|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het is nog rustig hier maar die muppet is pas morgen uitgerekend maar ik heb hem/haar al duidelijk mee gegeven dat ik met een paar dgn later geen problemen heb!!
Met zijn moeder is alles super alleen als er wind staat is het me een drukte van je welste in die buik!!
@captain had Cboy weer een ruig feestje?? M.a.w. wakker worden met een vijfje in zijn hand en een vuvuzela in de kont??
Is dat de kleurstelling van je nieuwe torch?? Wel heel gaaf trouwens ik durf het bijna niet te vragen.....??
|
|
|
rich@rd
|
sucses de komende tijd hijo! en geniet er van!!!
|
|
|
hijo del viento
|
thanks en ik zal de komende tijd niet bij iedere zucht wind op het strand staan al hoewel .............je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen is mijn mening!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
thanks en ik zal de komende tijd niet bij iedere zucht wind op het strand staan al hoewel .............je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen is mijn mening!! maar hou ons iig wel op de hoogte van de aanstaande vaderschaps ontwikkelingen succes...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Padre del Viento - komt de kinderwunsch binnenkort uit, super en sterkte alvast met je nieuwe leven ghihi. Even een logeetje erbij voor een jaar of 18... En als ie heel klein is noem je 'm Wesley?
Maarrrrrr ik zie winden ontstaan zo rondom Wo en Do (ZW!!!) deze week, dus, voor wie er nog rare tassen met nummers, planken met messen er onder en grote pompen in z'n garage vond, er is hoop!
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@Rudo: zou onderhand tijd worden; had de boel bijna te koop gezet en een lidmaatschap bij de lokale midgetgolfvereniging aangevraagd. De ontgroening heeft me gelukkig een beetje weerhouden.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een klotejaar wat betreft wind. Het lijkt steeds gekker te worden Moeten we allemaal maar overstappen op SUPpen of een wakeboardboot gaan kopen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wat een klotejaar wat betreft wind. Het lijkt steeds gekker te worden Moeten we allemaal maar overstappen op SUPpen of een wakeboardboot gaan kopen Michiel, stop met huylen en zorg er voor dat je er eind van de week bij kan zijn!
|
|
|
|
hijo del viento
|
Hey Padre del Viento - komt de kinderwunsch binnenkort uit, super en sterkte alvast met je nieuwe leven ghihi. Even een logeetje erbij voor een jaar of 18... En als ie heel klein is noem je 'm Wesley?
Dat zal dan toch eerder Dirkie worden Rudo als het een jongen gaat worden!! En een meisje ach laten we er dan maar Jalou van maken!!
|
|
|
|
Nickeltje
|
Hoe reeel schatten jullie de kans in dat er morgen eind van de dag te kiten is?
Ik zit namelijk te twijfelen om mijn kitespullen mee te nemen naar mijn werk. Maar dat betekent dat ik straks alles ook al mee moet nemen naar vrienden waar wij logeren vanwege de voetbal. En als de kans morgen te kiten niet heel reeel is, bespaar ik mezelf liever al dat sleepwerk...
|
|
|
hijo del viento
|
Hoe reeel schatten jullie de kans in dat er morgen eind van de dag te kiten is?
Ik zit namelijk te twijfelen om mijn kitespullen mee te nemen naar mijn werk. Maar dat betekent dat ik straks alles ook al mee moet nemen naar vrienden waar wij logeren vanwege de voetbal. En als de kans morgen te kiten niet heel reeel is, bespaar ik mezelf liever al dat sleepwerk...
Ik zou mijn geld inzetten op woensdag of donderdag !! Voor een lift gewoon posten hier, ik rij ook heel de dag met spullen in Z Holland rond. Nu met een wat groter risicoprofiel want vandaag zouik op papier vader worden. Check ff WG prootje
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, stop met huylen en zorg er voor dat je er eind van de week bij kan zijn! Er bij zijn is niet het probleem, de betrouwbaarheid van de verwachten. Die voor morgen wordt met het uur slechter... En wo/do/vrij is qua voorspellingen nog decennia van ons verwijdert...
|
|
|
CCaptain
|
Ik houd morgen goed in de gaten, vooral KNMI. Als alles gunstig is ga ik zeker. @ Hijo Fijn dat alles goed gaat! Kwam cboy tegen en heb hem kennis laten maken met mijn vuvuzela Ennuh, yep, dat is'm! M'n 10 heeft dezelfde kleuren maar dit is mijn overleden 12m. Ben daar behoorlijk verdrietig over. Inmiddels is hij terug naar Naish. Was 2 keer lek zonder crashes. Steeds net op een sticksel waar ook de 5e lijn bevestigd is. Nieuwe slijtplekken op de bladder waren ook al zichtbaar. Nu schijnt er nergens meer een nieuwe Torch 2010 /12m te vinden te zijn dus ben ik in conclaaf over goede oplossing. Met (weer) een reparatie ga ik uiteraard niet akkoord. Ennuh, natuurlijk mag je! Cu on the beach! soon
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
rotterdammers uit rotterdam....waar gaan jullie voetbal kijken.... kom naar de Soho... grootscherm buiten en evt ook overdekt terras indien noodzakelijk.
als de voorspellingen zo aanhouden dan vertrek ik morgen omg binnenwe/'sgravendijkwal ( mits niet al te brak) rond 11 richting de playa... nog geinteresserde in een rit evt... mij bellen/sms of ff een pb sturen indien je niet in het bezit bent van mijn nr.
|
|
|
Nickeltje
|
Wel morgen... niet morgen... Wat moet ik nou doen... Of gewoon maar niet mijn kitespullen meenemen, ben om 18u in Leiden en zou om 18.30 de auto kunnen hebben dus als er dan toch wind is, dan nog maar even naar een strand wellicht.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ik heb mn luchtbuks op mn balkon al klaarliggen, ik schiet je zo van die witte banken af.. rotterdammers uit rotterdam....waar gaan jullie voetbal kijken.... kom naar de Soho...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zijn er mensen die het morgen gaan proberen? zou ik met iemand mee kunnen rijden? pm me even!!
opstap plaats moeten we dan even bekijken. benzine word gedeeld.
met deze wind zeker het beste voor rockanje?
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
De voorspellingen zien er niet slecht uit voor morgen avond. Het is toch alweer een weekje geleden dat het kiteweer was.
John, is hij/zij nu al te laat?
|
|
|