werken in tarifa

guiri

Mei 25, 2007, 20:34:40
edit2Rapporteer  
Hola!!

Ik heb 6 weken zomervakantie en wil dan graag 's avonds en 's nachts werken in een bar, zodat ik overdag kan gaan kitesurfen. hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wie heeft tips???

grtz marijke
Tweekske

Antwoord #1 Mei 25, 2007, 20:57:23
edit2Rapporteer  
Ola,

Ik heb zelf ook 6 weken in spanje gewerkt, maar niet in Tarifa, maar hier toch wat tips.

Je kan het beste kroegen in Tarifa opzoeken op internet en dan op die website kijken hoe het geregeld is met personeel in de zomers en of ze vacatures hebben. Dan kan je ze een email sturen en dan hoor je vanzelf wel wat terug. Je hebt het meeste kans bij een buitenlandse kroeg omdat die dan ook buitenlandse mensen aannemen, spaanse kroegen hebben meestal locaal personeel.

Wat je ook kan doen is als je nu een weekje (of een paar dagen) vrij hebt daarheen vliegen, als je een lastminute pakt zullen de prijzen wel meevallen, en dan daar terplekke solliciteren bij diverse kroegen. Zo heeft een vriend van mij dat ook gedaan en dat schijnt het beste te werken omdat ze dan ook meteen contact met je hebben gehad. Je kan natuurlijk ook pas gaan als je vakantie hebt en dan maar hopen dat je een baan krijgt, zo niet ga je weer terug.

Omdat je nu al redelijk laat in het jaar bent, meeste sollicitaties voor vakantiebaantjes daar vinden plaats rond februari is de 2e optie misschien de beste.

Succes ermee!

Grtz

Peter
Marijn alias Vos

Antwoord #2 Mei 25, 2007, 21:12:57
edit2Rapporteer  
je kan ook even mailen met: glennblack*apeding*hotmail.com

hij zit nu in tarifa en werkt voor Tarifa Max Sports Kiteschool N 12

denk wel dat ie wat weet daar

wanneer wilde je er heen gaan?
guiri

Antwoord #3 Mei 26, 2007, 17:59:41
edit2Rapporteer  
bedankt voor je tip!!!!

ik kan vanaf 7 juli weg en moet dan rond 20 augustus terug zijn.

Ookal eens geweest?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.