Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, ziet er idd best wel redelijk uit. Even wachten dat het meissie thuis is, eten en dan op naar Muiderberg.
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Woow, heerlijke eerste keer op Muiderberg met m'n spul op het water! Begin lastig, tip: vlieger laag houden en gaan als een speer...
Wel een hoop teruggelopen maar prachtig!
Thx btw, voor eenieder die heeft geholpen. En vooral de jongen met de Naish (Helix?) 10.5
|
|
|
THEGREEN
|
De wind was op zich best goed op Andijk Misschien toch maar schoentjes en handschoentjes aanschaffen aangezien de temp nog niet echt meevalt....
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een raar windje gistermiddag/avond op ijmuiden, vlagerige aan/uit wind was er dus snel klaar mee en kakte ook vrij snel in rond half 8. Wanneer hebben we weer een 20+ windje !! De 7m Rise schreeuwt om uit de tas te komen
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een raar windje gistermiddag/avond op ijmuiden, vlagerige aan/uit wind was er dus snel klaar mee en kakte ook vrij snel in rond half 8. Wanneer hebben we weer een 20+ windje !! De 7m Rise schreeuwt om uit de tas te komen Ik had er weinig last van Tim.Je zat naar mijn idee ook wat te dicht bij de Pier te varen waardoor je last van aan/uit wind hebt met Noordwest. Ik zat wat meer richting IJmuiderslag en wat verder op het water en kon lekker gepowered varen met mijn 9m2 en redelijk constante duk.En wat een lekkere golven.Ik heb ouderwets genoten gister Meer van dit
|
|
|
TBK
|
Wat een raar windje gistermiddag/avond op ijmuiden, vlagerige aan/uit wind was er dus snel klaar mee en kakte ook vrij snel in rond half 8. Wanneer hebben we weer een 20+ windje !! De 7m Rise schreeuwt om uit de tas te komen Ik had er weinig last van Tim.Je zat naar mijn idee ook wat te dicht bij de Pier te varen waardoor je last van aan/uit wind hebt met Noordwest. Ik zat wat meer richting IJmuiderslag en wat verder op het water en kon lekker gepowered varen met mijn 9m2 en redelijk constante duk.En wat een lekkere golven.Ik heb ouderwets genoten gister Meer van dit Ja, ja dat zal wel ! Je zat natuurlijk gewoon op een terras in het hartje van A'dam en de wind van de langssnellende obers met goudgele rakkers ging aan je voorbij. Ik begrijp het helemaal.
|
|
|
Langbeest
|
Nog eentje die zich verveelt
|
|
|
[Jocelyn
Geen avatar
|
Hm, morgen schellinkhout proberen denk ik.. :') Hoop dat het een beetje te overleven valt in een 3/2?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hm, morgen schellinkhout proberen denk ik.. :') Hoop dat het een beetje te overleven valt in een 3/2?
3/2 is nog wel een beetje koud maar het water warmt nu wel snel op gelukkig ! Maar is er morgen genoeg wind dan volgens mij niet hoor. Raar die lege berichten van mij hierboven heb toch echt wat getypt, zou vanavond misschien nog wat kunnen worden zie nu 9m/s @ zeeland.
|
|
|
[Jocelyn
Geen avatar
|
Zo rond de 10 graden geloof ik, naja anders doe ik er wel twee over elkaar aan.. ;') Eeh guru voorspelt zo rond de 3/4 wzw dacht ik (wel naar de vertraagde gekeken) dus kijk morgen wel of het wat gaat worden.
Gaat er nog iemand?
|
|
|
martijnc
|
Niet zo spectaculair met 3/4 bft kiten.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij wordt het pas weer wat op Koninginnedag met de wind. Laten we het hopen. Ben woensdagavond voor het laatst geweest, dus wil wel weer effies.
|
|
|
TBK
|
Nog gasten naar Schellie vandaag, het begint hier aan het hoornse hop al aardig te waaien.
|
|
|
Vloot
|
Ik ben net ff wezen kijken en het waait er idd, niet hard maar ik wil het zo wel proberen
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Is Muiderberg nu interessant? 19 knopen, WNW, wel wat vlagerig!
Iemand die hierheen gaat?
|
|
|
Retard
|
Het lijkt op zicht best wel een beetje te waaien maar of het genoeg is
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het is genoeg maar misschien te Westelijk voor Muiderberg. Ik schat dat er op dit moment ongeveer 18 knoop staat.
|
|
|
Retard
|
En hoellang zal dit blijven
|
|
|
|
GetHigh
|
hier nog wat gegevens van muiderzand http://www.sail-today.nl/weer.php is schuin rechts van muiderberg bij die 3 flats aan de overkant, misschien heb je er wat aan. kan vanavond niet ander was ik zeker even gaan kijken. cu
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Wij gaan zo ff naar Wijk @ Bunker Nog meer mensen???
|
|
|
ditispablo
|
ik zit ook aan wijk te denken klaas.. toch nog kadootje wind vandaag...
|
|
|