|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Nou, nu ik er weer eens over nadenk. Had jij ooit ook niet een heel andere nickname op dit forum?? jaja hier ben ik al.................good old Sterretje en weer single, het is even stil geweest.... Rob jou versie van handlepassen deed het overigens ook wel aardig in de vakantie maar nu stop want er lezen kinders mee zie ik..........
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Yep marc en rob.. Hét is nu duidelijk na 900 x die filmpies te zitten bekijken.. Start is een frontroll, en dan ................bla bla bla.. Nu nog de vraag hoe heet tie.. Maar bedankt voor hét helpen zoeken
|
|
|
RonZijl
|
Aangenaam Ron. En beviel je nieuwe kite een beetje.
Zover ik kan oordelen (onervaren) vloog de kite prima. Hij reageerde veel directer dan de Convert. Ook heb ik de eerste paar honderd meter gevaren. Wat een kicke sport zeg. Die ondiepte is eregns wel makkelijk voor beginners zoals ik, maar ik ging goed op mijn bakkes en knalde tegen de bodem. Dat is wel even minder hoor.
|
|
|
RonZijl
|
Van de komende 10 dagen mag ik er 9 van werken. Kiten komt er in Nederland niet meer van. Heerlijk 2 weken in frankrijk klooien en daar wat ervaring opdoen.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Tijdens zijn oudere Nickname droeg hij dit ook als wetsuit, voor namelijk als hij alleen ging kiten natuurlijk, stel je voor... Deze foto is ooit genomen toen ' ie net een scheet had gelaten.
|
|
|
|
geloof68
|
Hier waait het ook niet...
|
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He, wat zie ik? Het waait hier met 30gr C.!!!! Alleen op buienradar is het een en ander in aantocht.
Morgen de 12m mogelijk eens proberen!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Bezem niet meegerekend natuurlijk Jij weegt 30 kilo al reken je de bezem mee nog 45 kg erbij rekenen.
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Tja heb er wel spijt van dat ik gisteren niet meer geweest ben. was toch nog wel even 15-20 knopen volgens mij hier aan het strand. Duimen voor zondag..
|
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik wil zaterdag richting zuid holland gaan.... beter Oostvoorne of Slufter ivm drukte?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Oostvoorne heeft meer ruimte en overal vlak in plaats van alleen in het overvolle poeltje op de sluf.
|
|
|