|
McBridges
|
Dat ik me ooit nog zou opgeven voor een "ouwe lullen event" : Ik heb er al een trauma van als ze meneer tegen me zeggen bij McDonalds (grinnik_kitesmiley) Maar zoals Peewee zegt 1964 rules , Pb'tje is onderweg......
|
|
|
|
KiteDemon
|
Okay....dat je het "ouwe lullen event" wil noemen prima, maar dat wil dus niet zeggen dat we ons als ouwe lullen hoeven te gedragen. Kom eens een kijkje op de Sluf nemen en daar tref je aardig wat ouwe lullen aan.....alleen wordt er daar aardig gebeuld en gehakt. En ja, er wil nog wel eens wat breken op oudere leeftijd. Mooi voorbeeld is Arno......maar dat gebroken ribje was wel na een brute kiteloop in + 25 knopen. Dus "ouwe lullen" okay.....maar we hoeven ons natuurlijk niet als mietjes te gedragen.
|
|
|
Idefixe
|
Dus "ouwe lullen" okay.....maar we hoeven ons natuurlijk niet als mietjes te gedragen.
Wie zegt dat we ons als "ouwe lullen gaan gedragen " ( wordt heel gewoontjes KNALLUH (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
|
Snowman
|
Zou net mee mogen want ik ben sinds kort 40 (en begin ook al grijs te worden): ben ik een keer de jongste !!
Helaas voel ik me nog 25, kan nog amper op een board staan en ga al naar "Junkie-Funkie"-weekend (niet helaas). Wel jammer dat ik "al die moeders zonder kinderen" ga missen. Maar wie weet kom ik last minute, eerst maar eens kijken of weekend in Zeeland goed gaat bevallen.
|
|
|
H98
|
Ik ga er proberen bij te zijn, kmag net: 1967, óók een lekker jaartje! Op Zandvoort gaat die ouwe wel ff een stukkie verder de zee op als de broekies, zijn zekers bang voor het "wiede-water-monster" (grinnik_kitesmiley) PB gestuurd!
|
|
|
rocket man
|
Okay....dat je het "ouwe lullen event" wil noemen prima, maar dat wil dus niet zeggen dat we ons als ouwe lullen hoeven te gedragen. Kom eens een kijkje op de Sluf nemen en daar tref je aardig wat ouwe lullen aan.....alleen wordt er daar aardig gebeuld en gehakt. En ja, er wil nog wel eens wat breken op oudere leeftijd. Mooi voorbeeld is Arno......maar dat gebroken ribje was wel na een brute kiteloop in + 25 knopen. Dus "ouwe lullen" okay.....maar we hoeven ons natuurlijk niet als mietjes te gedragen.
Fer,ouwe lullen is een leeftijds indicatie, heeft niks te maken met surf kwlaiteit. Denk dat de "ouwe lullen" soms heftiger hakken als de "jonkies"
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Grappig! goed idee! zit er zelf nog lang niet bij, maar vind t zeker wel top ;-)
|
|
|
|
H98
|
Hoe staat het hiermee aangezien de open NK óók op 13/14 oktober is...?? Niet dat ik mee doe aan die NK......
|
|
|
Idefixe
|
Ik zit ff te wachten op vergunning enzo.......
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben dr nog niet klaar voor.... (angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
mwoah, wordt met mijn 34 ook al als ouwe lul bestempeld, maar dat valt dus mee!!
Wij horen er gewoon niet bij Kaptain. Zijn nog niet "belegen" genoeg (voel me trouwens regelmatig wel zo..) Boys, haven fun!! (Volgens mij zijn er geen dames van 40+ die kiten..) En nee, bij mij duurt dat nog flink wat jaartjes...
|
|
|
brutus
|
Leuk initiatief. Voelde me de laatste tijd al een oude lul, iedereen maar meneer en U tegen mij zeggen overal. Maar gelukkig is nu officieel bevestigd dat ik daar nog een paar jaartjes voor te gaan heb :-)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Leuk initiatief. Voelde me de laatste tijd al een oude lul, iedereen maar meneer en U tegen mij zeggen overal. Maar gelukkig is nu officieel bevestigd dat ik daar nog een paar jaartjes voor te gaan heb :-) Kleurspoelinkje doet wonderen..
|
|
|
Spikey
|
hoe grappig is dit ! het event en de reacties !
Gasten ik wou dat ik erij kon zijn ( echt ! ) maar ik ben van 1980 hahahahahahahhahaha
|
|
|
Stanley
|
Heerlijk zo'n onderonsje met jonge ouwe lullen. Count me in.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Hmm, PB'tje? wist ook niet wat dat was, dus val ik binnen de categorie... echter ben ik nog net een jonge god... ben van '68.... Hoe voelt dat 40+, moet ik me ergens op voor bereiden? tips, tricks? (helemaal geen tricks meer?)
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
Ik ben dr nog niet klaar voor.... (angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
hoezo niet klaar................................, als je oud genoeg bent gewoon komen. knallen leer je daar wel.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
Ik zit ff te wachten op vergunning enzo.......
Hey goed werk idefix. Je hebt dus al een locatie?????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
hoezo niet klaar................................, als je oud genoeg bent gewoon komen. knallen leer je daar wel. Hoi Ponkie Deze ouwe ragt al 7 jaat maar is nu even gebleseerd, vandaar dat ik er nog niet klaar voor ben.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
hoezo niet klaar................................, als je oud genoeg bent gewoon komen. knallen leer je daar wel. Hoi Ponkie Deze ouwe ragt al 7 jaat maar is nu even gebleseerd, vandaar dat ik er nog niet klaar voor ben. Ik dacht al ik zag die naam al jaren voorbij komen. kite ongelukje gehad???of toch echt te oud hahahahahahaha
|
|
|