|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
tja de zomer is lang en het is eigenlijk toch best wel koud buiten
Had zelfs mijn droogpak al klaargelegd. beetje regen maakt niet uit, maar dit is wel ff meer. Schijtweer kan je wel zeggen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ h2H en Richard: :Leuke gemonteerde film! Is dat de spot bij Wassenaar? Ik werk in Den Haag tegenwoordig en dat ziet er niet verkeerd uit daar!! Tell me more!
Tip: Zet je filmpje op Vimeo, want Youtube haalt je muziek er vanonder..
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
pff, ik dacht om eind van de middag nog even te kunnen gaan maar met dit dramatische weer wordt het niks!
Hopelijk is het morgen droog!! Wat is volgens jullie met NNO de beste spot, dus vlak water en enigzins constante wind. Ik kom uit Delft!
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ Hard2Handle: nee, ik zag het ook niet op inet, maar dacht dat iemand dat laatst tegen me zei...dus checken kan altijd dacht ik;)..
Heeft er iemand nog vervoer nodig?...of een buddy?....want al mijn buddy's moeten tot nu toe werken...haha!!
Het is idd nooit een slecht idee om te checken over spots of de weg ernaar toe . Buddies zijn altijd welkom natuurlijk, alleen veel van ons moeten helaas morgen werken. Veel plezier iig!
|
|
|
Hard2Handle
|
@ Richard & H2H : Leuk filmpje!
@ h2H en Richard: :Leuke gemonteerde film!
Thanx dude's! Maar Richard heeft al het harde werk verricht...
|
|
|
|
Hard2Handle
|
GVD, wil ik lekker gaan beuken met de 7m2 in de wind, komt er toch een partij regen aan TEGENGESTELD aan de windrichting. Boven de ardennen nu echt noodweer Ik pas voor vanavond. Anderen wees gewaarschuwd: in heftige regen kunnen windstoten schuil gaan. Zit hier echt te balen... had m'n 7m weer eens niet meegenomen... GVD... En als je dan ziet wat voor buien er aan komen wordt je ook niet echt vrolijk. Heb maar het zekere voor het onzekere genomen en naar huis gereden. Morgen wellicht weer een kans...
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Weet iemand hier of er morgen met hoogwater (150cm NAP) op Brouwersdam het poeltje onderloopt? Ik heb geen zin om voor niks daar naar toe te rijden!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Weet iemand hier of er morgen met hoogwater (150cm NAP) op Brouwersdam het poeltje onderloopt? Ik heb geen zin om voor niks daar naar toe te rijden!!
niks morgen,
|
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Zo dat was ff beulen zeg met m'n 10 in die klotsbak!! Ben r later maar af gegaan, want ging toen wel erg hard. Was toch ff lekker!!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Regen in Zeeland???
Ik heb van 14u tot 18.45 lopen knallen op de Brouwersdam met 12m2 pffff. Geen regendruppel gezien of gevoeld daar, uiteindelijk werd het iets TE voor mijn 12 maar toen was ik al helemaal uit elkaar getrokken............kortom dikke sessie.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja en Vrouwenpolder was ook super. Hele middag geragd en gebeuld met mijn 9m Boefje, helemaal gedepowerd en dan nog soms overpowerd Morgen weer dan maar mij 7,5 opgooien. En ook weer droog in de middag. Het was wel koud.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zojuist hier een zonsondergang te zien geweest, en helemaal windstil. Heel vaag. Op AWD op HvH niet te zien overigens.\
Ben benieuwd of de hemelvaart vakantie nog wat gaat brengen. Vooralsnog voorspellingen om diep ongelukkig van te worden...
|
|
|
Spoon
|
begrijp ik het goed en word het morgen dus weer niks weer? ik ben namelijk ook beschikbaar en heb eigenlijk wel behoefte om te gaan
|
|
|
|
rich@rd
|
ongelooflijk nooit eerder meegemaakt, ik lekker aant varen met mn 11 op t autostrand in een keer tien minuten lang gewoon geen wind helemaal niks alle kits vielen naar beneden en daarna gewoon weer wind mmmmmmm vreemd toch wel erg vlagerig maar toch wel blij dat ik effe ben geweest.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Mooie golven geript vandaag.. wel rustig op het water, alleen bij katwijk waren er een paar bezig. was weer vet gasten!
Ouddorp met hoog water is goed te doen toch? hoorde iets over een lekker poeltje aldaar? Misschien wat voor morgenmiddag?
|
|
|
surfing28
|
niks morgen, je hebt altijd van die briljante plaatjes hé
|
|
|
Spoon
|
Woe gaat er mee vandaag? Wil 12:00 t water op
|
|
|
thomasr
|
ongelooflijk nooit eerder meegemaakt, ik lekker aant varen met mn 11 op t autostrand in een keer tien minuten lang gewoon geen wind helemaal niks alle kits vielen naar beneden en daarna gewoon weer wind mmmmmmm vreemd toch wel erg vlagerig maar toch wel blij dat ik effe ben geweest.
Was apart he?! Ik stond ook echt te kijken.. Welke kite voer je?
|
|
|