Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Over blote basten kiten; Ben nu met vakantie in californie, kwam bij san diego langs mission bay waar gekite werd, meteen afslag gepakt, bleek testdag nieuwe slingshot spul. Uurtje lekker lichtweer gevaren in mission bay. Die amerikanen zijn net duitsers. Ik in mijn boardshort tusen de fullsuits , impactvesten, en helmen Verder geen wind, dus morgen weer SUP tijd. Ben nu ook in Californië. Zit nu in San Francisco en hier kiten ze bij de Golden Gate Bridge. Heb ze in het zuiden ook veel zien kiten in Ventura. Voor de rest zie je hier meer golfsurfers al heb ik nog niet veel golven gezien. Ook heel weinig kiteshops gezien. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt naar op zoek ben geweest. Ook in de surfershoofdstad Santa Cruz veel golfsurfers en geen kitemateriaal gezien. Vandaag daggie naar Alcatraz en dinsdag weer naar huis. Kijken of we daar nog een beetje kunnen varen. Na die maand hier in Amerika ben ik wel weer toe aan een beetje water en een barretje.
|
|
|
Fe®®y
|
Nog mensen naar Wijk morgen? Ik las op surfabc 16 tot 20kn wzw?? Mocht het zo zijn, dan ben ik er!!
als er wind is ben ik er, wordt wel weer tijd voor een beetje herfst.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Nog mensen naar Wijk morgen? Ik las op surfabc 16 tot 20kn wzw?? Mocht het zo zijn, dan ben ik er!!
Kan het niet wat meer?? 30 knopen ofzo
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoeft nog niet terug te komen hoor John, nada wind hiero lijkt wel of jij die wind meegenomen hebt toen je vertrok. Pfff mot ook weer eens eraan hangen. Ok 2 dagen geleden nog op Curacao gekite, maar daar is het ook einde van het seizoen. Was net genoeg om hoogte te houden. Donderdag gaat de kite mooi niet mee naar Curacao. Geniet nog ff van je laatste daagjes in SFO en geef je chickies een kisssss van mij. Ga je zien ouwe
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Las net dit op Tobias blog... klinkt al minder: Tussen de 12 en 18 knopen op zee waait het in de nacht van zondag naar maandag uit pal west. Overigens is deze wind geen lang leven beschoren op maandag. Rond 17u neemt de wind alweer af richting de 12 knopen en later op de avond net 1 tot 2 knopen daaronder. Alle andere sites zijn sowieso veuuuuul negatiever. En die thermiek werking zal morgen ook nie eggie werken want daarvoor is er morgen al veuuul meer bewolking/bliksem/regen dan dit weekend. Marki Marc weet het beter uit te leggen: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=43441;boardseenStill suc6 Nick ,,,maar woensdag wordt echter heel redelijk met 16-20 knopen uit zuidwest midden op de dag.
|
|
|
Nickje
|
Er staat toch ook dat de wind een dag te laat.komt, dus maandag, en waait van 16 tot 20kn uit wzw. En om 17.00 uur zal ie afnemen... Of lees ik het nu verkeerd?? Ik ben altijd al slecht geweest in begrijpend lezen haha
|
|
|
@LaurenS
|
Helemaal goed Nick,wellicht tot morgen @ Wijkikiebeach
|
|
|
Nickje
|
Zou top zijn! Hoop tot morgen, ben wel weer toe aan een dagje varen ha! Bunker it will be!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
NickJE, hejje goe 'begrijpend' gelese, ha wss zelluf teveel sonn op mien bolleke gekrege... Na danne mogge lekkah varen, en nie verder nadenken denkk
|
|
|
Nickje
|
Haha, zonnesteek zit in een klein hoekske
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Over blote basten kiten; Ben nu met vakantie in californie, kwam bij san diego langs mission bay waar gekite werd, meteen afslag gepakt, bleek testdag nieuwe slingshot spul. Uurtje lekker lichtweer gevaren in mission bay. Die amerikanen zijn net duitsers. Ik in mijn boardshort tusen de fullsuits , impactvesten, en helmen Verder geen wind, dus morgen weer SUP tijd. Ben nu ook in Californië. Zit nu in San Francisco en hier kiten ze bij de Golden Gate Bridge. Heb ze in het zuiden ook veel zien kiten in Ventura. Voor de rest zie je hier meer golfsurfers al heb ik nog niet veel golven gezien. Ook heel weinig kiteshops gezien. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt naar op zoek ben geweest. Ook in de surfershoofdstad Santa Cruz veel golfsurfers en geen kitemateriaal gezien. Vandaag daggie naar Alcatraz en dinsdag weer naar huis. Kijken of we daar nog een beetje kunnen varen. Na die maand hier in Amerika ben ik wel weer toe aan een beetje water en een barretje. San fransisco is cool idd, heb goede verhalengehoord over kitenonder de goden gate. wel redelijk sharkie daar. Ik kon vandaag de(ze zeggen niet gevaarlijke! Maar daarom niet minder indrukwekkende) leopard sharks zien zwemmen vanaf het SUP board. Het is hier inderdaad allemaal golfsurfen wat de klok slaat. Niet zo gek, het waait hier bijna nooit. Heb voor mijn dochtertje wel een cool meisjes surfboard gescored, die ligt nu te oefenen in de branding..
|
|
|
@LaurenS
|
Kan me bijna niet voorstellen dat het wat gaat worden,alle weersites geven niets nada..maar met Tobias...you never know
|
|
|
Fe®®y
|
zie het ook somber in voor vandaag ik denk dat we ons op woensdag moeten richten maar komt ie nog dan ben ik bij de bunker.
|
|
|
Nickje
|
Er staat nog niets idd... Knmi geeft wel een dikke 4bft voor vandaag. Ik hoop dat ie nog gaat wapperen want woensdag heb ik andere verplichtingen...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...eeehhhh, hept r hieroh iemand afkickverschijnselen... hehe
|
|
|
Fe®®y
|
Er staat nog niets idd... Knmi geeft wel een dikke 4bft voor vandaag. Ik hoop dat ie nog gaat wapperen want woensdag heb ik andere verplichtingen...
Life sucks
|
|
|
Nickje
|
Ach ja, zaterdag schijnt ook nog wat te worden... Tijd voor herfst, zoals ferry al zei Nou, ik wacht tot het middaguur en waait het.dan nog niet dan geef ik het op
|
|
|
Fe®®y
|
met een week of 2 ga ik beginnen met de bouw van mijn nieuwe ijszeiler misschien dat dat help met het herfstweer
|
|
|
Nickje
|
Vet Ferry! Klinkt als een mooie aanloop naar de herfst!!
|
|
|
Nickje
|
Jajaja, hij begint al iets harder te waaien
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
jammer Nick het wordt toch op woensdag wachten en misschien donderdag ochtend nog een beetje. ik ga de energie er maar ff uit fietsen
|
|
|
franco
|
Als het woensdag waait heb ik vrij lekker hoor!!!!! Verstuurt van af mijn i-fhone
|
|
|