Mark-Fizzer
|
Niet dat ik weet, weet niet waar je woont maar als je hem nou eens op popzender zet, zoals fresh fm. ook te luisteren via het net. (google) misschien kan je die ook op je wekker ontvangen. Daar hoor je zeker geen Jan Smit...
En wat dacht je van een vette ringtone in je 06, en die dan als wekker zetten. Zo doe ik het. ik wordt wakker met de tune van Miami Vice. Die blijft bikkel!!!!!
|
|
|
J-D
|
Niet dat ik weet, weet niet waar je woont maar als je hem nou eens op popzender zet, zoals fresh fm. ook te luisteren via het net. (google) misschien kan je die ook op je wekker ontvangen. Daar hoor je zeker geen Jan Smit...
En wat dacht je van een vette ringtone in je 06, en die dan als wekker zetten. Zo doe ik het. ik wordt wakker met de tune van Miami Vice. Die blijft bikkel!!!!!
Ik wou net zeggen, hangt van je gsm af, maar ik kan met elk gewenste liedje wakker worden (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
lennart
|
owjaa dat herken in met van de te verkeerde meziekk wakkerworden
|
|
|
Otto
|
Als je een iPod hebt kan je die als wekker instellen, enige nadeel is dan dat je de boxen waarop je hem (direct) hebt aangesloten aan moeten blijven staan. Of je radio moet AUX ondersteunen als functie voor de wekker, dan sluit je je iPod aan op je radio. Zet je je iPod wekkertje, vervolgens zet je het wekkertje van je radio op dezelfde tijd en klaar.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
en er bestaan ook gewoon van die wekkers waar je een cd in kan stoppen...
|
|
|
VincentC
|
Mijn ouders hebben er eentje die heet "dreammachine" en daar kan je gewoon je eigen CD's in stoppen in volgens mij ook je mp3 op aansluiten. Wel prijzig, dacht iets van 120 euro voor een goeie.
|
|
|
Joris
|
op een beetje telefoon waarop je mp3tjes kan zetten kan je die ook als wekker gebruiken
|
|
|
Maurits
|
mijn neef had vroeg de wekker doorgelsluisd naar zijn stereotoren. Dat was pas vet!! Als je toen toch niet wakker werdt, haha.
|
|
|
kitertjuh
|
me zusje heeft er een. kan je een cd in doen en dan zeggen welk nummer en dan speelt hij dat af als de wekker gaat.
|
|
|
roelvdgun
|
ik heb me radio als wekker, kan zelf cdtje erin stoppen en die voor de wekker gebruiken, maar doe zelf elke ochtend the "wake-up" met radio 538! wil eigenlijk wel juize fm op me radio hebben...
|
|
|
®obbe®t
|
ik heb op me telefoon heel relaxt de indische waterlelies van de efteling:P
|
|
|
kitestertje
|
of je vraagt aan je mama of ze je wakker komt maken,,
|
|
|
|
Susan
|
op sommige tv's zit ook een instelling dat ie op een bepaalde tijd aanspringt (op tmf?) ben je niet 100% verzekerd van een goed nummer maar de kans dat je jan smidt tegenkomt is wel heeeeeeeel minimaal! een kwestie van t gebruiksaanwijzingeboekie ff bekijken als je een tv in je kamer hebt..
|
|
|
Susan
|
alsof je daar niet chargerijnig van wordt... (tong_kitesmiley)
|
|
|
lennart
|
nee das lekker
|
|
|
Rowin
|
Van opstaan vroeg wordt je zo ie zo chagerijnig van... Dus denk dat muziek ook niet heel veel goed kan maken (tong_kitesmiley)
|
|
|
lennart
|
whahaha dat nummer doet me aan een slided hp denken ofniet
|
|
|
Passie
|
slided hp? whaha
|
|
|
Passie
|
slided hp? whaha Ik zoek dus cadeautjes" ben volgende week woesndag jarig
|
|
|
Joren
|
Ik heb een wekker met vogeltjes geluid echt een aanrader om goed te beginnen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
en waar heb je dat ding vandaan?
|
|
|
roelvdgun
|
wheheh bij ons op school hadden ze ook een wake"up cd, allemaal van dat soort nrs en hij begon dan met ziekelijk hard: kukelekuuk... WAAKKKKKEEEEEE UUUUUPPPPP en dan zat je echt meteen rechtop in je bed (wintersport )
|
|
|
Maurits
|
haha de slidend hp van lennart op het flyboard
|
|
|