|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Hhah, you got me! Ja, ik mis de cupcakes en ik mis iemand die me pak effies in elkaar stikt.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Bij deze dan, help Jesse de winter door! Wie heeft er nog een oud pakkie dan betaald ie zelf de verzendkosten wel!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He, donder eens op met die mooi weer kitefoto's! Ik zit hier m'n ballen te ontdooien na 3 uur Gouwzee bij -6
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
En ik heb al 2 weken geen kiteactie meer gehad..
Mooie foto's Jesse! Waar zit je? Ziet er goed uit!
|
|
|
HDFrank
|
Maar die laatste foto geeft wel een andere kijk op RIP'ped 'Curl. @michiel.. was het nog een beetje te doen op de gouwzee?? Waarom niet op een van de kleine plassen in de omgeving... Noord AA , Valkenburgse meer of Vlietlanden???? @Brian Hier net zo! 2 weken met een virale infectie thuis gezeten. Ik ga morgen maar weer werken want anders komt er van kiten ook weinig..
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Zit nu bijna 2mnd in Cape Town en tot april! Wel sick, kiten met pinguins, walvissen, zeehonden en dolfijnen!
Ik ik downwinderen :Dbrb
Dit is me plekkie:
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@michiel.. was het nog een beetje te doen op de gouwzee?? Waarom niet op een van de kleine plassen in de omgeving... Noord AA , Valkenburgse meer of Vlietlanden????
Om de doodeenvoudige reden dat er hier heel weinig sneeuw is gevallen. Zat afgelopen vrijdag (vast) in Hoofddorp. Daar lag al ruim 10cm, terwijl hier zo rond de 2-4cm. Tevens zijn die meren niet dichtgevroren, op de Vogelplas bij de Vlietlanden na. Daar zagen we op de terugweg dat het erg druk was met schaatsers. Weet niet wat voor effect het heeft op Co de boswachter als je daar een kite gaat oplaten... Gouwzee was top voor snowboard, compleet ruk voor schaatsen. Omdat er 5-10cm sneeuw op lag perfect voor je snowboard! En de wind werkte tot een uur of 14 vanmiddag prima mee..daarma was de koek op! Foto's volgens snel! @ Jesse: wat een superlokatie man, zo vanuit de voortuin op de tafelberg uitkijken. Jaloers!!! Geniet ervan!
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
lekkah Michiel
Het was echt LEKKAH inderdaad Ik voel het nu in mijn hele ongetrainde kadaver...maar kan niet wachten om terug te gaan. Eens een gaatje vinden deze week, hopelijk donderdag! Met genoeg wind ga je echt hard. De ijszeilers kon je met gemak voorblijven...iets wat wel verandert als het echt gaat blazen!
|
|
|
Yoram
|
Die foto's zien er goed uit Michiel en Jesse.
Krijg weer zin in de lente door die foto's van Jesse.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
woensdag kite maar weer tevoorschijn halen, dan lekker snowkiten in buurt van sliedrecht/ alblasserdam.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
tJESSEs wat heb jij het toch slecht! en wat moet dat koud zijn geweest Michiel!
maar die pics zien er allemaal bruut uit!
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
woensdag kite maar weer tevoorschijn halen, dan lekker snowkiten in buurt van sliedrecht/ alblasserdam.
zou het ook gaan op je kiteboard zonder vinnen. ben vandaag ff op de reewijkseplassen wezen kijken en die zij er zeer geschikt voor.
|
|
|
Ed.
|
zou het ook gaan op je kiteboard zonder vinnen. ben vandaag ff op de reewijkseplassen wezen kijken en die zij er zeer geschikt voor. Waren er nog een beetje mensen aan het schaatsen op de Elfhoeven? Kom je uit de buurt?
|
|
|
Mich@el
|
@ Ed.
Er werd geschaatst maar was door de sneeuw niet te doen. dus vandaar dat je er wel kan kiten. kom zelf uit dordt. maar is geen probleem om daar tekomen. heb zelf alleen geen snowboard. dus vandaar de vraag ook of het op een kiteboard kan hahaha.
|
|
|
Ed.
|
@ Ed.
Er werd geschaatst maar was door de sneeuw niet te doen. dus vandaar dat je er wel kan kiten. kom zelf uit dordt. maar is geen probleem om daar tekomen. heb zelf alleen geen snowboard. dus vandaar de vraag ook of het op een kiteboard kan hahaha.
Je gaat heel erg je board vernachelen en het lijkt me niet echt leuk. Heb je op het ijs gestaan? Ligt de sneeuw er los op of is het ingevroren/stroef?
|
|
|
Mich@el
|
@ Ed.
Je gaat heel erg je board vernachelen en het lijkt me niet echt leuk. Heb je op het ijs gestaan? Ligt de sneeuw er los op of is het ingevroren/stroef? ik kwan daar om te schaatsen, maar de sneeuw is een beetje vastgevroren. een local vertelde dat het gisteravond mistig is geweest en daarom de sneeuw nu vast zat. zelf toch ff geprobeerd maar mijn schaatsen gingen alles behalve rechtdoor. Edit; icekiten no snowkiten yes
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vooral bij sneeuw op ijs zijn staalkanten van je snowboard belangrijk. En de waxlaag om niet te vergeten ;-)
Snowboard op marktplaats op de kop proberen te tikken! Hoeft geen topper te zijn, die van mij is afgekeurd van de verzekering en al 10 jaar oud! Oude Burton step-in bindingen erop die echt geen drol kosten 2ehands, goed genoeg om hier te raggen!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ michael,
ik zou het persoonljik niet op een kiteboard proberen! sonde.
heb zelf voor 30 euro een snowboard gekocht, maat maakt niet uit voor snowkite!! die van mijn is 1.40 d8 ik, voor snowboarden niks voor mijn, maar snowkiten wel.
is het ook open op de reeuwijkse plassen?
ziet er op google earth goed uit! mischien toch vragen of el rudo ook zin heeft om daar naar toe te gaan. als je tijd hebt zou je ook kunnen komen. word misch op weiland, mischien bij reeuwijk, met mijn snowboard kunnen we afwisselen.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Waar ga je dan snowkiten? En waar op de reeuwijkse plassen kan er gesnowkite worden? Ik ga morgen denk ik naar de Gouwzee, ben daar rond half 9/9u.
|
|
|