Welke vinnen bij thorn?

jappie-joo

Juni 10, 2007, 03:02:46
edit2Rapporteer  
De vinnen van mijn thorn board van 06 zijn aan vervanging toe. Nu wil ik nieuwe aanschaffen maar het liefst andere omdat deze vrij hard slijten.  Nu had ik gelezen als ik er andere eronder zet dan de orginele dat ik de eigenschappen verander.

Kan iemand mij vertellen of ik echt de zelfde moet kopen of kan ik ook andere monteren?
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #1 Juni 10, 2007, 03:59:31
edit2Rapporteer  
Ik heb er aan de heelside 6cm MFC en aan de toeside 4 cm Concept X onder gezet en het board gaat nu nog harder... Vaart ook rustiger en minder spray. Was noodgedwongen omdat ik een vin kwijt was maar het loont zeker om er mee te spelen als je de gelegenheid hebt...
jappie-joo

Antwoord #2 Juni 12, 2007, 01:41:33
edit2Rapporteer  
Ik heb er aan de heelside 6cm MFC en aan de toeside 4 cm Concept X onder gezet en het board gaat nu nog harder... Vaart ook rustiger en minder spray. Was noodgedwongen omdat ik een vin kwijt was maar het loont zeker om er mee te spelen als je de gelegenheid hebt...

Denk dat ik ook maar eens ga kijken voor andere dan de orginele.

Niemand verder hier ervaringen mee?
globe

Antwoord #3 Juni 13, 2007, 19:12:54
edit2Rapporteer  
de gouden tip: TFC sabre 5,5 cm !

Ook in imitatie te krijgen van Concept-x, nobile, prolimit en wat andere merken.
Top vinnetjes, veel grip op hoge snelheid maar toch makkelijk om te switchen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.