jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Was vandaag rond 9 uur op playa. Met een beginner, die heeft lekker met ze kite klooie. Was niet veel, op een gegeven moment werd hij wel wat harder. ben ik maar in me boxer even gaan kiten, was lekker! Maar net niet.. morgen Bdam! present om 9 uur 'sochtends!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
hahaha dag 6 was nice:) skimmen met 13m en zonnen op wassenaar, waren hele mooie kleine en cleane golfjes.. morgen dag 7 - record staat op 8, beter is er maandag ook wind!
|
|
|
jesse.
|
@ Robert. H Zit net even voor al de 4x je video te bekijken, en valt me deze keer op. Niet om dom te doen, maar als jij een railey to blind doe... Draai je dan ook je bar een heel rondje, want volgens mij laat je hem recht. Verder is die loop op 3:34 egt sick! moeten snel weer keer varen, ben je morgen misschien nog op de Dam? En heeft die ene belg ipv van die oude torch een RPM gekocht?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Jesse ben je er pas om 9 uur! Trek je het niet meer dat vroege opstaan. Vanavond was het niet veel meer, net aan een uurtje kunnen.. tja varen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Kom morgen vanuit NH ook even buurten op de Brouwersdam bij de Ozone testdag, sorry wordt het nog drukker Wordt het wat morgen met de wind ?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zoo en dat was 6 dgn achter elkaar op het water, al dreigde het vandaag in het water te vallen... maar gelukkig kwam de barendrechts Fly surfer verkoper ff langs dus mocht ik de FS ff aan de tand voelen....wat een geweldige licht wind kite ideaal om leeker relaxed met zon's ondergang rustig te cruisen...heerlijk
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
En was het nog wat vandaag op oostvoorne??? Ben schieuwnierig...... Gr.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Sorry had m'n scherm niet ververst stond dus een ligt cruise wintje top!!
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
eagle vertel, lekkere kite?
om met weing wind te cruisen...net een zeer gehoorzame labrador....maar ja met een lap van 19m is een beetje traagjes, wat wil je met weinig wind? : gewoon lekker cruisen En was het nog wat vandaag op oostvoorne??? Ben schieuwnierig...... Gr.
met een fly surfer 19 m in de hand en zon's ondergang.... gewoon epic
|
|
|
ROBST3R
|
tis niet echt veel deze ochtend
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
alsjemenou.................
De windsnelheid op 21 augustus 2010, 09:20 uur is 8.9 m/s De windstoot op 21 augustus 2010, 09:20 uur is 11.8 m/s
|
|
|
Robert H.
|
Thanks voor het positieve commentaar op de film! Deze jongen gaat eind van de middag weer eens het water op!
|
|
|
|
|
ROBST3R
|
hij is aan hoor!
|
|
|
Saber
Geen avatar
|
Thanks voor het positieve commentaar op de film! Deze jongen gaat eind van de middag weer eens het water op! Je film is echt relaxt. Dat zijn nog eens fijne plekjes om te kiten.
|
|
|
R.B.
|
Even boodschappen doen en dan naar the rock. Als het dan nog waait. Vriendin mee en foto's maken whahaahaha.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Gaat steeds harder! Waarheen waarheen is de vraag? Ik lees rock en playa.. Geen betere plekken?
|
|
|
|
|
rocket man
|
Jongens, wat een topdag gehad, voor mij de beste van 2010, ik ben gesloopt maaar rete voldaan
|
|
|