Retard
|
Waait wel al redelijk hoor ! & wordt alleen maar meer natuurlijk Kijken nog ff naar welke spot we gaan
|
|
|
@LaurenS
|
Muiderberg vanaf een uurtje of 4 denk met mijn nieuwe speeltje
|
|
|
Pimp
|
Muiderberg vanaf een uurtje of 4 denk met mijn nieuwe speeltje
Hoe is Muiderberg met Oost Noord Oost Peter? Beter dan Edam?
|
|
|
@LaurenS
|
Moet wel meer noord worden en dan is het TOP
|
|
|
Erwin
|
Ik denk dat ik rond 3 uur ook richting edam ga.
|
|
|
Pimp
|
Moet wel meer noord worden en dan is het TOP
Laat straks svp ff een berichte achter wat het wordt, M'berg of Edam. Ik verwacht om ca 16.00 uur op M'berg te kunnen zijn en 16.30 uur op Edam.
|
|
|
|
Pimp
|
Ik ben al thuis. Rrrrrrrroept u maarrrrrrrrrrrrrrrrr! Zie pb Edit: wind is wel afgenomen sinds vanochtend.
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer lekker op muiderberg , morgen hopelijk nog een rondje noordholland en dan vind ik het we weer ff mooi geweest met dat kiten
|
|
|
Harald
Geen avatar
|
hallo iedereen, ben kiter uit belgie en nieuw op deze site.Meestal ga ik naar brouwersdam nog belgen hier op de site of mensen die vaak op dam zijn?
|
|
|
@LaurenS
|
Haha een echte Belg,verkeerde topic dude
|
|
|
Pimp
|
He Peet, jij wist ook van geen ophouden. Ik ben op tijd terug gegaan om de kids nog even te zien, ook belangrijk hè.
|
|
|
|
Pimp
|
nog belgen hier op de site of mensen die vaak op dam zijn? Ik het nog ff voor je gecontroleerd, maar op de Dam wordt niet gekite. Tram 4 rijdt er wel, heb je daar misschien iets aan?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Er is een topic Br.Dam dus kan je beter daar posten , onder het kopje waar gaan we kiten op het forum. Suc6
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wijk was heerlijk vandaag! Hele zee moeten delen met 3 andere kiters! En dan ook nog is een vulkaanuitbarsting in IJsland...
|
|
|
360
|
Nee, wind. Morgen. AUB
|
|
|
THEGREEN
|
Wie morgen op Andijk?
|
|
|
|
TBK
|
Vandaag nog mensen naar Andijk, wind zal in de loop van de dag vanuit het noorden nog aantrekken.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb er een hard hoofd an ,maar ik neem mijn spulletjes mee. Eerst op visite in purmereutel en daarna misschien nog ff naar Andijk.
|
|
|
@LaurenS
|
Teigert is morgen vrij, dusz het zal wel niet waaien... Als het waait ga je de hond uitlaten ,dus niet zeuren Theo
|
|
|