Beginende Kite Surfer zoekt mensen om samen te gaan.

Ian2

Geen avatar

Mei 19, 2010, 22:21:25
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ben ongeveer een mandje geleden terug van  kite surf lessen in Tarifa. Uit eindelijk heb ik alle equipment bij elkaar gekrijgen en wil ik het water in.

Ik ken geen spotten hier maar van wat ik heb gezien:

schelinkhout and muiderberg lijkt geschikt voor begineers - zijn er ook andere plekken om te aanraden in het buur van Amsterdam.

En meer belangrijk zijn er ook mensen die hebben ook plan om naar deze spots te gaan in het komende dagen?

Laat mij iets weten.

Groet,

Ian
r00ki3

Antwoord #1 Mei 20, 2010, 12:18:23
edit2Rapporteer  
Gewoon gaan...er zijn altijd wel kiters aanwezig op de wat bekendere spots. Anders even kijken op het forum of er nog meer mensen van plan zijn om te gaan.
LamiKaze

Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #2 Mei 20, 2010, 16:55:28
edit2Rapporteer  
Regelmatig even het forum checkuuuh'n er is altijd wel iemand die ergens heen gaat. Nooit alleen gaan is te tricky...
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 Mei 20, 2010, 22:53:11
edit2Rapporteer  
Gewoon gaan, ik ga ook meestal alleen en ontmoet iedereen op de spot Grin
Ian2

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 24, 2010, 19:12:01
edit2Rapporteer  
Bedankt voor jouw reacties en je hebt gelijk er is altijd iemand bij Smiley

Ben een keertje naar oostvoorde geweest Zaterdag en vandaag naar schelinkhout - bijna mis gegaan maar toch niet erg - gelukkig Smiley

Marijtje

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 28, 2010, 15:58:29
edit2Rapporteer  
hoe bevalt het kite in NL?

zelf ook net begonnen, en alleen nog in Tarifa en de filippijnen gekite, nu ook op zoek naar goede spots in NL voor beginners, niet teveel golven voor mij nog:)

Ik moet ook mijn spullen nog kopen en zal de eerste keren nog moeten huren in NL. Mocht je komende zondag gaan kiten moet je het maar laten weten
Ian2

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 30, 2010, 22:30:59
edit2Rapporteer  
Hi Luna,

Ik laas dat je ook in Tarifa was geweest waneer was dat? Ik was in April 8-16 IN Tarifa geweest - was super Smiley

Helaas was er te veel wind voor mijn 10m vandaag maar ik denk om te gaan naar schelinkhout morgen naar mijn werk - hangt er af van de weer.

Ik ga beslissen morgen Smiley

Groet,

Ian
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.