Morres
|
ik heb geen fltis gezien, of donder gehoord (friesland)
|
|
|
La Flauwurhman
|
la flauwurhman.. heb je die laatste ook op groter formaat?
Die laatste is helaas niet van mij. Die heb ik van nu.nl geplukt bij foto van de week. Staat een naam bij, misschien kan je erachter komen...
|
|
|