Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ Sebas: je vrouwtje vroeg je om een telelens toe te voegen aan je collectie objectieven Das raar want mijn vrouwtje zei juist dat Michiel zei dat ik een telelens moest toevoegen zodat we hem beter op de foto konden zetten tijdens zijn hak en beul sessies... @h2h had je waroo gehouden daar kwam je veel hoger mee. Maar lekkere one foeter, wat een verschil met de voorgaande jaren. Ik moet iedereen maar eens een keer opzoeken op het water, zolang het niet boven de 7bft wordt in het weekend zal het moeilijk worden.
De Waroo ging idd ook erg hoog, maar echt niet zo hoog en explosief als de Zeeko Notus. Moet wel zeggen dat de Waroo's erg fijne kite's zijn , vooral als je kijkt naar wat je ervoor betaald. Maar de Zeeko Notus is toch echt een stuk beter kwa performance... We moeten snel weer eens een keer afspreken voor een Old-School sessie Olten! Dan moet het wel eerst gaan woeien...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie actie mannen. Moeten binnenkort maar even samen het water op !!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooie actie mannen. Moeten binnenkort maar even samen het water op !!!! En laat ik de komende maanden nu vlak bij Horst moeten werken
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hee luitjes ben al weer een dagje terug...nog een beetje bij gekomen van de halve finale???
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik zie in mijn glazen bol volgende week donderdag en zaterdag BAKKEN met wind. tis nog ver weg maar er blijft echt wel wat van over of het wordt nog meer.... let us pray, bro's
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie actie mannen. Moeten binnenkort maar even samen het water op !!!! En laat ik de komende maanden nu vlak bij Horst moeten werken Hi.hi.... we kunnen altijd ff een bakkie doen maar kiten op Horst kun je beter maar vergeten...tenzij de wind uit N-O komt.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zondag een maandag was ik met mijn kite spullen op de zeilboot van mijn ma, en heb toen bij lavezzi gekite met een knoop je of 20 aan wind, volop in open zee lekker in de buurt van de zeilboot...m'n stief pa had de tender al standy staan mocht het fout gaan heerlijk ....en het was me toch een partij warm...pffff!!!! maar gelukkig was er bier aan boord was nog ff over isola dei gabbiani gevlogen, en langs gereden....lag er zoals vanouds bij druk!!!, met veel badgasten heb er niet gekite...want ja was er maar 4 dgn en verbleef bij mijn ma op La Maddalena
|
|
|
Nickeltje
|
Klinkt ideaal E-J!!
Dit weekend ziet er in Nl treurig uit wat wind betreft, voor zover ik kan zien. Misschien maandag eind van de dag dan maar? Al ziet het er nu ook niet heel spannend uit, het lijkt in elk geval iets aan wind te zijn...
|
|
|
|
Yoram
|
Nice filmpje Toch weer een mooie impressie van een geweldige zondag. Alleen waarom sta ik er niet op haha grapje Volgens mij nog niet voorgesteld in dit topic, dus bij deze nog maar eff. Vorig jaar april begonnen met kiten en doorgegaan tot en met december, dit jaar helaas te weinig gevaren door stages/werk/studie etc. maar vanaf nu weer volop tijd. Vaar meestal @The Spot en Oostvoorne en af en toe Scheef en de andere spots (afhankelijk van de wind). Set 10m dos en een 8m tres, vreemde combi misschien maar deze heb ik bewust zo gekocht. Kom uit Z'meer en heb sinds kort eindelijk ook men eigen vier wieler richtiging de wind :-)
|
|
|
rich@rd
|
Filmpje! van zondagavond. helaas geen O in actie, zou hem tekor doen. en ook nog eens niet voor elkaar gekregen om beeld in 16:9 te krijgen met wmm. maar toch mooie plaatjes met die zon super filmpje alleen jammer dat we waarschijnlijk weer erg lang op zon avond sessy moeten wachten ps. niet toevallig een rode fuel in beeld gehad?
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ziet er goed uit Ed jammer dat wij op de dam aan het knallen waren altijd leuk die filmpjes moet ik zeggen!!
Nu ff duimen dat die kleine nog ff blijft zitten want mijn vriendin is zondag uitgerekend, dat verzin je niet!!! En een paar dgn langer mag ook nog wel want er ziet weer wat woei in de lucht volgende week!!
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Ziet er goed uit Ed jammer dat wij op de dam aan het knallen waren altijd leuk die filmpjes moet ik zeggen!!
Nu ff duimen dat die kleine nog ff blijft zitten want mijn vriendin is zondag uitgerekend, dat verzin je niet!!! En een paar dgn langer mag ook nog wel want er ziet weer wat woei in de lucht volgende week!!
Hee Hijo, Als de blijde gebeurtenis nou zondag in hospital plaatsvindt gewoon de kratten bier en scherm meenemen op de kraamkamer. Hier zijn zelfs voorbeelden van te vinden. De kleine kiter in aantocht kan zowiezo nog maximaal twee weken binnen blijven. Dan hebben we mss. de woei van as. weekend gehad.
|
|
|
martijn
|
Lekkere wind in fuerteventura, alleen is de auto vorige week helaas open gebroken en zijn er 4 kites, broeken en cams gejat.. Wel relaxed zo in je zwembroek
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jezus man dat is balen, waren de kites zichtbaar in de auto dan ? Ben je hier voor verzekerd ? Ga er 22 juli ook heen dus dat wordt spannend als ik jou verhaal zo lees
|
|
|
martijn
|
De kites zaten in de kofferbak, ze hebben ook echt de kites meegenomen die onderop lagen. Er was zelfs een onderbroek mee genomen.. Waarschijnlijk dekt de reisverzekering dit sowieso.. Erg lastig trouwens, de politie daar spreekt geen engels, dus je moet zelf een vertaler regelen.. Als je iemand met een bruine 7m caution mayhem x ziet mag je hem wel even aanspreken
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Damn Martijn, lekker vakantie heb je dan.
Hoe hebben jullie nu geregeld dat er toch gevaren kan worden?
|
|
|
Nickeltje
|
Wat zuur dat alles zo bewust mee gejat is zeg! Kun je nu wel varen daar met iets wat je kan lenen ofzo, of is het dikke pech?
Mooie filmpjes komen er langs trouwens!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaan ff bakken op Rockanje, 2e slag. Met 13m en skimboard in de aanslag want je weet maar nooit, komen er nog meer gezellig doen?
|
|
|
|
joey
|
Nu al weer gezakt naar 8,2 Ik zat al bijna in de auto. Denk niet dat het doorzet.
|
|
|
koen-tjeee
|
Wat een spanning... 8,1 nu
|
|
|