kiteverzekering gevonden!

thomster

December 11, 2006, 19:09:26
edit2Rapporteer  
Hola!,

misschien ten overvloede: a.s. oud en nieuw ga ik naar holbox om te kiten, maar zoals jullie wrs weten is t nauwelijks te verzekeren. Nu enig surfen en bellen lijkt funsportspolis.nl t prima t doen!

Mzl Thom
Molliebollie

Antwoord #1 December 11, 2006, 19:12:13
edit2Rapporteer  
Zou wel de voorwaarde even goed doornemen Wink
big_ben_lair

Antwoord #2 December 11, 2006, 19:25:27
edit2Rapporteer  
ik heb gewoon een verzekering bij de ABN (reis) die dekt ook Kitesurfen
thomster

Antwoord #3 December 11, 2006, 19:52:27
edit2Rapporteer  
de polis vd ABN dekt m.i. niet het kiten, kitesurfen staat niet zwart op wit uitgesloten, maar wel gevaarlijke sporten zijn uitgesloten, ik denk dat als  het puntje bij paaltje komt de abn kitesurfen wel als gevaarlijke sport zal uitsluiten.
Polis die ik heb gevoenden is juist voor gevaarlijke sporten (ook de WA)
thomster

Antwoord #4 December 11, 2006, 19:54:12
edit2Rapporteer  
De voorwaarden sluiten niet uit! (of heb je andere info??)
Zou wel de voorwaarde even goed doornemen Wink
KiteKoe®t

Antwoord #5 December 11, 2006, 20:00:05
edit2Rapporteer  
de iko heeft ook een wereldwijde verzekering....
Dre

Antwoord #6 December 12, 2006, 02:54:17
edit2Rapporteer  
Ik heb een doorlopende reis verzekering bij de Rabobank. Betaal 6 euries per maand en het werkt perfect. Bon laten zien en aantonen dat ik op vakantie was, kreeg ik mijn board (verloren op de slufter) nieuwwaarde chash terug.
Goeie tip voor je toch????
Erik de Berik

Antwoord #7 December 12, 2006, 06:00:27
edit2Rapporteer  
Ik heb een doorlopende reis verzekering bij de Rabobank. Betaal 6 euries per maand en het werkt perfect. Bon laten zien en aantonen dat ik op vakantie was, kreeg ik mijn board (verloren op de slufter) nieuwwaarde chash terug.
Nou Dre....das niet zo slim.Laat ik nou net bij de Rabobank werken en je Ip hebben. whahaha LOL
Morres

Antwoord #8 December 12, 2006, 06:35:27
edit2Rapporteer  
national academic heeft een studenten verzekering ide schade van je surfspullen dekt
Garmt

Antwoord #9 December 12, 2006, 09:03:17
edit2Rapporteer  
Even de zoekfunctie gebruiken... Unigarant (van de ANWB, geloof ik) heeft een prima kitespullenverzekering.
Dre

Antwoord #10 December 12, 2006, 16:33:40
edit2Rapporteer  
niks dat je me gesnapt hebt Erik. Ik zal zaterdag op de slufter het geld aan je terug geven. Heb je nog voorkeur hoe je het terug wilt hebben?? hahahah
Later
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #11 December 12, 2006, 20:58:57
edit2Rapporteer  
sorry dat ik het zeg maar als dit echt zo is ben je echt zoooooo dom dat je dat post!!!
of was je daar op vakantie???
høssen Ass
Gast
Antwoord #12 December 12, 2006, 21:54:33
edit2Rapporteer  
Zie ook de link op de homepage.. het is gewoon te verzekeren hoor!
Had je niet zo hoeven zoeken! Wink

Groeten,

Høssen Ass.
Emmy
Nino

Antwoord #13 December 13, 2006, 02:14:31
edit2Rapporteer  
..net met de Ohra gebeld. Mijn doorlopende reisverzekering sluit uit:
parachutespringen, parasailing, deltavliegen, hanggliding, ultralicht vliegen, bungeespringen, abseilen, rafting, canyoning, bergbeklimmen, gevechtssporten en het beoefenen van sporten als beroep. Huh

Dus geen kitesurfen! ThumpsUp
..waarop die man zegt: "Denkt u dat kiten onder één van die categorieën in te delen is? Nee? Nou, dan zal het wel gedekt zijn" schater
big_ben_lair

Antwoord #14 December 13, 2006, 14:54:04
edit2Rapporteer  
de polis vd ABN dekt m.i. niet het kiten, kitesurfen staat niet zwart op wit uitgesloten, maar wel gevaarlijke sporten zijn uitgesloten, ik denk dat als het puntje bij paaltje komt de abn kitesurfen wel als gevaarlijke sport zal uitsluiten.
Polis die ik heb gevoenden is juist voor gevaarlijke sporten (ook de WA)

ik heb gebeld toen ik naar Spanje ging, geen probleem!
ik heb gebeld toen ik naar Egypte ging, geen probleem!

waarom zou het dan uitgesloten zijn? (netjes verteld grote vlieger met een plankje op het water)
Dre

Antwoord #15 December 17, 2006, 23:26:17
edit2Rapporteer  
Melvin, ik heb de verzekering vertelt hoe en waar ik mijn board heb verloren. Ik kom uit Vlaardingen en bezit een caravan in Rockanje. Ik moest wel aantonen dat ik dat weekend op de camping verbleef. De verzekering zie dat als vakantie ondanks dat ik er alleen in het weekend bent. Daarom ben ik het gehele jaar verzekerd voor 6 euries. Ik kan alles declareren zonder fraude te plegen.

Daarom vind ik het een goede tip voor iedereen die de zelfde situatie kan creeren als ik!!!!

Later,
Dre
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.