|
Marsie
|
Van Richard : Is je bar weer terecht en ga je morgen varen op zee ???? Bar is niet terecht,maar van een see joes kiter heb ik een en ander kunnen overnemen Misschien zondag (WaZ) of S'hout. Ik denk S'hout als het niet te veel noord wordt. Bedankt voor je uitleg,ik begrijp inderdaad dat je "in de luwte"van de pier moet gaan varen. Egmond leek ook een optie maar ik denk dat je dan al flink ervaring met de golven moet hebben. See you Marcel.
|
|
|
|
PeeWee
|
Van Richard : Is je bar weer terecht en ga je morgen varen op zee ???? Bar is niet terecht,maar van een see joes kiter heb ik een en ander kunnen overnemen Marcel. Oooooh ben jij Marsie, Ik had altijd iemand anders voor ogen. Nog veel plezier met je 'nieuwe spulletjes'. Zelf kan ik niet het water op. Ik lig op bed met een flinke verkoudheid/ griep. See joes (als ik weer beter ben;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Schell. het was dus weer helemaal niets ... weer eens voor Jan L#L gereden ... Hopelijk morgen beter. @Peter ...Beterschap ..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank misschien morgen middag effe ijburgen superfilm man wou dat mijn vrouwtje mij zoeens filmde goed gedaan jolanda spreek je gr hans
|
|
|
@LaurenS
|
Net terug van Schell. het was dus weer helemaal niets ... weer eens voor Jan L#L gereden ...
Op zee staat een lekker Briesje van 22 plus
|
|
|
|
Langbeest
|
Vinnie lekker aan het loopen en breekt zijn "pigtail". Kite stort naar beneden vlak voor me neus, kon iedereen net nog redden. Vinnie, gelukkig konden we er nog om lachen.
Effe verder een Torch die in de lucht een ventiel klapper krijgt. en ja hoor boven op me kokosnoot, liep allemaal nog goed af.
Kortom een top daggie.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kom net uit Hilversum en reed over de A27 langs Huizen (Stichtsebrug). Dat is volgens mij toch ook wel een superspot hoor. Zat parkeergelegenheid direct aan het strandje, zat ruimte om je kite te launchen, meeeeeeeeeeer dan zat plek op het water en bijna geen mensen. Ik zag net welgeteld één iemand op het water staan. We moeten natuurlijk niks, maar gezien de drukte op een hoop spots tegenwoordig in het weekend, moeten we daar toch eens een keer gaan kijken en kiten. Volgens mij toch echt wel top. ps. Niet verder vertellen, anders wordt het daar ook weer zo druk.
|
|
|
bredo
|
Was weer erg top vandaag lekker met 10 meter geknald!! Was echt lekker! Wordt ook alleen maar harder !@ zee! Even op Castricum trouwens geweest..
|
|
|
Pimp
|
Ik kom net uit Hilversum en reed over de A27 langs Huizen (Stichtsebrug). Dat is volgens mij toch ook wel een superspot hoor.
Met welke windrichting kan je daar het beste varen?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
attentie attentie debeun movie is uit en waar gaan we morgen varen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zuid-zuid west voor het achterste strandje (net voor de Stichtsebrug) side shore en West schijnt lekker te zijn op het andere strandje. Weet dit niet uit eigen ervaring, maar heb het hier op het forum gelezen.
|
|
|
Pimp
|
attentie attentie debeun movie is uit
En waar is die kaskraker te bewonderen?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
foto en video natuurlijk gerardtje hoe is het nou tijdje nie gezien ? morgen varen ? effe lekker alles eruit gooien
|
|
|
Marsie
|
Van Richard : Is je bar weer terecht en ga je morgen varen op zee ???? Bar is niet terecht,maar van een see joes kiter heb ik een en ander kunnen overnemen Marcel. Oooooh ben jij Marsie, Ik had altijd iemand anders voor ogen. Nog veel plezier met je 'nieuwe spulletjes'. Zelf kan ik niet het water op. Ik lig op bed met een flinke verkoudheid/ griep. See joes (als ik weer beter ben;-) Nou dat is ook pech! Ja even naar het lichaam luisteren dan maar. Beterschap!!!
|
|
|
Sjoer_D
|
Vandaag naar bergen aan zee gegaan, kan nu eindelijk zeggen dat ik een lekkere kite sessie heb gehad met mn 12m wat gedepowerd. Heb zelfs 50 meter gevaren ( voor mij heel veel, het was namenlijk de eerste keer met een board onder me). Morgen denk ik weer heen, er waren vandaag ook best veel kiters.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo kitekings waar gaan we naar toe morgen ? zie de wind steeds meer naar zw draaien dus word ie schell ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
In de ochtend is hij nog West later in de middag draaid hij naar Noord maar dan ben ik denk ik al weer thuis want dan wordt er veel regen verwacht .. We kijken het morgen ochtend wel even aan .. Ik ga wel wat vroeger dan anders 11.00 uur op het water..
|
|
|
Langbeest
|
@Sjoer_D. Ik wil niet te papa zijn maar weet je het zeker om morgen te gaan???? Het wordt best wel link en niet echt geschikt voor beginners. Wel gaaf dat je de eerste meters hebt gevaren, je zult echt nu in jihaaaa stemming zijn.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sta morgen lekker vroeg op is ie wat rij ik meteen naar schell
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag naar bergen aan zee gegaan, kan nu eindelijk zeggen dat ik een lekkere kite sessie heb gehad met mn 12m wat gedepowerd. Heb zelfs 50 meter gevaren ( voor mij heel veel, het was namenlijk de eerste keer met een board onder me). Morgen denk ik weer heen, er waren vandaag ook best veel kiters.
Ik denk dat als je vandaag je eerste 50 m hebt gevaren je morgen ( gezien de weersverwachting) beter een dagje kunt overslaan. Wind wordt knalhard en aan zee recht onshore ( = recht op de kust) 1 foutje en je ligt met je hele spulletje op het strand.
|
|
|
Vinni
|
Haha was ondanks alle pech toch een leuk dagje! Schade zijn een vinnetje en een pictail haha. Maar dat deed de pret niet drukken. Geen slachtoffers gevallen Maar Langbeest moest wel een goeie noodstop maken Stom zijn die dingen he.. Bedankt voor de hulp in ieder geval Verder niet al te lang bezig geweest vanwege de drukte. Tot de volgende keer mannen
|
|
|