onzin
|
en de foto's zijn weer te groot dus als je ze wil zien stuur ik ze wel ef via mail
|
|
|
onzin
|
toch nog gelukt
|
|
|
onzin
|
nog1
|
|
|
onzin
|
alu fraim
|
|
|
onzin
|
draad enden
|
|
|
onzin
|
zo ongeveer de indeling zit nog te twijfelen of ik er nog 2 bij doe
|
|
|
onzin
|
foto vergeten gaat lekker
|
|
|
onzin
|
en tips zijn natuurlijk altijd welkom
|
|
|
|
onzin
|
@ leonb mede dankzij jou hoor . Ik heb toch besloten om er 10 alu frame van te maken ef halen en dan vanavond weer verder . Waarmee kan ik het beste de gaten boren in de trespa plaat zat zelf te denken aan een ijzer boor want het is naturlijk keihard spul
|
|
|
Rooky
|
ja ijzerboor! gaat lekker zo met de tafel!ik heb er 9 onder
netjes
|
|
|
onzin
|
ik heb de gaten in de alu fraims geboort (ovaal). kom er net achter dat mn houte constructie niet zo heel erg sterk is beetje te slap hout genomen , er komt natuurlijk best wat kracht op te staan stom stom stom. maar goed aldoende leert men. denk dat ik het op een manier moet gaan verstevigen met hard hout ofzo houd jullie op de hoogte
groeten
|
|
|
onzin
|
nou ik loop een beetje achter ben momenteel erg druk met werk dus niet echt veel tijd om verder te gaan. ben nog opzoek geweest naar een vacuum pomp maar nog niks gevonden
wat de vacuum slangen betreft waar kan ik die krijgen de doe het zelf heeft ze niet? en moet een aansluiting hebben voor op een gastank waar ik die kan krijgen?
als er van het weekend geen wind staat ga ik weer verder en maak ik weer een hoop foto's
groeten
|
|
|
Rooky
|
ik heb nog een koelkast pomp staan voor je! gebruik ik zelf ook werkt
|
|
|
onzin
|
ja dat zou wel mooi zijn. vandaag weer naar een andere doe het zelf geweest en gevraagt naar de slangen maar weer niks wie kan mij zeggen waar ik die kan halen?
|
|
|
ROBST3R
|
nou ik loop een beetje achter ben momenteel erg druk met werk dus niet echt veel tijd om verder te gaan. ben nog opzoek geweest naar een vacuum pomp maar nog niks gevonden
wat de vacuum slangen betreft waar kan ik die krijgen de doe het zelf heeft ze niet? en moet een aansluiting hebben voor op een gastank waar ik die kan krijgen?
als er van het weekend geen wind staat ga ik weer verder en maak ik weer een hoop foto's
groeten
\ Doe het zelf winkel?
|
|
|
onzin
|
ja die heeft ze niet typ foutje
|
|
|
onzin