Yoram
|
Morgen eerst nog snel wat afronden en dan spring ik in de auto, moet nog even kijken welke spot? Waar varen jullie...?
|
|
|
Wouter
|
Jesse gozer! Wat ben je allemaal aan het klooien? Een depowerkoord wat rekt moet je niet hebben. Het koord moet van dyneema zijn. 5th moet vrij lopen voor een veilige safety.
Zoals evan zegt. Koop dat 6mm dyneema koord. (zonder mantel) Uiteinde even intapen met lang stuk van dat repair plakspul dat bij je kite zit en je schuift em er zo doorheen.
Diablo koord & 5th kan je eventueel lekker inwaxen met sexwax. doe je dit regelmatig dan slijt ie nauwelijks en doe je een jaar met een koordje.
voor vragen moet je mij of Barry gewoon even bellen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hoe noemen we dat??
Niet moeilijk doen als het makkelijk kan!! Maar Jesse is graag aan de knutsel volgens mij??
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Jesse PRUTSER...
Alsje zaterdag je spulletjes gereed en VEILIG hebt, mag je meerijden, denk dat het een ochtendsessie gaat worden. Rond een uurtje of 8 vertrekken.
Maar eerst morgen nog even lekker rocken, rond een uurtje of 13:00 op autostrand.
|
|
|
|
|
Spoon
|
ik wil wel maar heb tot op heden geen vervoer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Robert, whuzaaap op de dam? ben er niet zo bekend qua hoog en laag en poeltjes etc... vertel!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat morgen echt wat worden? WFSF geeft niet veel...wat zegt GPro?
KNMI: In de loop van de middag trekt de wind aan de westkust aan tot (vrij) krachtig 5 a 6 Bft.
Dus ff aankijken...
@ Spoon: Ik heb morgen om 15.00 mn laatste afspraak in Schiedam...kan langs jou en dan richting strand...als er morgenochtend nog steeds goed voorspeld staat neem ik mn spullen mee...
|
|
|
hijo del viento
|
Spoon waar moet je vandaan komen?
Oeps Jochem is me voor alleen ik heb om 12u nog een date in schiedam en schat in tussen 13 en 13.30 weg te rijden. Zit je bij 5 sluizen in de buurt? En waar is die topbus van je?
|
|
|
Spoon
|
Spoon waar moet je vandaan komen?
Oeps Jochem is me voor alleen ik heb om 12u nog een date in schiedam en schat in tussen 13 en 13.30 weg te rijden. Zit je bij 5 sluizen in de buurt? En waar is die topbus van je?
ik woon 5 minuten van vijfsluizen dus kan naar dat metro station toe fietsen.. Mijn bus is helaas op mijn vakantie invalide teruggekomen ... (komt wel goed alleen niet asap...) Tot hoe laat zou je willen kiten Hijo?
|
|
|
hijo del viento
|
Ik moet 's avonds nog werken dus niet al te laat uurtje of 17/18 maar dat weet je bij mij nooit als ik zo'n dag heb! De A20 gaat weer dicht morgenavond tussen HvH en Kleinpolderplein dus niet te laat anders kunnen we om rijden!! Shellpomp?
|
|
|
Spoon
|
Ja ik wil heel graag mee.. En dat je moet werken komt mij alleen maar goed uit wat ik moet om 19:00 weer bij een andere hobby klaar staan. Hoe laat zal ik bij die pomp staan? ik pm je wel even mn nummer.. waar gaan we eigenlijk naar toe
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Ik gaat misschien ook ff naar het autostrand hangt af van hoe ik me voel. Zit nu in een nachtdienstje. vanaf een uurtje of 3 s'middags dan.
Gr.
|
|
|
hijo del viento
|
Ik denk tussen 13 en 13.30 sms je wel ff. Ik wilde maar ff naar de playa rijden komen wat maatjes van me ook naar toe.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Agja, heb nu één keer in me leven lekker lopen klote.. Nu vat ik hem, dus komt goed. Ik ga vandaag; - Zo lekkr in me pak naar me stage - En in de pauze, fiets ik even naar zo bunkerstation van schepen.. (winkeltje) Kan me herrinneren dat ze daar (dyneema) touw in allematen hebben! Ik sla bij deze je aanbod zeker niet af, maar ochtendsessie?? Sjonge, voordat je eenmaal op het strand sta is het al midag yoh.. gaan we aansturen op 7:00/7:30 (en vraag ik even als iemand me hier bij jouw kan afzetten scheeld weer iets...) Want tussen 12/2u is de wind weg volgensmij , Teminste is hij dan wel behoorlijk op? Veel plezier vandaag, ik ga lekker koffie drinken tot 5u! Jesse PRUTSER...
Alsje zaterdag je spulletjes gereed en VEILIG hebt, mag je meerijden, denk dat het een ochtendsessie gaat worden. Rond een uurtje of 8 vertrekken.
Maar eerst morgen nog even lekker rocken, rond een uurtje of 13:00 op autostrand.
|
|
|
El Rudo
|
ût geat ön! iemand nog carpool ambities omg. Dordt, wil playa pakken ca 14:30 karren en het licht uitdoen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
jajaa downwinderen! 3u op de langevelderslag! rudo ga ook mee man! en als er nog anderen zijn natuurlijk ook welkom.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb gvd m'n rug verrekt. Maar kan nog redelijk lopen. Wil een beetje gaan cruisen. Ik sla de downwinder dus af helaas, Ed Playa is een takkeeind lopen, nog andere opties? Tot 15u laag water (dus begint al slecht voor playa )
|
|
|
El Rudo
|
jajaa downwinderen! 3u op de langevelderslag! rudo ga ook mee man! en als er nog anderen zijn natuurlijk ook welkom.
jaaaaa leuk! Hijo doe je mee? ff na 13:00 rijden... Maar eens die Mako King op z'n falie geven in de golfjes!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik moet 's avonds nog werken dus niet al te laat uurtje of 17/18 maar dat weet je bij mij nooit als ik zo'n dag heb! De A20 gaat weer dicht morgenavond tussen HvH en Kleinpolderplein dus niet te laat anders kunnen we om rijden!! Shellpomp?
vergeet je slippers niet uit te doen als er een pipo van RWS aan komt rijden....
|
|
|
d@ni
|
Ik heb gvd m'n rug verrekt. Maar kan nog redelijk lopen. Wil een beetje gaan cruisen. Ik sla de downwinder dus af helaas, Ed Playa is een takkeeind lopen, nog andere opties? Tot 15u laag water (dus begint al slecht voor playa ) @ Michiel : Klote man van je rug, heb ik ook weleens, echt irritant. Playa is om 16.36 hoog water dus dan is het om 15.00 al redelijk aan het vol lopen imho. Wel een topspot om te cruisen.. Ik ga om 16.00 uit schiedam vandaan rijden, ben daar rond 16.30, Vandaag: 04:14: Hoog water 09:48: Laag water 16:36: Hoog water 22:16: Laag water
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@El Rudo: Volgens mij loopt het poeltje onder vanaf dat het water ongeveer 140cm boven NAP is. nu is het eind van de middag: vr 10 sep 03:48 209 09:36 -96 16:12 187 21:59 -138
|
|
|