PeeWee
|
Ik neem trouwens niet mijn "Spleene Door" mee maar mijn Freestyle Fisch.
Woensdag nog even strapless kunnen varen met "the Fisch". Tjeetje man dat is gewoon weer helemaal overnieuw beginnenmet leren varen. Wat een kneus ben ik toch, maar met dat beetje wind toch plezier gehad.
See joes
|
|
|
Micky
|
Hee gasten, heel veel plezier en goede wind toegewenst..... Volgende trip naar Teksel ben ik ook weer van de partij... Have fun, groetjes Micky
|
|
|
Idefixe
|
het hele Kitehigh-team wenst de KiteKings een super toffe tijd @ El Gouana. GOOD WINDS & Have fun
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi Tom en Micky bedankt Vanmorgen even gekeken bij Kitepower en windfinder maar er klopt geen reed van die voorspellingen, geen wind voorspeld maar ze zijn gewoon aan het kten bij kitepower voor de deur !
Wij zaten in het Three Corners Rihana Inn/Resort All. Inn! Kiten deden we bij Kitebeach El-Gouna simpelweg omdat deze direct naast de bar/restaurant/prive beach van het resort lag. Kitepower is 2 beaches verder Wij zitten toch niet bij kite power omdat tie 2 beaches verder is volgens de woodmaster Wij zitten bij kitebeach El Gouna en daar waait het 24 uur continu 25 knopen of meer , ook in het resort gaat het de hele dag door en er wordt er zelfs gespoten met windt (spuitpoep)
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hee gasten, heel veel plezier en goede wind toegewenst..... Volgende trip naar Teksel ben ik ook weer van de partij... Have fun, groetjes Micky het hele Kitehigh-team wenst de KiteKings een super toffe tijd @ El Gouana. GOOD WINDS & Have fun Mannen, bedankt! We hebben jullie en alle andere Kitehighers het afgelopen half jaar flink lastig gevallen met inmiddels 19 pagina's voorpret dus geniet maar ff van de rust. Maar pas op, de arm van de Kitekings is lang....
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Maar pas op, de arm van de Kitekings is lang.... Zit jij de hele vacantie op Kite High dan i.v.m. je spit of gaat het al weer beter ????? Haha, het gaat gelukkig een stuk beter. Zou m'n fysiotherapeute best mee willen nemen maar ik ben bang dat ik dan een hoop beweeg maar niet op het water (oh dokter, ik voel nu ook iets opkomen aan de voorkant van mijn onderrug...) Kitetas ingepakt, 21,2 kilo. Handbagage weegt vast meer dan 5 kilo maar dat loods ik er wel door. Morgenochtend vroeg eerst nog het hockeyteam van mijn dochter coachen en daarna met de hele familie naar Schiphol.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wordt er eigenlijk nog een (kibbeling) warme maaltijd in het vliegtuig geserveerd ??? Of moet ik een LUPA tje (lunchpakket) meenemen ???
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Mannuh!! Heel veel plezier daar!! "May the wind be with you, dudes!!!"
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wordt er eigenlijk nog een (kibbeling) warme maaltijd in het vliegtuig geserveerd ??? Of moet ik een LUPA tje (lunchpakket) meenemen ??? Alles kost dikke munten aan boord bij Transavia. Behalve als je onderweg boven zee eruit gegooid wilt worden, want dan mag je gratis mee. Daar hebben ze speciaal getrainde piloten voor in dienst.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
het is zover heb net ingecheckt we zitten in bisenesklas eeeeeeeeeeeeeeeeeeh economyclas stoeltje of seat 04a t/m 04 f JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA alles kost inderdaad geld bij transsuelia ook de lunch weet niet of je etenswaar door de douane krijgt ach en wat kan het nou kosten en misschien voor je in elgouna aankomt heb je al de race
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb nog ruimte zat in mijn handbagage dus ik neem de BBQ wel mee dan slachten we onderweg wel een stewardes.
See joes
|
|
|
|
TBK
|
Ik heb nog ruimte zet in mijn handbagage dus ik neem de BBQ wel mee dan slachten we onderweg wel een stewardes.
See joes
Hé Peter, Ik heb je proberen te bellen op je 06 nr maar kan je niet bereiken Hoe laat be je bij me ? Tussen 10-10.30 uur. Ik hoor van je ! El Gouna greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, Frank
|
|
|
Gerard
Gast
|
Die nummers zou ik maar snel weer van 't forum verwijderen....
|
|
|
TBK
|
Je verveelt je zeker Gerard, hoe is 't met het ruggie ? Wou een pb-tje sturen, ging effe fout.
|
|
|
PeeWee
|
Je verveelt je zeker Gerard, hoe is 't met het ruggie ? Wou een pb-tje sturen, ging effe fout. Je heb een pbtje
|
|
|
|
|
Woodmaster
|
Wat ik al zei: voorspellingen kloppen gewoon nooit daaro. Laatste 3 dagen was er 5 bft voorspeld maar er stond een dikke 2 en dan overdrijf ik ook nog wat die 2 bft betreft! Manne have funnos!!!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ben benieuwd Tot morgen mannen! 11:30 hang ik ergens rond die rood witte pilaar op schiphol!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Tot morgen mannen! 11:30 hang ik ergens rond die rood witte pilaar op schiphol!
Dan al dronken?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heeee stelletje rukkers, voor de komende week Veeel plezier daar en dat er maar een lekkere bak wind mag staan de hele week
|
|
|