Gj
|
scooby, zuidlaardermeer is geen fijne spot voor als je nog beginner bent. De mensen die er komen zijn wel tof en zijn altijd behulpzaam. een vervolgcursus is nooit verkeerd. bij www.surfcenter.nl kun je die vervolgscursus boeken. Groet Geert Jan.
|
|
|
skyhigh as a
|
zuidlaardermeer is goed te doen met zuid en zuidwest. denk dat er wel zoon 10 a 15 locals zijn. altijd behulpzaam en dikke lol staat op nr 1, dus doe die cursus en kopuh die kites want meer mense meer lol!! oh ja wordt wel weer eeum tijd voor de bbq, denk met een weekje of 2 dattie de brand in gaat met een dikke lap vlees erop. krijg afkickverschijnselen moet weer gekite wordn, einde is in zicht qua kluzn!!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hoi Scooby,
Ik heb deze zomer ook een basiscursus kitesurfen gedaan. Daarna ben ik geregeld op het BerendBotjemeer gaan oefenen/klungelen. Mijn stijl van leren: heb niet zo'n behoefte aan vervolgcursus. Doe ik wel als ik wil leren jumpen en zo. Is prima te doen daar: bij het strandje kan je lang lopen in het meer. Bij contstante wind ga ik gerust alleen kiten: er is altijd "publiek". Maar mail me gerust als je met een maatje wilt gaan. Ennuh: toffe lui, die andere kiters daar: altijd bereid tot hulp en gezelligheid.
Groetjes.
Wimpie
PS: neem wel (hand)schoentjes en zo mee, anders ben je snel klaar met deze temperaturen
|
|
|
Krizze
|
lekkere wind uit uit z/zw betekent feest opt zuudloardermeer!! Dus gewoon komen en lekker een beetje gaan klungelen Toffe gaste genoeg daaro! En ik zal als ik jou was, een beginner, niet in me 1tje gaan kiten!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Is het zuidlaardermeer al weer ijs-vrij?
Wimpie
|
|
|
Rofl
|
Jow. Wimpie heb vandaag een waroo '08 `13m gehaald hopen dat het snel wat warmer wordt. kunne dan mischien wel keer naar mirns gaan ofzo
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Jow. Wimpie heb vandaag een waroo '08 `13m gehaald hopen dat het snel wat warmer wordt. kunne dan mischien wel keer naar mirns gaan ofzo Goede keuze, heb ik ook (maar dan 11 & 9 m2). Welke kleur heb je? Groetjes, Wimpie
|
|
|
Rofl
|
ke chill =) kleur is blauw/grijs. was de enigste nog:P me v4 hou ik der gewoon bij om af en toe even mee te ouwehoeren oid
|
|
|
Rofl
|
altijd gezellig bij het zuidlaardermeer inderdaad:P woon zelf aant meer dus als er lekker windje staat ben ik van de partij
|
|
|
wittie
|
Wat'n gasten ook he!!! Lekker iemand het water in sturen om te oefenen met deze temperaturen!!! Lekker bezig. Whaha
|
|
|
|
wittie
|
Prima, dan kan het wel, want Krizze oefend ook nog! Maar ja, hij heeft ook een extra pak onder zijn huid!
|
|
|
|
|
Rofl
|
idd!! kan niet wachten op wat beter weer
|
|
|
skyhigh as a
|
weer of geen weer, we kaitn thele jaar door tenzij er niet genoeg ruimte is vanwege het ijs, maar das voor krizze een ruim begrip die wou nog kaitn in een klein wak bij blauwe geheheh of nait ten Krizze? dus hopelijk binnekort eeum dikke zuidzuidwesterpoestuh, dan wilk er wel eeum weer kiekn BIGAIR!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Geronimo79
|
pfff heb al zolang niet meer gevaren dat zelfs zuidlaardermeer goed klinkt...
Met zuid kun je dr prima oefenen. alleen in de zomer kan dat dus niet gezien de zwemmerszone dan ook offlimits is voor kites.
|
|
|
Rofl
|
geloof dat er morgen wzw is voorspeld, 4/5 bft. maar ik ben net begonne sinds eind vorig jaar, dus het is bij mij soms net wat meer in het water dan op het water maar daar komt snel verandering in!
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen zuidlaardermeer! wie zijn er nog meer?
|
|
|
|
Jordi_1990
|
mooi, gj komt ook wordt gezellig
|
|
|
Geronimo79
|
denk dat ik wel ff kom kijken... alleen et SNEEUW mafkezen......
|
|
|
zjunnusun
|
Of het ijs dat er ligt... :'(
|
|
|
skyhigh as a
|
of de enorme poeste wind die er waait wat jammer dak mot werken gheheheh hope dat op woensdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag het een beetje waait
|
|
|