Vegas varen???

nacra55
Gast
Juni 29, 2004, 20:40:55
edit2Rapporteer  
Hi,

Ik vaar nu met een Toro 2 14m2.
Ik zit er over te denken om mijn setje uit te breiden
met een North Vegas. Doen of niet doen?

En wat kan ik het beste bijkopen met de gemiddelde windjes van  Nederland (Brouwersdam/ O'voorne) een 10m2 of een 18m2?

Let me know.

Mazzel,

Jeroen

ps. Allemaal het filmpje van de Slufterhufters downloaden. HEFTIG

slufterhufters.com

Antwoord #1 Juni 29, 2004, 21:21:54
edit2Rapporteer  
zals de zomer nu is  is een 10m wel leuk om erbij te hebben.
en de vegas is een lekkere kite dus doen
KiteDemon

Antwoord #2 Juni 30, 2004, 08:34:07
edit2Rapporteer  
Voorlopig zijn er bijna alleen maar positieve berichten over de Vegas op de forums terug te vinden dus het moet een erg lekkere kite zijn.

Tja...moeilijk te zeggen wat je het meest nodig zal hebben hier in dit kikkerlandje maar als je naar de afgelopen tijd kijkt zou een 10 misschien beter zijn. Maar we hebben het over de wind en dat is altijd weer een verassing de laatste tijd.
Ondabeach

Antwoord #3 Juni 30, 2004, 09:00:49
edit2Rapporteer  
Hoi Jeroen,

Ik heb de Vegas 14 een keer getest. Het is een super licht sturende kite hij is snel en vaart goed aan de wind. Door zijn snelheid bouwt hij veel kracht op maar voelt heel vertrouwd aan. Waterstarten is een makkie en al helemaal straks met dat 5th element.
De kite is goed afgewerkt net als naish en Cabrinah van 2004 (andere merken heb ik nog niet in m'n handen gehad)
DXP

Antwoord #4 Juli 01, 2004, 18:33:12
edit2Rapporteer  
Hoi ,

Ik heb een Vegas 10 en 14. Beide kites bevallen erg goed.  Ze zijn niet echt licht. Ik heb wel het idee dat je relatief iets meer wind nodig hebt.

Tip: mocht je er een kopen, let goed op dat de uiteinden van de front tube goed in de punten zijn verwerkt. Die van mijn 10m2 zat niet goed, waardoor de fronttube is geklapt  >Sad

Succezzz
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.