hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
jajaa downwinderen! 3u op de langevelderslag! rudo ga ook mee man! en als er nog anderen zijn natuurlijk ook welkom.
jaaaaa leuk! Hijo doe je mee? ff na 13:00 rijden... Maar eens die Mako King op z'n falie geven in de golfjes! Ik ga zeker een keer mee maar kan het niet laat maken vandaag dus ff knallen op de playa. @ron Ik heb nu werkslippers aangeschaft, hoel laat vanmiddag?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Michiel : Klote man van je rug, heb ik ook weleens, echt irritant. Playa is om 16.36 hoog water dus dan is het om 15.00 al redelijk aan het vol lopen imho. Wel een topspot om te cruisen.. Klopt, O heeft het volgens mij nu ook/net achter de rug. Vanaf iets voor 15u gaat het water opkomen, dus voor die tijd is het laag. Laag is in de grafiek bijna een vlakke lijn. Het is nu 12:17u, en de wind is nog steeds niet 'aan'. Weer is ook niet je van het. Wel lekker warm.
|
|
|
surfdude2
|
@El Rudo
Je laat windguru Slufter Bay zien, das Texel he........ DE Slufter moet je hebben!!
Bardruk
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb ff guro.pro (HvH) met wf.sf vergeleken voor vandaag, en de laatste is het minst positief, maar lijkt voor nu wel te kloppen.
Dat kan voor de downwinderaars ook nadelig zijn, daar jullie laat vertrekken...de wind kan tussen 18-20u fors inkakken.
Nog steeds net niet 8,0 m/s Voor een vlak playa zeker te doen met de enorme grote maten (10,11, 12m2)...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@El Rudo
Je laat windguru Slufter Bay zien, das Texel he........ DE Slufter moet je hebben!!
Bardruk
Als ik op Slufter Bay klik zie ik het volgende, en dat is toch ECHT de oude, niet meer bestaande Slufter op MV1
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm even goed in de gaten houden dat ik niet in de auto stap en bij de wind vandaan ga rijden
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Michiel, nok eens even met dat negtieve gelul en ga varen!
Waait gewoon 8m/s+ nu behalve Hoek die achter de (2e)maasvlakte jullie aan het foppen is (vlagen daar zijn wel even hard als de andere metingen)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waait gewoon 8m/s+ nu behalve Hoek die achter de (2e)maasvlakte jullie aan het foppen is (vlagen daar zijn wel even hard als de andere metingen)
Ik check ook andere meetpunten, maar wat noem jij dan hard? 8m/s is leuk op vlak water, maar niet echt voor op zee. En waar gaan we heen?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
En waar gaan we heen?
.......Naar de WC, want ik heb spontaan diaree gekregen omdat ik straks niet kan kiten. potverdrie. veel plezier meiskes.
|
|
|
El Rudo
|
mmm Michiel, je hebt een punt, de wind zit meer in Rijnmond. lekker de 10m afrossen in de vlagen op playa dus. Tot zo schatjes!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hmmm, zal ik ook langskomen op playa? oude tijden laten herleven? Mijn grote wavemaat AH neemt z'n telefoon niet op....
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zonde man, die voorspellingen zijn altijd minder rond scheveningen/noordwijk. Windmeting.nl voor katwijk. praktijk valt meestal reuze mee. En een knoopie minder, als ik geen hoogte hoef te lopen vind ik helemaal niet erg. word alleen een beetje te zuid zo te zien :/
|
|
|
d@ni
|
AWD voorspelt ook toenemende wind:
10-SEP-10 11:22:00 Pagina: 13 Uitgegeven door de Hydro-Meteo-Centra op Fri Sep 10 12:19:51 2010 Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND. +12, +24 uur. =========================================================================== Periode van 08:00-20:00 uur Waarschuwing: ZUIDWEST 6 Wind Bft : WEST TOT ZUIDWEST 3-4, TOENEMEND ZUIDWEST 5-6 Zicht km : MEER DAN 10 KM Weer : TOENEMENDE BEWOLKING, GELEIDELIJK AF EN TOE REGEN
|
|
|
El Rudo
|
zonde man, die voorspellingen zijn altijd minder rond scheveningen/noordwijk. Windmeting.nl voor katwijk. praktijk valt meestal reuze mee. En een knoopie minder, als ik geen hoogte hoef te lopen vind ik helemaal niet erg. word alleen een beetje te zuid zo te zien :/
Hmmm, zal ik ook langskomen op playa? oude tijden laten herleven? Mijn grote wavemaat AH neemt z'n telefoon niet op.... kom gewoon naar de playa, kijken of ik je nog herken ouwe. grote waves zijn er toch niet echt (webcam scheef)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
kom gewoon naar de playa, kijken of ik je nog herken ouwe. grote waves zijn er toch niet echt (webcam scheef)
Over die waves heb je gelijk, op geen webcam te bekennen... Heb wel alles al achterin liggen, maar dat lopen..... @ Ed: ik zie op de meeste meetpunten hier de wind meer naar WestZuidWest draaiend ipv naar Zuid
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
toch zekere voor het onzekere, langeveld - ijmuiden it is. over een uurtje ijmuiden. nog nooit geweest dus ben benieuwd! nou gauw trappen voor er file staat
|
|
|
|
|
|
CCaptain
|
@ Ed Was graag mee gaan downwinderen maar helaas verplichtingen... Have fun! Ben benieuwd naar Langeveld - Ijmuiden! @ Hijo Foto's ga ik je mailen
|
|
|
d@ni
|
WTF !!!!!!!!!! Wind is gedraaid naar Z en weg !!
Ze gaven wel 5-6bfrt op, misschien komt het weer. Ik ga iig vanmiddag ff op playa kijken.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zag het net ook. WF en Guru zijn ook ineens weer sterk naar beneden aangepast. vreemd....
|
|
|
d@ni
|
Toch heeft AWD het meestal goed, dat betekent dat het weer zou moeten aantrekken.
Ben benieuwd.
|
|
|