nacra55
Gast
|
ben ook tegen.
mzzl
|
|
|
Dennis
Gast
|
Het strand moet blijven zoals het is.
Vogels laten zich niet wegjagen door surfers en auto's; ze zijn hooguit geïrriteerd en gaan dan een stukje verderop zitten.
|
|
|
Matthieu
Gast
|
Uiteraard ben ik ook tegen de sluiting van het autostrand! Dit is een super spot en de mensen die over dit soort beslissingen gaan moeten bij zich zelf maar eens denken of het niet erg hypocriet is dat ze zelf rond rijden in een dikke V8...
|
|
|
Hessel
Gast
|
Een stommiteit van jewelste. Oostvoorne had een uniek stukje natuur en recreatie. Waar in Nedrland rijd je zonder gedoe zo rechtstreeks naar de zee, zonder parkeerellende!
|
|
|
PDJ
Gast
|
Mensen die het besluit genomen hebben zijn allemaal 50+ dus bekommeren niet om de sport, zij willen juist graag rustig wandelen. Dat natuur en verkeer goed samen gaat is bewezen. Kijk maar naar de reiger die bij Blijdorp diergaarde op een paal zit die direct grens aan een drukke weg en veel treinen. Nu heeft de 3de generetie daar dus ook weer jongen gekregen.
Kijk die crossers enzo, voornamelijk local boys/girls, die veroorzaken inderdaad overlast. Maar je kan mij niet wijs maken dat ik overlast veroorzaakt als ik me 20 km/pu het strand op komt en vervolgens 6 uur later weer weg gaat met 20 km/pu. Ik laat niet de gehele tijd mijn motor draaien!
|
|
|
Jojazzy
Gast
|
Ik ben tegen sluiting van deze perfecte spot. Dit zeker voor alle soorten van recreatie. Ik ben er wel een voorstander van om als recreant een oogje in het zeil te houden te samen met de gemeente om het gewenste effect te kunnen bereiken
|
|
|
Gerard Dorus
Gast
|
TEGEN SLUITING VAN OOSTVOORNE !!! >
|
|
|
Alex.....
Gast
|
LAAT HET AUTOSTRAND NOU GEWOON OPEN!!!! >
|
|
|
SIP
Gast
|
Tja....'tis weer niet te geloven he!!! En waarom moet dat dan weer is dat soms omdat hier te weinig gevaar is en begginners maar ook pro's hier perfect hun hobby kunnen uitvoeren en "ZE" liever hebben dat we met z'n allen op het gewone mensen strand gaan staan of op levensgevaarlijke spots waar er dan weer zware ongelukken zullen gaan gebeuren en dan kunnen zeggen van "ZIE JE WEL HET IS EEN LEVENSGEVAARLIJKE SPORT DAT KITEVLIEGERGESLURF!!!" ........SUCKERS..... Ik denk dat wij surfers hier in de wijste moeten zijn en gewoon het verbod negeren en je NOOIT weg laten sturen en NOOIT een bekeuring betalen of dergelijk!!! OK afgesproken boys & girls ??????????? gegroet u allen...
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen ttegen tegen tegen tegen tegen egen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen tegen :-*
|
|
|
boons danny
Gast
|
natuurlijk tegen ik begin het net een beetje te kunnen en ik kom helemaal van lommel ( belgie,ongeveer 200 km ) ongeveer 7 weekends per jaar op camping diunhoeve
|
|
|
Websurfman
Gast
|
TEGEN!!!! Wees blij dat er zo'n goede spot is voor beginners, als die zich gaan verplaatsen gebeuren er elders misschien vervelende ongelukken!
|
|
|
Mick
Gast
|
Ben nog steeds tegen!!!!!!
|
|
|
Steph
|
Ik kom ieder weekend vanuit Utrecht naar Oostvoorne. Er heerst een vriendelijke en relaxte sfeer voor alle liefhebbers van wind en watersport. Het is extreem zonde om dit te verbieden.
Dus... ik ben tegen!
|
|
|
Engel
|
Heeeel jammer als het autostrand wordt gesloten. Het is een ideale en vooral veilige plek om te leren kitesurfen. Alle beginnende kitesurfers zouden dan naar andere locaties langs de kust en binnenwater moeten uitwijken. In tegenstelling tot het autostrand zijn daar meestal veel recreanten aanwezig, hetgeen ieders veiligheid zeker niet ten goede zal komen. Ik begrijp niet hoe men tot dit besluit heeft kunnen komen en wat daarvan de motivatie is.
Laat het autostrand gewoon open blijven !!!
|
|
|
Maurice
Gast
|
Tuurlijk ben ik tegen. Vogels en Kites gaan prima samen. Doodzonde om zo'n perfecte spot te sluiten >
|
|
|
Mitchel_12000
|
Ik ben hier zwaar tegen. Als het zo doorgaat zijn er nog maar een klein aantal plekken in Nederland waar je goed kan kitesurfen. Hierdoor ontstaat een samenklontering van kitesurfers waardoor JUIST ongelukken gebeuren.
Mitchel
|
|
|
Spaceking
Gast
|
TUURLIJK TEGEN!!!!
Oostvoorne is DE plek om te leren kitesurfen. Als dat dan allemaal gaat verschuiven word het op sommige plekken super druk! Daarbij, als het daar VERBODEN word, wat volgt er dan? LANDELIJK VERBOD?
NO WAY!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Erik
Gast
|
Ik ben ook tegen de sluiting. Ik ben een beginner en dit is een uitstekend strand. Nagenoeg geen opstakels en je kunt relatief ver staan. Iedere sporter moet toch een kans krijgen om veilig te kunnen oefenen. Bij sluiting wordt dit ontnomen en gaat men naar minder veilige plekken.
|
|
|
Flying Circus
Gast
|
Bij sluiting van het autostrand zullen er op andere laatsen alleen maar meer ongelukken gebeuren. hartstikke tegen dus.
|
|
|
Cabrinha kiter
Geen avatar
|
heb er nog nooit gevaren maar heb gehoord dat het een superspot is voor beginners Deze spot moet dus zeker niet gesloten worden want waar kan de beginneling, waaronder ik dan nog veilig kiten Ben er echt fel op tegen. Wens diegene super succes die zich inzetten voor de Nederlandse kitespot en het behoudt daarvan suc6 gasten en keep up the good work
|
|
|
sublimety
|
BIACH!!!#$^$&#%#&%^$#@
|
|
|
Icarus
Gast
|
Veiligheid gaat boven alles! Deze spot biedt veiligheid en met name voor beginnners door: 1. Ruimte op het strand; 2. Ondiep water tot ver uit de kust 3. Geen stroming
Vrijwel iedere andere spot scoort negatief op 1 of meer van bovenstaande punten. Dat betekent dat de kans op ongelukken daar sowieso groter is. Dit wordt versterkt als Autoplaya sluit: naast het feit dat het wordt drukker op de andere spots, zullen er ook meer beginners komen. Dat gaat zeker en vast tot grote problemen leiden. De veiligheid van de mensen op de andere spots komt hiermee in het geding!
|
|
|
|