@LaurenS

|
WIND: ZUIDWEST 4-8 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 8-14 KN. IN DE LOOP VAN DE OCHTEND TOENEMEND NAAR 10-15 KN EN AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER NAAR 15-20 KN. 
|
|
|
TBK

|
Ik ga zo naar Schellinkhout voordat al die paaseieren wegwaaien.  12 knopen gemeten aan het Hoornse Hop en het neemt alleen maar toe.
|
|
|
TBK

|
Nu 14knp !
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
De voorspellingen zijn wel een beetje ingekakt helaas, eind van de middag lijkt het weer een beetje aan te trekken.
|
|
|
@LaurenS

|
Mmm,bij zee staat nu 16 knuts,maar ik heb er een hard hoofd in of het echt wat gaat worden. Ik wacht nog ff af ,maar niet te lang  Hee nu 19 knuts,ik ga ff kieke op Wijk. Have fun 
|
|
|
Pimp

|
De windsnelheid 10m. op 05 april 2010, 10:20 uur is 7.4 m/s De windstoot op 05 april 2010, 10:20 uur is 9.1 m/s Hij loopt op, het wordt nog wel wat.  Ik ga douchen, inpakken en hup naar Wijk.  Peter: pier of bunker? 
|
|
|
martijnc

|
ik ga nu naar wijk tot zo
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
iemand al op schellinkhout? vliegerweer geeft 8 knopen op dit moment, en windguru voorspelt max 13 knopen.
|
|
|
audi

|
ik ga vanmiddag naar schel omdat ik eerst naar vdb moet
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hallo is het nog wat voor ik naar schell rij
|
|
|
@LaurenS

|
Op wijk kan ik varen met de 9 m² en hoogte lopen . Mooi vlak zeetje achter de pier. Al met al houd het niet overtrtt 
|
|
|
Pimp

|
Er kwam ff wat tussen. Zie op de webcam van Aloha regen en veel wind is er ook niet.  Volgens mij mis ik niet veel. 
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Op schellinkhout vanaf 12u de hele dag met de 9m kunnen varen (ben niet een van de lichtste), echt een super dag!! 's ochtends had ik er weinig vertrouwen in maar viel reuze mee.
|
|
|
martijnc

|
waarom heeft vliegerweer de hele dag 10 knopen gezegd bij schel
die site klopt voor geen meter volgens mij.
Lekker dagje gehad op wijk
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ook net weer terug van Schellinkhout heb goed moet mijn 9 mtr kunnen varen ,de wind was wel wat vlagerig maar was goed te doen.. het heeft ook niet serious geregent soms wat spatjes ... was een lekker dagie ...  @ martijnc....ik heb vliegerweer op mijn bureaublad staan...maar die geeft nog steeds 19 knp...
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Om 12u zei Vliegerweer dat er maar tussen de 8 en 12 knopen stond, terwijl ik op het strand 14-17 had gemeten. Bij twijfel gewoon heenrijden dus!
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
was hier in adam helemaal geen wind dus ben maar thuis gebleven achteraf slechte beslissing ( ben nu depresief ) zoek nu het eerste hoge flatgebouw op aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah plof
|
|
|
|
manrot

|
net terug van schellinkhout, de North rebel 11 m van 2009 getest, moet zeggen erg lekkere kite, heeft bij mij een betere indruk achter gelaten dan de waroo 11m, maar daar had ik waarschijnlijk de lijnen op te strak staan voor weinig wind, dus die gaat in de herkansing. maar de evo (getest de 8 m) heeft nog steeds de beste indruk achter gelaten, nu de 12m evo nog testen bij weinig wind.
|
|
|
@LaurenS

|
Fijn dat je dit met ons wil delen ,daar kan ik wat mee 
|
|
|
PeeWee

|
Doe nou eens aardig, konijnenn**ker, Ik zat zelf ook nog te twijfelen maar weet het nu zeker Rebel 2009 Rocks  Trouwens lekker gevaren vanmiddag op schell. Weer eens de 12 meter de sporen gegeven, 9 meter had zeker mogelijk geweest maar had geen zin om nog een kite op te pompen. Het seizoen is nu definitief begonnen (voor mij in ieder geval). Heb nu al slapeloze nachten voor het Teksel weekend, Jiiiihaaaaaaaaaaaa. See joes
|
|
|
manrot

|
Fijn dat je dit met ons wil delen ,daar kan ik wat mee  ach jij hebt er misschien niets aan maar ja het internet is er niet alleen voor jou, en ik geloof dat deze site ook niet jou prive site is
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Jongens jongens jongens toch. Laten we het nou vooral in dit topic effies leuk houden. Die dingen zijn we toch op deze leeftijd wel ontgroeid neem ik aan. @Laurens, geef Manrot even een spreekwoordelijk knuffel  en @Manrot, vat het niet zo zwaar op.  We moeten het lekker tof houden en vooral veel fun hebben op Schellllllll en op het net. Waar gaat het nou eigenlijk over. 
|
|
|