|
|
martijnc
|
blijf ik lekker thuis
|
|
|
Retard
|
Timo wat gaan we in vredesnaam doen anders blijf ik gewoon op me werk Martijn wat gaan jullie doen
|
|
|
martijnc
|
ik blijf lekker warm thuis
|
|
|
Retard
|
Straks trekt hij wel aan .... maar hoe laat
|
|
|
|
Retard
|
zonder martijn ik geloof er niets van martijn Kitedocter heb je geen mobiel met internet of dat je even een smsje stuurt hoe het is , dan pb ik me nummer
|
|
|
martijnc
|
kitedoctor gaat toch even kijken ik ben thuis gebleven
|
|
|
Retard
|
Godddikkedulle 22 voorspellen 9 uitkomen
|
|
|
To
|
ik ga gewoon !
|
|
|
Idefixe
|
Knmi meetstation Houtribdijk geeft 9 m/sec. Da's ongeveer 18 knoop. Ik denk dat je zat (dikke) wind hebt @ Enkhuizen.
|
|
|
martijnc
|
waar haalt vliegerweer zijn info dan vandaan?
|
|
|
To
|
richard ben zo bij je maar me mob is uit dus wacht gwn thuis!
|
|
|
martijnc
|
is het wat daar?
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Was vanmorgen om 11.15 op Enk, in m'n uppie... Was wel ijsvrij maar ook aan het vriezen. Heb tot 12.30 gewacht of er andere kiters zouden komen maar helaas Ben maar niet in m'n eentje het water opgegaan ondanks een windje van ongeveer een knoop of 15... Moet, gezien de vorstperiode die eraan komt, denk ik nog ff geduld hebben voordat ik m'n nieuwe Gul Astro aan een vuurdoop kan onderwerpen...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er naar uit dat het de komende dagen (weken) niet gevaren kan worden ,er komt een vorst periode die misschien wel enkele weken kan gaan duren ( hoor ik net op het nieuws ) ze hebben het zelfs alweer over de elfsteden tocht .... maar misschien kunnen we dan wel weer ijskiten ..
|
|
|
To
|
ik was met richard om 1 uur op enk, knoopje of 15, net me kite opgepompt komt johan en nog 2 anderen eraan. in de middag ging die naar 19 knopen maar nam als snel weer af. tog nog ff lekker gekite
|
|
|
|
TBK
|
Ik doe wel alle protectors aan , die op de markt verkrijgbaar zijn als daar aan begin ! Ik vraag me af wat ik niet ga breken.
|
|
|
Retard
|
Ik heb ook heerlijk gekite hoor vandaag je kon lekker nieuwe tircks leren, kwam ook nog een kite in de boom echt klote man maar door goed team work is hij der zonder kleer scheuren uit gekomen en heeft hij zelf ook nog geknalt !! ltr
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Zat al te kijken; bomen op Enk staan wel erg dicht bij t strand... Goed dat die kite er zonder schade uit is gekomen . Jammer dat ik jullie gemist heb, maar mooi om te horen dat jullie nog lekker hebben gevaren... Tot na de vorst periode zou ik zeggen....dan haak ik weer in..
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Als de nieuwjaarssessie niet de 1e is maar bv de 2e of 3e graag..... zal alleen een ijssessie worden denk ik.....
|
|
|