|
rEwd
|
2 dikke duimen op!
|
|
|
wouterb
|
gefeli!!! trakteren!!!!
|
|
|
pauluzz
|
ben geslaagd voor me vmbo!! nou lekker vakantie vieren en maar hopen op veel wind nog meer die geslaagd zijn? Gefeliciteerd!! Groet Paul
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Iedereen gefeliciteerd die geslaagd is
|
|
|
jeroen90
Gast
|
jaa ook geslaagd voor VMBO
|
|
|
lennart
|
gefeliiteerd alemaal !!!!!!!
|
|
|
Tom
|
gefeliciteerd allemaal!
|
|
|
Emiel
|
gefeliciteerd allemaal! ik hoor het rond half 4 denk ik.
|
|
|
Maurits
|
Feli aan iedereen die geslaagd is. @ emiel, wat een belachelijke tijd om mensen zo lang in spanning te laten zitten.
|
|
|
Emiel
|
haha na die 2 weken kunnen er nog wel paar uurtjes bij hoor. ken ook mensen die het pas tussen 5 en 6 horen
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
haha na die 2 weken kunnen er nog wel paar uurtjes bij hoor. ken ook mensen die het pas tussen 5 en 6 horen
ik hoorde het gisteren om 15:15, maar kwam lekker laat me nest uit en me vriendin was bij me dus ik verveelde mee niet (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
jeroen90
Gast
|
bij mij belde ze tussen 3 en 5 en alleen als ik gezakt was dus ik heb echt helemaal moeten wachten tot 5 uur maarja gehaald daar gaat het om
|
|
|
Emiel
|
ben geslaagd!!!!:D:D:D:D
|
|
|
Maurits
|
hehe toch nog eerder te horen gekregen nogmaals gefeliciteerd
|
|
|
Susan
|
WIEEEHOOOOOOEWW!!! Egt super hoor!! ben erg blij voor iedereen die het gelukt is, en voor degene die het het (net) niet gehaalt hebben, just try again!! alles komt op zn pootjes terecht GEFELICITEERDD!!
|
|
|
Remco_1
|
ALLEMAAL GEFELICITEERD ik ben volgend jaar pas aan de beurt
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Gefeliciteerd aan alle !
|
|
|
wesley
Gast
|
Thomas ik had je al gefeliciteerd maar hierbij nog een keer. De rest trouwens ook. Gellukig heb ik het al achter de rug dat hele examengedoe.
|
|
|
|
Coen2000
|
ook geslaaaaaaagd hierzoooo
|
|
|
Lex
|