|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
was wel ff leuk knallen tussen de buitjes door vanmiddag.
morgen wederom een sweety downwinder! 13u wassenaarse slag voor de liefhebbers! ik ben er al vroeger.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
We hadden veel geluk dat de wind niet door getrokken is want dan hadden we dus een grote poppenshow op de kant gehad. iedereen is gelukkig heelhuids naar huis en daar gaat het om. dan was je net te vroeg weg 1tje heeft safety getrokken en 1tje alles los gegooid
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Elke beginnner die nu nog op het water staat heeft het wel slecht. 19/23m/s. Dak waait er bijna af hier.
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Echt een super dag! Heerlijk weer wat ervaring op kunnen doen. Op de terugweg ff langs de Brouwersdam gereden waar Youri Zoon aan het knallen was. Zag wel veel gekloot met grote kites op Oostvoorne. Vooral op het strand! Twee keer iemand met een witte kit vol over het zand zien stuiteren. En toen we weggingen wilde iemand een handlepass op het strand showen.. Bijna kite in me nek..
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Op mijn terugweg ook nog even naar Youri Zoon staan kijken, heel bizar hoe die gozer kan knallen.
|
|
|
rich@rd
|
wel veel chop vandaag zeg als je dat van afgelopen dinsdag gewend bent. goed mn meissy was nog effe foto,s aant schieten van richard dave en ik! maar ze heeft perongelijk ook wat foto,s van een gast met een witte fuel gemaakt.
|
|
|
martijn
|
was wel ff leuk knallen tussen de buitjes door vanmiddag.
morgen wederom een sweety downwinder! 13u wassenaarse slag voor de liefhebbers! ik ben er al vroeger.
En om 5u Scheef - hvh?
|
|
|
Ed.
|
dan knalle we beter aan 1 stuk door:) heb alleen geen zin om van hvh naar zandvoort heen en weer te rijden, verplichtingen morgen?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Eeerstte daggg stagee, morgen! Word een half jaar in overhemde lopen, morgen naar de kapper.. Krijg ik een egte gladjakkes kop, ipv dudeface. Maar, ben benieuwd tot hoelang ik er elke dag moet zitten. Hopelijk niet té, dan zou ik eens kijken of ik morgen ng kan kiten.. staat dikke wind!
|
|
|
martijn
|
Ja man, ik moet eerst naar school tot 4u.. Joggli kan ook pas smiddags vandaar. En ik moet sowieso nieuwe lijnen halen in hvh. Die pik zat nml in mn lijnen gister
|
|
|
Ed.
|
shit zonde man. wat een amateur:p jenno gaat wel mee.. spijbel m. goed begin van het nieuwe schooljaar haha
|
|
|
|
JB - On The Edge
|
Jongens! Gaat er morgen nog iemand eind vd middag? Als het goed is dan gewoon een lekker normaal windje rond 20 knopen. Wel N...twijfel over playa...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Trap er nu niet weer in Jochem en rij lekker door naar de Bdam!! Je mist dat lopen dus qua tijd is het lullen in de marge!!
Vandaag heerlijk dagje gehad zeg op de playa!! Lekker met een klein ploegje ri Rock gevaren en heerlijk kunnen spelen in de tuin. 2e sessie had ook met de 7 gemogen maar ik had nog maar ff dus nog ff een bigair sessie gemaakt later...
@ olten Ik heb je niet meer gesproken ik mocht nog ff werken dus betijds weg maar iig thanks voor de info man...
|
|
|
JB - On The Edge
|
Mjaa..goed punt....ging met N vaak meer naar de Noordzee, maar morgen vloed eind vd dag..dus dan vind ik dat ook geen pretje....dan wordt het dus idd Ouddorp of Bdam...
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Bdam stond vanavond HELEMAAL onder water. Er was alleen nog een klein hoekje bij Juventa begaanbaar om je lijnen uit te lopen. Lang geleden dat ik zulke golven heb meegemaakt daar, het leek Ouddorp wel. Super! Vooraf die uitschieter op Ouddorp meegemaakt, gelukkig vanaf de kant. Ging echt hard. De golven daar waren echt een beetje too much. Wel 4 brandingen achter elkaar, bakken waar je niet overheen kon kijken. Met snoeiharde sideshore was ontwijken lastig....Lekker slapen straks en morgen weer!
|
|
|
Pieter84
|
wel veel chop vandaag zeg als je dat van afgelopen dinsdag gewend bent. goed mn meissy was nog effe foto,s aant schieten van richard dave en ik! maar ze heeft perongelijk ook wat foto,s van een gast met een witte fuel gemaakt.
@ Rich@rd: was dat op de brouwersdam? En toevallig een wit-grijze 2010 fuel?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo, vlak voor die enorme bui even met Youri de hoogste sprongen eruit geknald. Jammer dat mijn 800kg powerlijn het bagaf toen ik mn 6m vol door t venster heen ragde.
Dat kleine uurtje had wel tig keer langer mogen duren, want wat is die 6m heerlijk.
|
|
|
joggli
|
Ja man, ik moet eerst naar school tot 4u.. Joggli kan ook pas smiddags vandaar. En ik moet sowieso nieuwe lijnen halen in hvh. Die pik zat nml in mn lijnen gister als je die tailslide nou eens leert zonder je kite in mijn lijnen te loopen, is er al een groot probleem opgelost....
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
gvd gvd gvd waarom is er geen wind als ik weer eens vrij ben....zal het wel goedmaken in S.A. hoop ik
|
|
|
Ed.
|
Zo, vlak voor die enorme bui even met Youri de hoogste sprongen eruit geknald. Jammer dat mijn 800kg powerlijn het bagaf toen ik mn 6m vol door t venster heen ragde.
Dat kleine uurtje had wel tig keer langer mogen duren, want wat is die 6m heerlijk.
shit, hoe krijg je dat voor elkaar? stampte je het weg ofzo? de 7m was ook heerlijk gister:) staat nu ook nog een lekker bakkie wind, ff boodschappen doen en dan naar wnaar. gaan nog steeds om 1u downwinderen, bij de wassenaarse slag!
|
|
|
ROBST3R
|
gisteren op texel eddie lansink aan de slag gezien met wat big airs:)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
vandaag was de dag wie doet de grootste kite in de lucht. Ja mannen ik deed daar niet aan mee en heb perfect kunnen kiten met 7m. Nu hebben jullie ook gezien dat ik niet veel meer doe dan alleen maar cruisen, mini air en poesy loops. Tja toch weer veel beginners dus kijken en jullie na apen , ook een kite van 9m en groter de lucht. We hadden veel geluk dat de wind niet door getrokken is want dan hadden we dus een grote poppenshow op de kant gehad. kijk daar Jan Klaassen, Katrien, kermit,...... zo allemaal voorbij. iedereen is gelukkig heelhuids naar huis en daar gaat het om. wel weer leuk om wat oude bekenden te zien. @ik zal geen namen noemen Een fuel omruilen voor een Ozon schaam je vriend Was een mooie dag. Net zoals je zegt. Ik ben ook niet meer de jongste en cruiszzz daarom maar wat heen en weer. Vandaar de overstap naar de ozone kites die zijn is iets vergevensgezinder en niet de hardcore van vroeger. By the way ik heb de fuels nog wel. Was wel lekker inderdaad en had medelijden met de lessers.
|
|
|