Zaterdag er word veel wind verwacht...wie is er op Schellinkhout !!

zwafra

Logs: 0 | 416 uur
September 02, 2006, 01:22:43
edit2Rapporteer  
Vandaag (vrijdag) was het weer helemaal niets op schellinkhout ,Te weinig wind voor echt een beetje leuk te varen ,wel nog even het water opgeweest ,maar geen fun..
Maar voor morgen wordt er veel wind verwacht volgens KNMI ..lees maar:

Zaterdag schijnt geregeld de zon. In de loop van de middag neemt echter de bewolking op nadering van een storing van het westen uit toe en tegen de avond gaat het in het westen regenen. Het regengebied spreidt zich in de loop van de avond over de rest van het land uit. Verder neemt de wind in de loop van zaterdag flink toe; aan het eind van de dag waait het langs de westkust mogelijk stormachtig, wind kracht 8. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 a 20 graden in het noordwesten tot ongeveer 23 graden in het zuidoosten van het land.

Wie gaan er naar schellinkhout?  Joepie Joepie Joepie
Arjen

Antwoord #1 September 02, 2006, 02:03:11
edit2Rapporteer  
Ik zit te twijfelen tussen Schellinkhout en wijk aan Zee. Zou er genoeg wind staan de hele dag op Schellinkhout? Was er vandaag ook en het was inderdaad ruk!
Haring High Richardt

Antwoord #2 September 02, 2006, 02:03:17
edit2Rapporteer  
Citaat
Vandaag was het weer helemaal niets op schellinkhout ,Te weinig wind voor echt een beetje leuk te varen

Waar was je gisteren en eergister (andijk).  ListenToMe ListenToMe
Het was er suuuuuuper Joepie Joepie

Ik was zo kapot van het varen dat ik een rustdaggie moest inlassen. Alles deed zeer botten knieen nek hals handen gewrichten etc etc etc , alles wat maar gebruikt kan worden met het kiten. 
Ik wordt te oud voor deze ¨sport. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Het zijn wel erg betrouwbare sites waar je op kijk Frank want je heb weer voor jan l.....l gereden  ThumpDown

Blij dat ik het hele weekend mot werken (kan het kite lichaam effe uitrusten) zodat ik maandag middag weer van de partij ben

Have Fun Gasten   Joepie Joepie Joepie

Gr Richardt

zagy

Antwoord #3 September 02, 2006, 02:25:39
edit2Rapporteer  
als het echt zo gaat waaien ben ik er
Arjen

Antwoord #4 September 02, 2006, 15:54:25
edit2Rapporteer  
Ga toch maar naar Wijk
zwafra

Antwoord #5 September 02, 2006, 17:18:16
edit2Rapporteer  
Het is zaterdag ochtend 11.00uur en het waait nog nauwelijks wat is er toch met de weervoorspellingen ze zitten er de laaste tijd wel erg veel naast... ThumpDown
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 September 02, 2006, 17:23:37
edit2Rapporteer  
Geduld is een schone zaak hihi.. loser

Ik moest vandaag uitslapen dus de wind komt wat later... ThumpsUp

Hier in Langedijk gaan de bomen al aardig heen en weer dus even een broodje smeren en naar S.Hout.

Vanavond wordt er storm verwacht ... ListenToMe

Haring High Richardt

Antwoord #7 September 02, 2006, 20:24:12
edit2Rapporteer  
Citaat
wat is er toch met de weervoorspellingen ze zitten er de laaste tijd wel erg veel naast...

Ik denk dat je op de verkeerde sites zit Frank  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Guru voorspelt pas vanavond om 20.00 uur goede wind dus die klopt  ThumpsUp

Helaas werken vandaag en morgen shit happens
Buster

Antwoord #8 September 02, 2006, 20:26:17
edit2Rapporteer  
Ja, ik denk dat ik na het eten even ga...
zwafra

Antwoord #9 September 03, 2006, 00:51:09
edit2Rapporteer  
Toch nog wel aardig gevaren vandaag ,met mijn 9 mtr ,het was wel erg vlagerig ,Morgen beter...
zagy

Antwoord #10 September 03, 2006, 01:36:35
edit2Rapporteer  
ben net terug, de storm was er nog niet. Morgen dan maar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.