Wijk aan Zee, 6 mei, thx guys!

Fromthetol

Geen avatar

Mei 07, 2007, 19:10:22
edit2Rapporteer  
Hallo,

Gisteren lag ik met een gescheurde kite in het water bij Wijk aan zee.
Ik werd direct goed geholpen door medekiters.

Gezien de side-shore windrichting was de kant nog heel ver weg. Bodydraggend aan iemands harnas ben ik naar de kant gekomen terwijl iemand anders zich over mijn boardje bekommerde. Later nog hulp gekregen van nog iemand anders bij het pakken van mijn kite.

Het doet me goed te zien hoe men voor elkaar klaar staat in deze sport.
De personen die mijn board op het strand bracht en mijn kite pakten heb ik niet meer gezien of gesproken.
Bij deze: thx guys!  ThumpsUp

Bart
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Mei 07, 2007, 19:30:55
edit2Rapporteer  
jij was dat dus gister... ik lag er ook in met me kite en werdt ook meteen door iedereen geholpen!! zo hoort het ook! top van jullie allemaal!!! ook nog iedereen bedankt
Sjemmel

Antwoord #2 Mei 07, 2007, 19:55:40
edit2Rapporteer  
Ja echt super! Ik was laatst op wijk ook bang dat ik mijn board kwijt was. Had iemand hem keurig naar de kant gevaren echt fijn!
Roni-Size

Antwoord #3 Mei 07, 2007, 21:19:22
edit2Rapporteer  
Jemig bart vertel het verhaal .... en welke kite heb je dan gesloopt die oude best kite ???

Maar jah het is maar materiaal moet je maar denken.. en dat is vervangbaar... gelukkig sta je weer levend op de kant .... dude.
Sterkte ....

Aloha !!!

RobB_W

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 07, 2007, 21:31:05
edit2Rapporteer  
Goed dat je ze geholpen bent!

Een beginnend maatje van me knalde vorige week op Medemblik een kite te water, helaas gebeurde dat een meter of 5 a 10 voor een andere jongen die aan het varen was. Niet helemaal slim, maar die gozer jaagt dus vol met bord door die kite heen. ding helemaal kapot natuurlijk. Hij schreeuwt in 't duits dat ie 'm niet kon ontwijken en vaart vrolijk z'n rakje verder en verder. Neemt geeneens de moeite om te helpen oid.

Kijk, ongelukje kan gebeuren, maar als je elkaar even helpt, is dat wel zo aardig natuurlijk.

Dus, goede actie in Wijk!
robin..

Antwoord #5 Mei 07, 2007, 21:53:01
edit2Rapporteer  
Goed dat je ze geholpen bent!

Een beginnend maatje van me knalde vorige week op Medemblik een kite te water, helaas gebeurde dat een meter of 5 a 10 voor een andere jongen die aan het varen was. Niet helemaal slim, maar die gozer jaagt dus vol met bord door die kite heen. ding helemaal kapot natuurlijk. Hij schreeuwt in 't duits dat ie 'm niet kon ontwijken en vaart vrolijk z'n rakje verder en verder. Neemt geeneens de moeite om te helpen oid.

Kijk, ongelukje kan gebeuren, maar als je elkaar even helpt, is dat wel zo aardig natuurlijk.

Dus, goede actie in Wijk!

zo dat is echt wel ombeschoft
had je hem later nog gezien
RobB_W

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 07, 2007, 22:10:47
edit2Rapporteer  
Nope, ging allemaal erg snel, ik stond aan de kant met iemand te praten, en in een tijd van een sec of 5-10 is alles gebeurd, dus je ziet een kite kapot liggen en daarna komen de verhalen een beetje tesamen.
wouterb

Antwoord #7 Mei 07, 2007, 22:14:16
edit2Rapporteer  
blauwe Airush?

Wel een botte actie idd.... ThumpDown

Zoals op Wijk, (tenminste in dit geval)  zo hoort het!  ThumpsUp
RobB_W

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 07, 2007, 22:53:37
edit2Rapporteer  
Jep, that's the one.

Ging wel ff gruwlijk hard. Nu eens kijken wat de verzekering vindt. Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.