Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ja ik snap dat het sowieso niet rustig zal zijn, maar Oostvoorne zal drukker zijn dan? Erg veel beginners daar zeker? Ruige condities kan ik wel mee overweg Ik wil wel kiteloops langzaam oefenen.... misschien is Oostvoorne dan beter?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik wil wel kiteloops langzaam oefenen.... misschien is Oostvoorne dan beter?
Playa is ideaal voor oefenen, Achter de klasjes is een ZEEEEEeeeee van ruimte.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
zzzzondag lookz very neizzzz inderdaad. Waar? Hoe laat? Waarom? Wie? Zorg jij voor de broodjes Ronnie Kroepoek
|
|
|
Spoon
|
zzzzondag lookz very neizzzz inderdaad. Waar? Hoe laat? Waarom? Wie? Zorg jij voor de broodjes Ronnie Kroepoek Jaaaaaaaaa!!! mag ik mag ik mag ik?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hey, die smoes om niet te hoeven kiten had ik nog niet eerder gezien. Ik ga zo eens proberen op de maasvlakte te komen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een slechte smoes, hè? Zag dat de wind onder de 5m/s dook, mogelijk heeft dat ook invloed gehad! Op Slufter zeker kans, daar waait het volgens actuele data het minst zacht! Morgen ochtend de ZM proberen.
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
als ik mn bed uit kan komen doe ik morgen ochtend vroeg met je mee michiel
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Top ica84 Nu al 8,5 m/s op ZM...en ik zit weer thuis. Zon is nu hier ook doorgebroken, wat een topweertje. Morgenochtend dan maar...
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
balen, zit nog op mijn werk. Dan maar op morgenochtend gokken
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga ook gokken morgen vroeg. heb nog een plekkie in de auto over!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Vorige week was er weer een razzia hellaas voor hun waren er geen mensen in het vogelgebied. Mede doordat het niet druk was(te harde wind voor velen), dus ook deze week en komende weken mede kiters daarop aanspreken als ze het gebied in gaan. Playa\sluf wordt druk, ouddorp\b'dam is beter
|
|
|
Snackyman
|
Vorige week was er weer een razzia hellaas voor hun waren er geen mensen in het vogelgebied. Mede doordat het niet druk was(te harde wind voor velen), dus ook deze week en komende weken mede kiters daarop aanspreken als ze het gebied in gaan. Playa\sluf wordt druk, ouddorp\b'dam is beter Heb er gene problemen mee dat ze controleren. Je moet gewoon uit het vogelgebied blijven punt. Als we niet uit het vogelgebied blijven gaat die spot dicht.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zeg, sinds wanneer gaat iedereen al 'los' met 15 knopen? En wie ziet er morgen wind???
ZOndag ziet er wel goed uit...kom alleen van ver...hoop in de avond nog wat mee te kunnen pakken!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jochen: hoef jou toch niet uit te leggen dat 15kn zw in de voorspelling de laatste weken als volgt mag worden geinterpreteert: x + 5..15 Vorige week ook max 15 koopjes in de voorspelling, leuk voor mijn 12...werd een 7entje uiteindelijk!!!
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Twijfel twijfel twijfel! Naar welke actuele waterdata kan je het beste kijken voor oostvoorne? Die van Hoek van holland noorderdam?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Twijfel twijfel twijfel! Naar welke actuele waterdata kan je het beste kijken voor oostvoorne? Die van Hoek van holland noorderdam?
Op scheveningen waait het meestal iets minder hard dan op oostvoorne. Kijk op KNMI actuele waarnemingen (link hier te vinden bij weer op kh) voor het kaartje met windsnelheden in m/s. Vergeet niet ernaast het kaartje met de windrichting te checken. Nu bijvoorbeeld voor o.a. Scheveningen aflandige wind. Ik blijf nu dus thuis
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
update: wind is op zm nu side shore gedraaid, 7,2 m/s Ik doe ff een koffie en dan ga ik kijken!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
update: wind is op zm nu side shore gedraaid, 7,2 m/s Ik doe ff een koffie en dan ga ik kijken!
nog steeds ZZW en 6,4ms.. niet de wind om voor naar het strand te gaan..
|
|
|
|