joosie
|
Hoppa nu 13-20 knots en beetje zon, ff kijken op schell of het ook echt kan met de 11m Edge
|
|
|
|
|
joosie
|
Mooi en gezellig middagje op schellwoody, heerlijk in het zonnetje en niet druk
|
|
|
|
Langbeest
|
Knalle met dat ding, dan kunnen wij dat ook. Mooi hoor John, veel plezier ermee.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij is binnen. André, thanks voor de service Top kite. . Ik heb hem ook alleen een jaar ouder Als je met deze kite gaan varen dan waait het knoeper hard en dan blijft tie stabiel en springt hooooooog dat je denk als je daar boven blijf hangen, ik wil nu wel weer naar beneden Het parechute gevoel zeg maar veel plezier er mee
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ik windfinder mag geloven Zaterdag WNW 16 tot 20 knopies, als het meezit naar de Bunkert en de 14 in de lucht Harinhappert ben je vrij
|
|
|
audi
|
Toch maar weer naar Andijk Blijft toch makkelijker voor de kleine
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ik ga ook maar eens een keer naar het zilte nat. Bunkert is de place to be?
See joes
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt mij ook wel weer eens leuk om naar zee te gaan.... .maar de wind valt daar nog tegen (webcam Wijk) En volgens mijn zeer betrouwbare weer site gaat het boven het ijsselmeer wat harder waaien dus dan toch maar naar Andijk Ik kijk het nog even aan..
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit zegt surf abc, doe er je voordeel mee of het klopt is vers twee maar ik ga naar zee Het koufront is zaterdag naar Duitsland weggetrokken. Achter het front stroomt koele lucht over ons land uit en komt de zon soms tevoorschijn. Wel ontstaan er stapelwolken die vooral landinwaarts uitgroeien tot een lokale bui. De wind ruimt naar WNW en neemt toe naar matig, aan zee vrij krachtig, 3-5 Bft. Het windveld wordt landinwaarts verstoord door (buien)thermiek. Zaterdag 27 juni open water Zeeland en Z-Holland: WNW 4-5 N-Holland en W-lijk Wad: WNW 5 O’lijk Wad: WNW 5 IJsselmeer: WNW 4-5
|
|
|
|
Langbeest
|
Hoe kom je daar nu bij
|
|
|
@LaurenS
|
Kansloos denk, maar wie weet komt er nog wat. Ik ga er niet op wachten
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Palaanlandig kan de golven niet gebruiken voor jumps bij minale wind zoals nu blijf je langs de kant plakken . Maar goed ieder zijn ding wnw is eigenlijk alleen workum goed
|
|
|
Oli4k
|
Was pal aanlandig en heel raar vlagerig, maar toch nog een paar keer lekker heen en weer varen tussen Aloha en de Kust en weer naar de bunker. Een soort heen-en-weer-winder. Volgende keer bij wind uit west neem ik geld mee voor een kop koffie onderweg Af en toe lag de wind er ineens helemaal uit en dan met die aanlandige wind is dat kwalitatief uitermate teleurstellend, zeg maar. Helaas moest ik van het water af wegens andere verplichtingen. Denk dat de wind net beter werd toen ik eraf was gegaan.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op schell was de wind beter dan gewoon vaarbaar weer eens een keer dubbele lift gehad in de 14 gewoon net zo hoog gaan als met de 7 in 30 knopem
|
|
|
audi
|
Andijk was vaarbaar voor de edge 13 en af en toe een lekker sprongetje De zon was ook goed aanwezig dus ik had het prima naar mijn zin.
|
|
|