richard
|
Tussen 11 - 16u laag water, dus playa lijkt me geen goed plan. Nog mensen interesse in de Noordzee? Ik wil er rond een uurtje of 12/13 daar ergens zijn.
Om 12/13 is ie toch nog niet lekker ? Of heb je een FS gekocht Auto staat vandaag bij de APK dus moet even wachten tot ie klaar is Ik check zo rond middaguur wel even wat het gaat worden bij iedereen en dan maar hopen dat ik uit kan haken ..ehh...aan kan haken.
|
|
|
Spoon
|
Tussen 11 - 16u laag water, dus playa lijkt me geen goed plan. Nog mensen interesse in de Noordzee? Ik wil er rond een uurtje of 12/13 daar ergens zijn.
waar ga je heen dan? Ik hoop dat de wind nog wel aantrekt want nu staat er 12 knopen :S
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ben rond half 5 op de Playa als het waait....wordt dan weer hoogwater toch?
jawel meneer. Jongens, de wind gaat pas echt aan in de loop van de middag volgens de berichten dus voor 14;00 heb je niets te zoeken op het strand.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
wordt gezellig vanmiddag op de playa! ook 14:00 present hij begint al naar zuidwest te draaien
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Chill, dan wordt het eind van de middag playa! Dat het maar hard gaat waaien!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Om 12/13 is ie toch nog niet lekker ? Of heb je een FS gekocht waar ga je heen dan? Ik hoop dat de wind nog wel aantrekt want nu staat er 12 knopen :S Ik had gehoopt op een knoopje of 15 rond 13u. Kan nog steeds... Hij draait idd. mooi naar zuidwest. Kan helaas niet laat in de middag, anders was ik ook wel naar playa gekomen. Denk dat ik ff met "al mijn vrienden" de noordzee check
|
|
|
|
Spoon
|
hoeveel knopen gaan er eigenlijk zijn straks?
wat op guru staan er maar 14 (18 in de vlagen)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zie afgelopen vrijdag: ONVOORSPELBAAR!!! Ik check net weer de meest actuele voorspellingen...weer naar beneden bijgesteld voor vandaag. Wordt hem woensdag pas (dinsdag mij te nat )
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Voor een flesje bier zeg ik: om 17:00 uur 20 knoop en in de vlaag 23 dus no worry, be happy. wordt een leuk kiteloop feestje als ik zo kijk wie er allemaal komt
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De wind zet nog niet echt door, wordt echt een eind van de middag/avond verhaal. Balen...
Kijken wat ik voor de avond kan doen. Om 20:15 uur is het al donker tegenwoordig...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
De windsnelheid op 13 september 2010, 13:50 uur is 8.7 m/s De windstoot op 13 september 2010, 13:50 uur is 10.5 m/s
Ik ga het er toch op wagen hoor zo!!
@lepeltje Heb je al vervoer??
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tering ut kriebelt
De windsnelheid op 13 september 2010, 14:00 uur is 9.1 m/s De windstoot op 13 september 2010, 14:00 uur is 10.7 m/s
Ik ga voor de wandeling......Gaat een gezellige boel worden vandaag tot zo voor de playa gangers....
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ga ik me ook maar eens klaarmaken voor de lange wandeling, alleen word het 10m of 8m windje? Leuk, zoveel keus.
|
|
|
Dennuzzz
|
Lekker windje al
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Kan toch pas later op de middag, dus ga voor de Bdam met hoogwater Zit echt te springen op men stoel hier!!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik zit tot 17:00 op me stage... Veel plezier iedereen.. Of gaat er iemand rond mijn tijd pas weg? Ik wil eventueel treinen.. Robert? hoelaat ga je naar de dam.. zou misschien zelfs vervoer terug hebben terug van de Bdam? tjha 5u en later is eig. net te laat
|
|
|
D.D
|
Jesse, als je dan toch gaat treinen, waarom dan niet meteen naar hvh met de trein?
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@DD dat is wel zo... maar: - Jesse houd van pooltjes en vlak water. - En HvH is tog weer stuk duurder dan (van Dordt) naar Rotterdam/schierdam. En Als je bij hvh uistap moet je nog stuk lopen.. Daarom? iemandndd?
|
|
|
D.D
|
Maar tussen die golven is het toch ook vlak! :-)
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Wie gaat er vandaag of morgen nog kitesurfen? Ik heb een lift nodig.. Ik woon in Zwijndrecht en sta klaar vanaf half 3.
Ik ga woensdag met m'n pa en dan rijd hij en er kan dus ook iemand mee en we gaan 15.35 dan blijven we daar 2-3u.
|
|
|