Ja, die breedte, daar zat ik ook al over in... maar voor de prijs die gevraagd wordt: € 50,- zonder straps en vinnen, denk ik dat ik het wel aandurf...
nikskwaliteit, daarnaast is het board veel te smal voor je. je zult er ook nog hardware op moeten zetten, dus staar je niet blind op die 50,- wordt al snel het drievoudige.
Dat is inderdaad veel te smal voor een beginner. Ik zou meer iets zoeken in de trand van 140 X 40 ofzo. Dat leer je het echt veel sneller en kan je met veel minder wind als varen. En dan meteen een goede, dan heb je er later ook nog wat aan als lichtweerboard.
Te smal inderdaad! ik zou voor ongeveer 130- 38 cm gaan want daar heb je veel langer plezier van! Met deze word het heel veel lopen! Ik weeg namelijk ook 80 kg en heb altijd al met deze maat veel plezier gehad.
AP-boardjes zijn overigens heleemaal niet onverwoestbaar vorig jaar heeft een vriend van mij er nog een kapot gevaren.
Ok, is goed, dan ga ik verder kijken naar een ander boardje. Ik twijfelde al wel over de breedte. Maar het is mij inmiddels wel duidelijk geworden dat ik dit beter niet kan doen...