Skywalker Pro stars board

Arjen

Juli 21, 2006, 15:49:29
edit2Rapporteer  
Ik ben opzoek naar een allround board voor een vriend van mij. Hij is een beginnende kiteboarder die goed heen en weer kan varen. Zijn gewicht is 80 kg en vaart momenteel op een Brunotti TT 1,75 cm. Hij wil niet de hoofdprijs betalen voor een board. Nu kwam ik dit board tegen. Een Skywalker prostars 130/39 cm. Het board is nieuw en de vraagprijs is € 365,- Heeft iemand van jullie ervaring met dit board? Zou het een goede keus zijn? Ik kan namelijk niet zoveel info over dit board vinden.
marcus aurelius

Antwoord #1 Juli 21, 2006, 16:54:21
edit2Rapporteer  
wil hij perse een nieuw board?? want als je een budget hebt van 365 euro..is het dan niet silm om te kijken naar een 2e hands uit 2005 ofzo?
wilde eerst ook een nieuw board, maar ben uiteindelijk terecht gekomen bij een jaime pro M 2e hands en bevalt me zeeeer goed Smiley

maar over het board wat je bedoeld weet ik weinig, heb wel iemand gesproken die ook een skywalker heeft, maar een ouder model, maar hij is wel tevreden over het board!
Flof175

Antwoord #2 Juli 21, 2006, 17:11:06
edit2Rapporteer  
Ik heb model 2004. is helemaal top.
2006 model kan ik niets van zeggen, kan alleen maar beter zij zou je zeggen.

Het is A-kwaliteit van een minder bekend merk.
aanschafprijs is idd wat lager, maar 2ehand krijg je er ook minder voor terug.

2e hands 2005 bord van een A-merk is ook zeker het overwegen waard om aan te schaffen ipv 2006 model skywalker nieuw.
duik

Antwoord #3 Juli 21, 2006, 17:18:12
edit2Rapporteer  
skywalkerboards zijn prima!
goede afwerking, fijne pads en straps.
En dit is een nette prijs. Is het de Fack'n strong uitvoering?
130x39 is voor zijn gewicht misschien een tikkie aan de grote kant maar het is wel een lekker allround maatje.

suc6
Arjen

Antwoord #4 Juli 21, 2006, 17:42:24
edit2Rapporteer  
wil hij perse een nieuw board?? want als je een budget hebt van 365 euro..is het dan niet silm om te kijken naar een 2e hands uit 2005 ofzo?
wilde eerst ook een nieuw board, maar ben uiteindelijk terecht gekomen bij een jaime pro M 2e hands en bevalt me zeeeer goed Smiley

maar over het board wat je bedoeld weet ik weinig, heb wel iemand gesproken die ook een skywalker heeft, maar een ouder model, maar hij is wel tevreden over het board!

Hij hoeft niet perse een nieuw board maar als je voor dezelfde prijs een nieuw board kan krijgen en de kwaliteit is hetzelfde dan liever nieuw natuurlijk!

skywalkerboards zijn prima!
goede afwerking, fijne pads en straps.
En dit is een nette prijs. Is het de Fack'n strong uitvoering?
130x39 is voor zijn gewicht misschien een tikkie aan de grote kant maar het is wel een lekker allround maatje.

suc6

Ja het is de Fack'n strong uitvoering!
duik

Antwoord #5 Juli 21, 2006, 17:50:59
edit2Rapporteer  
Doen!
Volgens mij heeft die jongen dat boord al een poos te koop, en hij is al gezakt van 375 naar 365...
Dus Suc6 en er zit vast een goede deal in!
Arjen

Antwoord #6 Juli 21, 2006, 17:51:59
edit2Rapporteer  
Doen!
Volgens mij heeft die jongen dat boord al een poos te koop, en hij is al gezakt van 375 naar 365...
Dus Suc6 en er zit vast een goede deal in!

Thanx!  ThumpsUp
Ian

Antwoord #7 Juli 21, 2006, 22:35:27
edit2Rapporteer  
Skywalker board zijn goed getest in duitse tijdschriften (check op www.skywalker.pl) Prijs is top. Jaime pro's uit 2005 varen best o.k., ze breken alleen te makkelijk. 2006 model is daarom zwaarder, maar vaart ook minder lekker...
Maar skywalker is dus veeel bang for the buck!

Bij windsurf.de kun je 2006 naish sol 2006 bestellen voor de 475 excl. verzendkosten (15e). Dat vind ik pas echt een heerlijk board!

Darkwing
Gast
Antwoord #8 Juli 21, 2006, 22:58:15
edit2Rapporteer  
Skywalker board zijn goed getest in duitse tijdschriften (check op www.skywalker.pl) Prijs is top. Jaime pro's uit 2005 varen best o.k., ze breken alleen te makkelijk. 2006 model is daarom zwaarder, maar vaart ook minder lekker...

Breken Jaime pro's uit 2005 te makkelijk? Dat valt toch wel mee?
gary d

Antwoord #9 Juli 21, 2006, 23:08:49
edit2Rapporteer  
Na bij ons op de spot zitten er een hoop met een Jaime Pro 2005 !
En dit jaar zijn er  2 gebroken !
Heerlijk board maar, ze zijn wel wat kwetsbaarder.
guido
Gast
Antwoord #10 Juli 22, 2006, 04:40:29
edit2Rapporteer  
Arjen - bel Richard even als je nog meer info nodig hebt (Rik heeft nummer wel als je het niet hebt), die vaart er op. Naar alle tevredenheid voor zover ik weet, hoewel hij wel een keertje schade had gevaren aan z{n boardje. Groet uit peru, gisteren langs een paar meertjes gelopen op 4000 meter hoogte waar echt een te strak windje stond, kitesurfen met uitzicht op besneeuwde toppen van boven de 6000 meter hoogte, best okay!
Arjen

Antwoord #11 Juli 22, 2006, 05:41:10
edit2Rapporteer  
Jaloers!!! Geniet ervan. Ik wist niet dat Richard een Skywalker had maar nu wel!! Thanx. Have Fun!!

Arjen - bel Richard even als je nog meer info nodig hebt (Rik heeft nummer wel als je het niet hebt), die vaart er op. Naar alle tevredenheid voor zover ik weet, hoewel hij wel een keertje schade had gevaren aan z{n boardje. Groet uit peru, gisteren langs een paar meertjes gelopen op 4000 meter hoogte waar echt een te strak windje stond, kitesurfen met uitzicht op besneeuwde toppen van boven de 6000 meter hoogte, best okay!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.