kitestertje
|
ik had pas de antwoorden van me wiskunde rep. gejat en nu heb ik een 9 ik vind wiskunde, frans, duits niks (ik moet altijd alleen zitten want k maak teveel lawaai )
|
|
|
D.D
|
(ik moet altijd alleen zitten want k maak teveel lawaai ) Op het strand ook met je grote mond
|
|
|
Arnie26736
|
ik heb ook best veel op wrts staan /.... maar die heb ik allemaal overgenomen van een vriendin van me, je kan dus gewoon overnemen van anderen uit je klas... heb frans pw ermee geleerd... had een 9 , en duits... een 8.1 WRTS.nl rulezz (H), de leraar typt het zelfs vooor ons uit bij duits
|
|
|
Jappy
|
Wiskunde was leuk (had er dan ook een 10 voor ), natuurkunde was ook erg leuk en makkelijk, Duits vindt ik tegenwoordig weer leuk (mooie taal). AutoCad tekenen vond ik echt het meest vreselijke vak...en wat ben ik nu van beroep...Technisch tekenaar/constructeur. Maar na een paar extra AutoCad opleidingen heb ik eindelijk dat dummieprogramma ingeruild voor iets echts...Ben nu al 7 jaar MicroStation tekenaar en begin binnenkort met de HBO opleiding MicroStation Manager. Ben benieuwd wat dan mijn beroerdste vak wordt.
|
|
|
stefkiter
|
frans zuigt! altijd kloteleerkrachten (angry_kitesmiley) en hebben we ook altijd op foute momenten.. (laatste lesuur enzo..)
|
|
|
soulkiter
Geen avatar
|
frans is er echt te veel aan (sealedlips_kitesmiley) hoe meer je ervoor doet te minder je hebt gewoon niets meer doen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
robin..
|
ik had pas de antwoorden van me wiskunde rep. gejat en nu heb ik een 9 ik vind wiskunde, frans, duits niks (ik moet altijd alleen zitten want k maak teveel lawaai ) en dan haal je een 9 warom geen 10 wiskunde is leuk ne ik niet leuk
|
|
|
Jolien.
|
idd Robin, hoezo geen 10.. dat vroeg ik me ook af.. nou kitestertje, hoezo geen 10 =)
|
|
|
Patrick..!
|
Als je normaal altijd 5e ofzo haalt voor een vak, en dan op eens een 10 haalt. Valt het wel op.. Maar wiskunde is makkelijk
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Als je normaal altijd 5e ofzo haalt voor een vak, en dan op eens een 10 haalt. Valt het wel op.. Maar wiskunde is makkelijk das dom! en een negen wel + ze hebben geen poot om op te staan wat willen ze je maken dan
|
|
|
Emma
|
Dat valt op...., en je moet ook nog de berekeningen hebben staan, daar krijg je meer dan de helft v/d punten voor
|
|
|
Joris
|
Analyse / Linaire algabra
|
|
|
kitestertje
|
haha omdat de repetitie uit 5 vragen bestond en ik had alleen maar antwoorden t/m 3 maar dan heb ik zelf ook nog wat goed gemaakt en het moet wel opgevallen zijn want alle nerds hadden rond de 7 en ik ( die normaal niet zo hoog haalt (A) ) had opeens een 9 haha
|
|
|
Patrick..!
|
Dus nu ben jij opeens de Nerd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Lex
|
haha omdat de repetitie uit 5 vragen bestond en ik had alleen maar antwoorden t/m 3 maar dan heb ik zelf ook nog wat goed gemaakt en het moet wel opgevallen zijn want alle nerds hadden rond de 7 en ik ( die normaal niet zo hoog haalt (A) ) had opeens een 9 haha hahaha , jij zal ooit is wat voor school doen he lisa
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
VMBO = duits (sealedlips_kitesmiley) (had een 4.5) MBO= MAHA = matirialen en hardware die kerel lult zwaar traag en het boeit meegt voor geen flikker kan mij het nou schelen dat je 1XXXXX staal hebt en 6XXXXXX staal en dat het hoog of laag gelegeerd is (sealedlips_kitesmiley) en ik kreeg ook nog een 4 van die kerel voor een toets. terwijl hij zelf ook zei dat de plaatjes zwaar onduidelijk waren..... mzsl
|
|
|
Psychotic
|
havo, alle talen, 0,0 nivo en erg saai hbo, MIST (Management Informatie Systemen voor TI) Zwaar doelloos vak, welke ICTer heeft er nou wat aan zijn eigen management plan tot uitvoer te brengen icm de balanced scorecard??
|
|
|