Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hans, Ik zit je net nog ff te bellen. Belangrijke mededeling over het overgewicht. Bel me effe mobiel ajb! Heb vluchtnr nodig namelijk
|
|
|
TBK
|
Heeee stelletje rukkers, voor de komende week Veeel plezier daar en dat er maar een lekkere bak wind mag staan de hele week Hé Theo, Bedankt, hoop dat je er op de volgende kiteking-trip weer bij bent. gr. Frank(TBK)
|
|
|
TBK
|
Wakker worden kitekings, here we go !
|
|
|
|
Jacq
|
Heel veel plezier gasten! Jammer dat ik pas om 13u begin met werken op Schiphol, anders had ik jullie persoonlijk uitgezwaaid!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jaqueline lang niet gezien toch na de trip kom ik toch zeker een keer jullie kant weer op met de beuncamper effe lekker ouwehoeren en kiten natuurlijk gr hans
|
|
|
|
TBK
|
hey jaqueline lang niet gezien toch na de trip kom ik toch zeker een keer jullie kant weer op met de beuncamper effe lekker ouwehoeren en kiten natuurlijk gr hans
Met een man of 10 natuurlijk, reken maar dat je dan een slap ge-ouwehoer krijgt !
|
|
|
Jacq
|
Moeten zeker weer een keer een North meets South erin gooien! Gezellig
|
|
|
PeeWee
|
Nou Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
See Joesssss
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Wat is jullie vluchtnummer? Wil graag wel zeker weten dat jullie ook daadwerkelijk vertrokken zijn!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Moeten zeker weer een keer een North meets South erin gooien! Gezellig Lijkt me gezellig! en nu ga ik echt weg
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wacht op richard en dan komen we eraan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Prettige reis mannen, veel plezier en niet te veel kamelen @#$% he. wat zal ik jullie missen
|
|
|
Langbeest
|
Zo RUST..............
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo RUST..............
Niet echt dus want hier zijn we weer. Goede trip gehad, goed hotel, eten is oke. Maarrrrrr, er is geen wind. We hopen dat er straks nog iets komt maar de verwachting is miet gunstig en dat geldt ook voor morgen. We houden jullie opde hoogte.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Daar was ik al bang voor. Zag op de webcam ook geen kiter. TIP zet Haring Hai Richard op een kameel, bind hem daarop vast en stuur die kameel maar het bo sorrie de woestijn in. Moeten jullie es zien wat er gebeurt.
|
|
|
Lude
|
ho, foutje.. sry
|
|
|
TBK
|
Daar was ik al bang voor. Zag op de webcam ook geen kiter. TIP zet Haring Hai Richard op een kameel, bind hem daarop vast en stuur die kameel maar het bo sorrie de woestijn in. Moeten jullie es zien wat er gebeurt. Helaas Theo, vanaf een uur of 4 gingen we los , thermische wind 20 knopen, vlak water, de locals kijken nu al angstig naar de kitekings, nadat de beun zijn roemruchte Beachroll Backroll Beun had gedaan en daarbij met een gigantische klap in het water terecht kwam. Super sessie tot het donker was. Daarna met de tuktuk een dodemansrit naar het hotel meegemaakt. Wij zullen het forum nog verder gaan teisteren met topsessies en veel wind ! Kitegreetz, The KiteKings
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Topic heet : kitekings GAAN naar El Gouna. Ze zitten nu daar dus mod's, slotje !!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En waar zijn de 1ste actie foto's?
|
|
|
|
Bazzle
Geen avatar
|
Hey mannen, Ik vertrek morgen richting El Gouna, kan niet wachten. Bij welk kitecenter zitten jullie? Wellicht tot morgen.
|
|
|
|